Geen idee waarom je mij quote. Ik heb nergens gezegd dat ik die man op zijn woord geloof.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze een half jaar geleden al totaal waren uitgeschakeld. Niemand hefet een probleem met een aanval op Iran op zich. Het gaat erom dat je dan wel een plan hebt, overlegd met de landen die je daar in mee wilt hebben en dan samen dat plan uitvoert. Nu is er eentje zonder plan zomaar wat gaan doen en nu eist ie achteraf ineens dat ie hulp nodig heeft én dat ze het allemaal zelf wel kunnen.
Stop nu eens met die man op zijn woord te geloven.
Maar je bent dus niet bang dat Israël met kernwapens gaat gooien als er te veel raketten door de Iron Dome komen?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ah een gestoorde moslim zeloot met apocalyptische fantasietjes die dagelijks dreigt om Israël en de VS van de kaart te vegen heeft een fatwa afgegeven. Net zo betrouwbaar als het eerder verklaarde bereik van hun ballistische raketten die, zo nu blijkt, toch ineens wel West-Europa kunnen raken.
Nee, je beschrijft iets tegen Trump steevast als propaganda.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Geen idee waarom je mij quote. Ik heb nergens gezegd dat ik die man op zijn woord geloof.
Dit is natuurlijk de compleet omgedraaide wereld.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:16 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar je bent dus niet bang dat Israël met kernwapens gaat gooien als er te veel raketten door de Iron Dome komen?
Wat een onzin. Ik zeg dat het Iraanse regime propaganda verkondigt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, je beschrijft iets tegen Trump steevast als propaganda.
Wat frame je de man die de FIFA peace prize heeft gewonnen op een valse manierquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:12 schreef Vis1980 het volgende:
Die Trumpfans ook, je blijft 'lachen' met ze. Weet je nog, the Department of Defense?
Trump en co zijn juist uit op oolrog. Iedereen moet uitgeknepen worden, belazerd, in een hoekje geduwd. De VS heeft nu als motto: 'Wie gaat ons stoppen dan?'
De rest kan deals maken of helpen wat ze willen, een dag of een maand later staat ie weer op de stoep met de volgende poging tot het legen van je zakken. En anders valt ie je aan....WAT GA JE DOEN, DAN???!!!
Als een gozer op straat zo is, dan vinden we daar allemaal wat van, maar als een land het doet vinden sommigen dat heel stoer....totdat ze zelf slachtoffer zijn.
Alleen in jouw hoofd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de compleet omgedraaide wereld.
Je wil wel heel graag Iran z'n verrijking goedlullen of nietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:16 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
In grote reactors, ja. Niet in kleintjes.
Een land in het Midden Oosten dat barst van de olie en gas gaat volop inzetten op kernenergie? Zijn D66 en GroenLinks daar aan de macht?quote:Small nuclear reactors, particularly Advanced Small Modular Reactors (SMRs), typically require High-Assay Low-Enriched Uranium (HALEU), which is enriched between 5% and 20% Uranium-235 (
), with many designs targeting 10%–19.75%. While conventional reactors use 3–5% enrichment, HALEU enables smaller, more efficient designs, longer refueling cycles, and higher power output per unit volume.
Nee hoor, draai het niet om voor mij, dit is geheel jouw totale fantasie en verzinsel en uiteindelijk is het ook zeer kwalijk dat je zoiets zegt, ik denk dat we hier eens keihard tegen op moeten gaan treden, zoals prof. Brain Cox al stelde.quote:
Sorry, maar ik voeg er nog even aan toe dat hij met 'WAT GA JE DOEN DAN!!' eigenlijk zegt: 'Ik heb heel veel tieners in ons land wonen, waar ik geen ene fuck om geef en hun levens, plus het leed van hun familie en kennissen, zet ik zonder nadenken of plan in een situatie waar ze andere tieners mogen neerknallen).quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat frame je de man die de FIFA peace prize heeft gewonnen op een valse manier
Jaren van bombarderen door SA heeft dus ook weinig uitgehaald. Wat heeft Saudi Arabie daar zitten doen?quote:
Ja, bij 20% praat je van hoog verrijkt uranium, waar je een veel strengere vergunning voor nodig hebt. Maar 30% is normaal voor de meeste SMR reactors. Het gaat puur om de grootte van de reactor:quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je wil wel heel graag Iran z'n verrijking goedlullen of niet
[..]
Een land in het Midden Oosten dat barst van de olie en gas gaat volop inzetten op kernenergie? Zijn D66 en GroenLinks daar aan de macht?
Wiki.quote:HEU is also used in fast neutron reactors, whose cores require about 20% or more of fissile material, as well as in naval reactors, where it often contains at least 50% 235U, but typically does not exceed 90%.
Nou ja, jarenlang bombarderen dus. Maar dat haalt jammer genoeg niet zo heel veel uit tegen groepen die van guerillatechnieken gebruik maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jaren van bombarderen door SA heeft dus ook weinig uitgehaald. Wat heeft Saudi Arabie daar zitten doen?
Mooi toch, fighting for your freedom zodat jij lekker onbezorgd in de dierentuin kunt flaneren.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Vandaag zaten we te picknicken in een dierentuin niet ver van RAF Fairford, en ook niet ver van ons, en kwam deze B1 met veel lawaai over, net opgestegen van Fairford. Toch raar om te bedenken dat er mensen zijn die nog geen 20 mijl bij je vandaan slapen, die actief bezig zijn bommen op Iran te gooien.
[ afbeelding ]
Godmeja, simpleton. Jij bent schoolvoorbeeld van het probleem tegenwoordig. Je denkt dat iedereen zo binair is als jij. Het is of het 1 of het ander. Tadaa.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Maar driekwart hier steekt een kaarsje op als de Ayatollahs winnen dus?
Hoezo "vechten voor onze vrijheid"?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi toch, fighting for your freedom zodat jij lekker onbezorgd in de dierentuin kunt flaneren.
Bommen op hun kop gooien omdat ze anders bommen op onze kop gooien. Bovendien iets met hoofddoekjes!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoezo "vechten voor onze vrijheid"?
De gevolgen van niet gooien zijn verkrachte en vermoorde tieners in de Iraanse steden en een nucleaire paddenstoel boven Washington, Parijs en Tel Aviv.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoezo "vechten voor onze vrijheid"?
Beetje dom bommen gooien zonder over de gevolgen na te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |