O lekker, dat vond ik de zomer altijd wel een dingetje, vooral als je lang voor d everkeerslichten moest wachten ( ik reed wel eens mee met iemand op de motorquote:Op zondag 22 maart 2026 14:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee aleen jas uit nu. Heb motorjeans aan.dus zit in shirtje
Dank voor je updatequote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De ene bijna niet. Die andere wel
[..]
Nee even cola zero op terras
[..]
Yes
Ik ben een keertje onderuit gegaan met alleen een stoffen broek aan, daar leer je opzich wel vanquote:Op zondag 22 maart 2026 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, dat vond ik de zomer altijd wel een dingetje, vooral als je lang voor d everkeerslichten moest wachten ( ik reed wel eens mee met iemand op de motor
Letterlijk niemand zegt datquote:Op zondag 22 maart 2026 14:14 schreef kree het volgende:
ga me niet zeggen he? dat ik. niet over elektra weet?
Meer tijd is meer geld.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat dus..... hoewel; ze lmoeten weten. /. het kost veel tijd.
hmmmm ik voelde beetje alsof het idd allemaal maar zo simpel; was?quote:
Hoeveel rugzakken bij je?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee aleen jas uit nu. Heb motorjeans aan.dus zit in shirtje
Ik heb 2 weken geleden nog in een singel gezwommenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ik voelde beetje alsof het idd allemaal maar zo simpel; was?
En is het niet althans niet nadat je doet wat ik doe.
quote:Op zondag 22 maart 2026 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben een keertje onderuit gegaan met alleen een stoffen broek aan, daar leer je opzich wel van
Scherpquote:
Heeft ook niets met techniek te maken wat daar staatquote:
Heb je ook op de A4 gestaan?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Zo, uitgeklokt, ff betaald gepoept, en nu de mooiste club van allemaal, Ajax, kijken @:stevenhyde
Groningen moet straks pasquote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Zo, uitgeklokt, ff betaald gepoept, en nu de mooiste club van allemaal, Ajax, kijken @:stevenhyde
Dat geloof ik heel graag. Ik heb een keer een motorrijder zien vallen die schoof voor mijn voeten over de weg. De vonken sprongen er van afquote:Op zondag 22 maart 2026 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben een keertje onderuit gegaan met alleen een stoffen broek aan, daar leer je opzich wel van
Lekker gefietst?quote:
Prachtig was datquote:Op zondag 22 maart 2026 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
FC Groningen.... Die club die laatst Ajax heeft geklopt.
Ja je moet echt uit de wind in de zon, dan is het wel lekkerquote:
0quote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel rugzakken bij je?
Wel insmeren he?
Neequote:
Ach, ik gun Groningen dat wel, die hebben de puntjes hard nodigquote:
dacht dat we dat beetje voorbij waren?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:23 schreef Dotteke het volgende:
Mafklappers
https://www.telegraaf.nl/(...)tegen/143914523.html
Kloptquote:Op zondag 22 maart 2026 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet echt uit de wind in de zon, dan is het wel lekker
Nou zeg dat wel, deden het eerst best wel goedquote:Op zondag 22 maart 2026 14:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ach, ik gun Groningen dat wel, die hebben de puntjes hard nodig
Zeker ik zit er weer klaar voor. Lekker een eind gefietst en nu lekker naar de Ajaxgoden kijkenquote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Het is lente dus laat maar komen die mooie lente dagenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-03-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |