Denk je, op Iran?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Israel gaat een nuke gooien, dat is hu einddoel
Heb je gelezen wat Wilders heeft gedaan met een post van Jettenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:34 schreef kree het volgende:
EU zou moeten zeggen klaar met je trump en zoek t maar uit
ShiiShiquote:
O echt sneeuw? Ook goedquote:
totaal geen vertrouwen in de landelijke politiek met dit. Rutte zit ook al te ver in hun reet, wat dan hele EU aangaat.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat Wilders heeft gedaan met een post van Jetten
Die zit de boel ook lekker op te stoken hoor
O zal zo even kijken, dacht dat we redelijk weer kregen heb ik het gisteren verkeerd gehoord op het nieuwsquote:Op zondag 22 maart 2026 14:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens buienradar wel en las het op instagram
juist en wie besloot dat dan? die hele oorlog weer?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Zo ontzettend sneu voor al die mensen daar in en in droevig \Al die kinderen en dieren en natuurlijk ook de volwassenen, allemaal onschuldige mensen en degene die het veroorzaken zitten veilig
[ afbeelding ]
Honderden gewonden bij Iraanse aanvallen op Israël, Tel Aviv geraakt door clusterbom
Deel dit artikel
Bij recente Iraanse aanvallen op Israël zijn honderden gewonden gevallen. In Tel Aviv, de tweede stad van Israël, zijn vanochtend minstens vijftien mensen gewond geraakt. De meesten van hen liepen lichte verwondingen op, melden Israëlische media.
Vind het hier nog wel meevallen zo te zienquote:Op zondag 22 maart 2026 14:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens buienradar wel en las het op instagram
Yepquote:
Die belofte heeft hij niet gehaald, hij heeft alleen meer oorlog ontketendquote:Op zondag 22 maart 2026 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
juist en wie besloot dat dan? die hele oorlog weer?
Niet ik althans ik was er sowieso niet voor.....
Oja oekraiene was beloofd was binnen dag voor bij (quotum trump)
Iedereen moet eens bedenken dat USA de agressor hier is. en niet andere landen.
Ik hoop het niet voor die mensen al die arme kindjes, dieren en mensenquote:
They got the bombs, they make the rules.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:44 schreef kree het volgende:
lol kree blijf ademen. ik kan me hier echt 10000% over opnaaien he? hoe onwijs USA beslist over wat goed en niet goed is.
Zo kunnen, geen idee zijn nu wel clusterbommen gebruikt door Iran las ik netquote:Op zondag 22 maart 2026 14:43 schreef ToT het volgende:
Amerika heeft die verboden clusterbommen ook op Iran gedropt, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |