Dat lijkt me geen probleem. D66 vist niet naar stemmen van pedofielen dus zal de eerste zijn om de seggen dst het verschrikkelijk is wat die man die kinderen heeft aangedaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 00:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Niet eens aan gedacht.
Doelde meer op als er iets in zijn partij of in de historie van enkele gemeenteraadsleden van D66 naar boven komt.
Dan kun je er op wachten dat dat ook in zijn gezicht geworpen gaat worden. Zeker als het strafbare zaken zijn.
Een D66 gemeenteraadslid die een voorkeur voor kinderen blijkt te hebben gehad? Mag Jetten openbaar afstand van pedofilie nemen.
Een D66er die ooit een vrouw tot abortus probeerde te dwingen? Mag Jetten openbaar afstand van nemen.
Etc.
Deze zin is weinig geloofwaardig met je woordgebruik.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks tegen een gay personen op die posities.
Maar houdt je een beetje in en doe serieus je werk.
Zelfde al een hetero steeds klef met zijn vriendin op de foto gaat niet bijdraagt aan serieus genomen worden op die posities.
Hij is dan weer de overtreffende trap met zijn import schandknaapje.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, dat is de hele strekking van enkele reacties hier. Omdat er antisemitisme in moslimkringen zit mag je blijkbaar niets van antisemitisme bij de FvD zeggen. Dus blijkbaar is het eigenlijk niet zo erg.
Dit topic gaat niet over 'extreemrechtse elementen', dit topic gaat over Jetten die iets vraagt, dus het is volstrekt inhoudelijk en legitiem om Jetten zijn beweegredenen te doorgronden adhv ogenschijnlijke inconsistenties.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:28 schreef KareldeStoute het volgende:
En zit de rot juist niet in het in een topic over extreemrechtse elementen
Punt is, niemand ontkent dat. Wanneer ga jij eens bevestigen dat de antisemitische aanslagen en handelingen niet uit de FvD hoek komen?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag liegen?
En zit de rot juist niet in het in een topic over extreemrechtse elementen bij een partij steeds over wat anders willen beginnen om daar van af te leiden?
Daat lijkt het hier anders niet op.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:30 schreef Toine51 het volgende:
Tegen het FvD durft men wel wat te zeggen dat er antisemitisme heerst, maar tegen de moslimgemeenschap durft men dat niet...
Door een vrouw als lijsttrekker te nemen. Klinkt logisch.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen probleem. D66 vist niet naar stemmen van pedofielen dus zal de eerste zijn om de seggen dst het verschrikkelijk is wat die man die kinderen heeft aangedaan.
FvD zet wel hard in op de stemmen van alt right gekken die joden en zwarten haten en vrouwen minderwaardig vinden.
Bedankt voor deze link.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is er aantoonbaar
https://www.hpdetijd.nl/p(...)itisch-in-appgroepen
Maar dat vind je gewoon niet erg eigenlijk. Het is meer een schaamdoekje voor andere doelen.
Onderbuikgevoel en intuïtie is prima he, dat is natuurlijk. Hypocrisie niet, dat is een keuze.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Lidewij de Vos heeft iets over zich wat mijn nekharen doet rijzen. Maar dat effect heeft Rob Jetten ook bij mij, en zo kan ik er nog wel een aantal noemen.
Dat de Vos bij die rare gasten van Forum zit zegt voor mij al genoeg overigens. Nou heb ik de laatste jaren bij de meeste partijen wel een soort schaamtegevoel, maar bepaalde lieden van het Forum zijn wel...speciaal zal ik maar zeggen.
Hier niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daat lijkt het hier anders niet op.
Ja dat deed hij 3 dagen geleden nogquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:37 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hier niet.
Maar denk je dat Jetten dat durft te benoemen?
Joden hoeven niet bang te zijn voor Forumleden hoor.
Of denk je dat ze al die Joodse instellingen voor hun beveiligen?
Linkje van Hexagon bevat geen bruikbare informatie. Ik wil graag exact weten waarop de beschuldiging is gebaseerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je kan zelf toch ook even googlen? Of het linkje van Hexagon lezen?
Ahhh dingen terecht wijzen. Maar zelf de meest hatelijke en vreselijke rassistische opmerkingen plaatsen in verschillende berichten. Zo kennen je we weer @ChevyCaprice Je zou je kapot moeten schamen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zeer terecht. Maar het zal wel compleet geen nut hebben met die lui.
Ok, valt me niet tegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat deed hij 3 dagen geleden nog
https://dekanttekening.nl(...)-over-antisemitisme/
Maar over de FvD mag je niks zeggen. Dat moet meteen gesmoord natuurlijk.
Waarheid mag gezegd worden. Want het klopt gewoonquote:Veel Nederlandse moslims vinden Jetten discriminerend, omdat hij zo focust op antisemitisme in de islamitische gemeenschap
Het lijkt vrij aardig op te schieten anders? Ze hebben inderdaad al die stemmen van de alt right gekkies gekregen, zijn voornamelijk in het nieuws gekomen door al die rare figuren in de partij en de extreem laffe en ontwijkende reacties daarop door de Vos en ze zijn fors gegroeid. Lijkt me dus behoorlijk opschieten om zo te koop te lopen met je jodenhaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Door een vrouw als lijsttrekker te nemen. Klinkt logisch.
Als je inzet op stemmen van Jodenhaters, zou je je antisemitisme wat openlijker moeten uitdragen zoals Denk. Dit schiet niet echt op.
Van wie mag je niks over de FvD zeggen?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat deed hij 3 dagen geleden nog
Maar over de FvD mag je niks zeggen. Dat moet meteen gesmoord natuurlijk.
Vertel, welke Jodenhaat is er uitgedragen dan? En welke Jodenhaat hebben degenen met een verleden openlijk uitgedragen?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt vrij aardig op te schieten anders? Ze hebben inderdaad al die stemmen van de alt right gekkies gekregen, zijn voornamelijk in het nieuws gekomen door al die rare figuren in de partij en de extreem laffe en ontwijkende reacties daarop door de Vos en ze zijn fors gegroeid. Lijkt me dus behoorlijk opschieten om zo te koop te lopen met je jodenhaat.
Als hij het over antisemitisme van mossulims heeft, weet hij niet hoe snel hij fvd er bij moet slepen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook die leugens van je zijn binnen een minuut weerlegd
Antisemitisme is gewoon helemaal prima binnen de FvD, En waag het niet er wat over te zeggen wAnT dE mOSSeLiMS MogUh HeT oOk!!!!
Niemand, dat zie je wel in dit topic. Want de moslims ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Van wie mag je niks over de FvD zeggen?
Net als dat die ene NVU gozer in Nieuwegein wordt uitvergroot maar dat GL Pol Pot aanhangers als lijsttrekker had, Maoïsten, veroordeelde terroristen in de eerste kamer, Moslimbroederschap en antisemieten straalt zogenaamd niet af op de partij en crickets in de media.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als hij het over antisemitisme van mossulims heeft, weet hij niet hoe snel hij fvd er bij moet slepen.
Als hij het over vermeend antisemitisme bij fvd heeft, blijft het daarbij. Dan wordt er niet ook gewezen naar naar een eventuele rest in de kamer zoals een denk en een volslagen mafklapper als die piri. Die worden even even overgeslagen.
Dus als je bij de ene begint, moet je de aandacht afleiden maar als je bij het andere begint, moet je aandacht vestigen. Right?
En ik wil niks bagatelliseren wat fvd leden aanhangen, alleen ik zie wel een verschil in een mening hebben, zoals fvd leden, en daadwerkelijk ook tot actie ondergaan naar Jodenmensen, zoals uit de moslimhoek vaak gebeurd is.
En die hypocrisie zie jij niet. Of wil je niet zien.
Niemand heeft gepleit voor dat Jetten zijn uitspraken moet intrekken. Alleen, als je inconsistente domme dingen zegt, krijg je kritiek. Kritiek waar jij slecht mee kan omgaan omdat het de holle ideologie en hypocrisie van je leider blootlegt. Maar wees niet bang, je zal nog veel meer kansen krijgen met 4 jaar Jetten om wel met kritiek op de inhoud om te leren gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niemand, dat zie je wel in dit topic. Want de moslims ofzo.
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Net als dat die ene NVU gozer in Nieuwegein wordt uitvergroot maar dat GL Pol Pot aanhangers als lijsttrekker had, Maoïsten, veroordeelde terroristen in de eerste kamer, Moslimbroederschap en antisemieten straalt zogenaamd niet af op de partij en crickets in de media.
En laat Jetten zich ook maar voor de vrouwonvriendelijkheid van Pechtold verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |