Niemand ontkent dat dit (achter de schermen) leeft bij de FvD en dat jij het gelijk zo wil framen zegt genoeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat deze problematiek speelt bij FvD? Als je dat gemist hebt, dan leef je echt onder een steen.
Lol.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 00:03 schreef Since2003 het volgende:
Jetten is onderdeel van de Israėlische 5e colonne die overal in het westen haar tentakels in heeft. Smaakje tropical fruit in plaats van bleekmiddel.
Joh, ik snap prima dat je de discussie af wilt leiden van het onderwerp. Maar dat spelletje sla ik even overquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat dit (achter de schermen) leeft bij de FvD en dat jij het gelijk zo wil framen zegt genoeg.
Maar maak eens hard hoe dat "allerlei" antisemitisme van de FvD problematischer is ten opzichte van lui die daadwerkelijk Joden bedreigen, lastigvallen op werk en campus, aanslagen plegen in Rotterdam, en tijdens demonstraties openlijk antisemitisch zijn.
Voorlopig lijkt het niet verder te gaan dan edgy appjes en "intellectuele debatten" en wordt het niet breed uitgedragen via een partijprogramma. Dan richt ik liever mijn aandacht op de olifant in de kamer als je het niet erg vindt.
Dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 02:31 schreef Kottnauer het volgende:
En dan die rare bezweringsformules.
Ergens “afstand van nemen”. Een inhoudsloze en betekenisloze kreet. Stel dat ik bijvoorbeeld zeg dat ik “afstand neem” van dierenmishandeling. Wat verandert er dan? Niets. Worden er nu minder dieren mishandeld? Nee. Ik mishandel geen dieren, heb dat nooit gedaan en zal dat ook nooit doen.
Of zeggen dat “antisemitisme geen plaats verdient”. Fijn dat Jetten dit zegt. Verandert er nu iets? Nee. Want op hetzelfde moment dat Jetten dit plechtig uitspreekt, ondersteunt hij het immigratiebeleid waarmee wekelijks nieuwe antisemieten in ons land worden verwelkomd.
Jetten is schijnheilig.
Beeld je gewoon in dat De Vos en haar partijgenoten 5 tinten donkerder zijn en je kan weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Joh, ik snap prima dat je de discussie af wilt leiden van het onderwerp. Maar dat spelletje sla ik even over.
Het gaat hier gewoon over de extreemrechtse drek die steeds opspeelt bij FvD.
Voorlopig wil jij de discussie met alle moeite weghouden bij de grootafnemers van antisemitisme.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Joh, ik snap prima dat je de discussie af wilt leiden van het onderwerp. Maar dat spelletje sla ik even over.
Het gaat hier gewoon over de extreemrechtse drek die steeds opspeelt bij FvD.
Je kunt niet je uitspreken voor antisemitisme en geen halt toeroepen aan migratie uit Islamitische landen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:31 schreef Black_Baron het volgende:
Nadat Nederland meerdere keren is opgeschrikt door aanslagen op Joodse instellingen vanuit de islamitische gemeenschap spreekt jetten fvd aan op antisemitisme. Ben je dan ziende blind en horende doof?
Of gewoon laf.
Dan ben je een deugsok die zo graag wil deugen dat hij de morele weg kwijt is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:31 schreef Black_Baron het volgende:
Nadat Nederland meerdere keren is opgeschrikt door aanslagen op Joodse instellingen vanuit de islamitische gemeenschap spreekt jetten fvd aan op antisemitisme. Ben je dan ziende blind en horende doof?
Of gewoon laf.
Nou vind ik de kwalificatie "valse nicht" best passend bij Jetten maar je benadrukt redelijk vaak zijn seksualiteit. Op een gegeven moment lijkt dat ook meer persoonlijk te worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Die de Vos heeft continue in talkshows dat onderwerp behandeld. Ze houdt haar standpunt, dat was het verleden en iedereen heeft recht op een tweedekans.
Dan heb je dat te accepteren.
En niet als valse nicht bij je wekelijkse roddel uitzending partijleiders erdoor halen waar je toevallig zelf een hekel aan hebt.
Die lui van Denk krijgen nooit kritiek terwijl daar de echte antisemiten zitten.
Aah daar hebben we Hexagon Quixote weer, in zijn niet-aflatende strijd tegen niet-bestaande bestaande stellingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:34 schreef Hexagon het volgende:
jA dE mOsLiMs dOeN dAt, dUs MaG dE fVd DaT oOk.
Jawel, dat is de hele strekking van enkele reacties hier. Omdat er antisemitisme in moslimkringen zit mag je blijkbaar niets van antisemitisme bij de FvD zeggen. Dus blijkbaar is het eigenlijk niet zo erg.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Aah daar hebben we Hexagon Quixote weer, in zijn niet-aflatende strijd tegen niet-bestaande bestaande stellingen.
Hij loopt er dan mee te koketteren als een pauw in de lentezon.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou vind ik de kwalificatie "valse nicht" best passend bij Jetten maar je benadrukt redelijk vaak zijn seksualiteit. Op een gegeven moment lijkt dat ook meer persoonlijk te worden.
Nee, dat is wat niemand zegt. Maar je moet duidelijk maken waar het probleem ligt. Van wie heeft een Synagoge in Rotterdam meer te vrezen?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, dat is de hele strekking van enkele reacties hier. Omdat er antisemitisme in moslimkringen zit mag je blijkbaar niets van antisemitisme bij de FvD zeggen. Dus blijkbaar is het eigenlijk niet zo erg.
Wat bedoel je met zoek dan iets boven de navel?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij loopt er dan mee te koketteren als een pauw in de lentezon.
Ik gun iedereen zijn ups maar zoek dan iets boven de navel en ga aan de slag in plaats van deugpuntjes pogen te scoren.
Geen enkele reden om het niet ook over he antisemitisme bij de FvD te gaan hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, dat is wat niemand zegt. Maar je moet duidelijk maken waar het probleem ligt. Van wie heeft een Synagoge in Rotterdam meer te vrezen?
Dat hij zijn premierschap teveel kleurt met zijn seksuele voorkeur.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zoek dan iets boven de navel?
Inderdaad. Die Joodse scholen. Die worden echt niet beveiligd vanwege de Appjes van wat FvD-leden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Het antisemitisme komt van moslims, niet van blanke pianomeisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |