De rest kan niks. Chess ook niet, maar dat vergeten ze evenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
heeft Chess nu bijna alle opdrachten gespeeld??
dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Bij de gieren wil niemand, Roland weer
Bij de haaien wil niemand, Chess weer
Wat doen die andere 6 daar eigenlijk?!
Jaja die Jureerbare Fuckopdrachten komen vast nog welquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
Gog zeg, de FEBO zou toch een handje helpen
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
Gog zeg, de FEBO zou toch een handje helpen
Straks de finale opeisen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Bij de gieren wil niemand, Roland weer
Bij de haaien wil niemand, Chess weer
Wat doen die andere 6 daar eigenlijk?!
Een lopende red flag is Chessquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
Chess die iets een red flag vindt
de wandelende red flag her self
knock outs zijn de 23stequote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Nog even een herinnering: denk eraan dat vanaf volgende week spoilers verschijnen op sociale media.
Wie gaat dat posten dan ?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Nog even een herinnering: denk eraan dat vanaf volgende week spoilers verschijnen op sociale media.
Heb het idee dat het elke cyclus maandag t/m woensdag is?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
knock outs zijn de 23ste
finale 25 als ik het goed heb
dus na woensdag
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom kan Salar dat zelf niet schrijven
Omdat alles bij hem nep is. Zelfs zijn handschrift.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom kan ie nou weer niet zelf wat op dat kaartje schrijven?!
zou kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Heb het idee dat het elke cyclus maandag t/m woensdag is?
Laatste keer werden de knock-outs bijna volledig op zaterdag uitgezonden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Heb het idee dat het elke cyclus maandag t/m woensdag is?
Wellicht dan standaard vijf weken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou kunnen
weet het zo niet uit mijn hoofd
schuift wel elke keer op( de cyclus is elke keer langer dan een maand)
Ik bedoelde de opnamedagen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Laatste keer werden de knock-outs bijna volledig op zaterdag uitgezonden.
Oh dat staat hier5thencounter in RLS / [SBS6] De Bondgenoten #247 Flirtende Fiancaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wellicht dan standaard vijf weken.
[..]
Ik bedoelde de opnamedagen.
Nou iig een uitdaging (volledig)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:06 schreef spapaars het volgende:
Het was weer een nietszeggende aflevering op de zaterdag.
Nou ja de Haaien weer lekker in de min geeft te denken voor het meedoen met de nockouts straks, en het Beldillemma voor Fiankie, genoeg spanningquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:06 schreef spapaars het volgende:
Salar is zo nep als het maar kanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:05 schreef Scottie16 het volgende:
Melvin moet eens bij zich zelf ten rade gaan waarom mensen niet graag hem erbij hebben. Ik snap dat het lullig is, maar als hij wat aardiger wordt het ligt best wel aan hem zelf.
Salar is ook veel veranderd, ik zie niet meer de vrolijke Salar, zal het de liefde zijn?
Als Mer weg is ben ik benieuwd of hij weer de oude Salar wordt.
Ik kijk nog in de vertraging en kan nu al beamen dat het inderdaad zo isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:06 schreef spapaars het volgende:
Ik zie eerder AnoekiePoekie vertrekken dat kind dwaalt als een spook rond daar, en is duidelijk niet van plan om een andere gozer te gaan duiken om de Regie en SBS een plezier te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:21 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik kijk nog in de vertraging en kan nu al beamen dat het inderdaad zo isMaar gelukkig kon Chess nog even laten zien dat ze wel heel goed is in elke opdracht te verpesten, ik hoop dat die gaat vertrekken over een week. Misschien dat Melvin nog wel vrijwillig gaat vertrekken. Als ik het goed heb onthouden had hij nog nooit een relatie gehad dus Noah is het meest dichtsbijzijnde waarschijnlijk en meteen verlatingsangst voordat er ook maar iets zou zijn
Het is gewoon trash tv geworden. En daar is naar mijn mening juist veel mis mee. ‘wOkE’ bestaat vooral in de hoofden van mensen die onethisch gedrag graag in stand willen houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Het is anti-woke TV en daar is niets mis mee want dat past bij SBS en het scoort juist als een malle en trekt een bepaalde doelgroep aan die elders niet bediend wordt en dat zie je ook bij andere programma's van deze zender.
Misschien ook een handige persoon om erin te hebben 'die toch geen finale plaats opeist'?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:28 schreef Soury het volgende:
Waarom willen ze Fianca eigenlijk zo graag, ze kan leuk tekenen maar meer heb ik niet gezien.
Het lijkt er steeds meer op dat gekozen wordt voor deelnemers met een vriendje of vrindinnetje thuis, dat lijkt goed te werken voor de kijkcijfers als ze na een maand de kriebels krijgen en meiden op een ander duiken. nu alleen nog wat meer mannen met een vriendin thuis en het plaatje is compleetquote:Op zondag 22 maart 2026 08:02 schreef Cirilico het volgende:
De Bondgenoten was op zijn leukst in de tijd van Robert. Daar was een balans tussen spel en intriges. Ruzies gingen meestal over het spel of de loods zelf. Er werd minder geweend en gezeurd. Je leerde de personen beter kennen. En de deelnemers hadden meer lol samen.
Nu is het allemaal persoonlijke drama en gevoelens en labiele persoonlijkheden. Veel gelieg en gepest. Weinig eer en geweten. Geen teamspirit. Vooral haat en nijd.
En men is luier geworden.
Haha ja, het was in het begin ondenkbaar om ooit te zeggen de tijd van Mel/Beau te missen. Maar dat was toen de enige domme lovestory om je aan te storen. Nu heb je er 5! (Als je Fianca/Roland en Melvin/Naoh meetelt, zo niet, dan is 3 nog steeds te veel).quote:Op zondag 22 maart 2026 08:02 schreef Cirilico het volgende:
De Bondgenoten was op zijn leukst in de tijd van Robert. Daar was een balans tussen spel en intriges. Ruzies gingen meestal over het spel of de loods zelf. Er werd minder geweend en gezeurd. Je leerde de personen beter kennen. En de deelnemers hadden meer lol samen.
Nu is het allemaal persoonlijke drama en gevoelens en labiele persoonlijkheden. Veel gelieg en gepest. Weinig eer en geweten. Geen teamspirit. Vooral haat en nijd.
En men is luier geworden.
Moest wel lachen toen ze probeerde te adviseren wat te doen. Dat kind heeft echt niet door in welke situatie ze straks thuis komt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
Chess die iets een red flag vindt
de wandelende red flag her self
Helemaal eens, die presteert tegenwoordig ook niets meer.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:10 schreef King_Merc het volgende:
hoop dat de haaien straks Chess naar "huis" sturen..
Ja dat is jammer, veel daar lijken niet voor het spel daar te zitten maar voor onderdak en wat lol trappen. Er werd ooit gevochten om de krant en de feitjes pot. Ze willen allemaal de finale spelen zonder ook maar enige inzet.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Moest wel lachen toen ze probeerde te adviseren wat te doen. Dat kind heeft echt niet door in welke situatie ze straks thuis komt.![]()
Melvin, de grote manipulator, erg zielig dat niemand hem in een bondje wil hebben. Hij is er altijd voor een ander, ondanks zijn saggerijnige en ongelukkige uitstraling. Zijn elastische benen zijn een bekend onderdeel van de rest van zijn slome lichaam. En het ergste van alles is nog dat hij alles zo serieus vertaald en er steeds weer als de domme gans uitkomt. Waarom wil niemand hem? Dat overkomt hem al zijn hele leven.![]()
Fianca heeft plotseling door dat ze een oogje heeft op das sexy mannetje, hoe kun je het verzinnen? Geen belletje naar de kattenoppas mogelijk. Wat is ze allemaal van plan dan want Roland heeft nog steeds niets door. Die is nog niet ingelicht door de FEBO?![]()
Programma wordt steeds zwakker en goedkoper en op de spelletjesafdeling weten ze ook niets leuks meer te bedenken om al die pubers daar zoet te houden. De meesten van hen willen niet eens meer spelen, tenzij het onder de dekbedden is.
Ik denk eerlijk gezegd dat we zien hoe/wie Salar daadwerkelijk is en het beeld wat jij van Salar voorheen had nep en bewust van en voor de camera's is opgebouwd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:05 schreef Scottie16 het volgende:
Salar is ook veel veranderd, ik zie niet meer de vrolijke Salar, zal het de liefde zijn?
Als Mer weg is ben ik benieuwd of hij weer de oude Salar wordt.
Sja waar is die tijd dat er alleen maar jonge Thuiswonertjes in zaten, Studentjes zonder kamer in een "tussenjaar" en ZelfstandigenZonderPerspectief, Werklozen en Ouwe Mensjes allemaal lekker gratis een paar maandjes geheel verzorg gratis wonen.. Thuis licht en gas uit, alle Papa's & Mamma's lekker even een paar maanden rustquote:Op zondag 22 maart 2026 14:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is jammer, veel daar lijken niet voor het spel daar te zitten maar voor onderdak en wat lol trappen. Er werd ooit gevochten om de krant en de feitjes pot. Ze willen allemaal de finale spelen zonder ook maar enige inzet.
Helaas gebeurt dat ook nog wel dat bv een Cynthia de finale speelt.
Hmm weet ik niet. In Big Brother kon je 24/7 volgen en kreeg je een veel completer beeld. We krijgen nu enkel te zien wat de regie wil in de korte round ups elke dag, waar ook nog een deel spel tijd in beslag neemt, meer mensen (dan BB) dus minder zendtijd per persoon ook en ze lijken vooral in te zoomen op de dramadingen. Voor lol is er ook een beetje zendtijd, maar lijkt vrij duidelijk geen prioriteit te hebben in de gemiddelde dagelijkse montage en de huidige insteek van het programma, die vooral teert op drama en spel (in die volgorde).quote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat we zien hoe/wie Salar daadwerkelijk is en het beeld wat jij van Salar voorheen had nep en bewust van en voor de camera's is opgebouwd.
Sjesus zegquote:Op zondag 22 maart 2026 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sja waar is die tijd dat er alleen maar jonge Thuiswonertjes in zaten, Studentjes zonder kamer in een "tussenjaar" en ZelfstandigenZonderPerspectief, Werklozen en Ouwe Mensjes allemaal lekker gratis een paar maandjes geheel verzorg gratis wonen.. Thuis licht en gas uit, alle Papa's & Mamma's lekker even een paar maanden rust![]()
Die goeie ouwe tijd ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |