abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2026 @ 14:11:19 #76
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220396596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:09 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat mij gisteravond wel opviel is dat Fianca wel ineens heel erg hard van stapel loopt ze laat er geen gras over groeien
anderhalve maand stiekem' vliefd' . Het perfecte moment om in actie te komen en toe te slaan,
Ze vindt Roland sexy in zijn gieren shirt en heeft hem voor een date gevraagd.

In haar hoofd al een paar verder denken over verkering met Roland

Ik zou mij goed kunnen voorstellen dat hem dat overdondert,
Roxy is heel erg smerig bezig.

En die Kristie kan net als Melvin helemaal beter haar muil houden :r
Hoe ze maar doorging over Fianca's smaak :') , want ze begrijpt er helemaal niets van ,
trekt een vieze bek en ze kan er niet over uit ... Roland ieeuuwww .
Bah, valse feeks.

Roxy speelt smerige spelletjes , Melvin speelt smerige spelletjes, Cynthia komt erg ongesteld over , ik vind Robert een slappe zak maar maar ik vind het sneu voor hem, ik hoop dat hij eindelijk inziet dat hij beter af is zonder die wandelende red flag bij hem in bed.
Melvin , die blik van hem , in die terugblik :r :r
Hij loopt te manipuleren , zet mensen tegen Noah op en drijft hem op een hele valse manier in een hoek
Walgelijk!! Noah is er helemaal klaar mee _O_
Prima samenvatting ^O^
  zaterdag 21 maart 2026 @ 14:24:19 #77
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220396719
Treffend.. maar niet onverwacht in De Geile Loods :P

©John Welten Cookiecartoons
pi_220396740
Ik geloof niet zo in de scripts maar "het verhaal" van Fianca en Roland geloof ik geen barst van. Zo kleurrijk Fianca er uit ziet zo kleurloos is ze qua deelnemer. Hier zie ik wel een FEBO zetje in, weet wel zeker dat ze het veld had moeten ruimen na einde contract wat de FEBO betreft.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 21 maart 2026 @ 14:40:13 #79
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220396847
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:26 schreef Soury het volgende:
Ik geloof niet zo in de scripts maar "het verhaal" van Fianca en Roland geloof ik geen barst van. Zo kleurrijk Fianca er uit ziet zo kleurloos is ze qua deelnemer. Hier zie ik wel een FEBO zetje in, weet wel zeker dat ze het veld had moeten ruimen na einde contract wat de FEBO betreft.
En niet omdat Melvin continue pissedoff is omdat Noa geen Homespelletje wil spelen, en Rikkie en AnoekiePoekie nog geen stelling willen innemen met wie nu Setje te spelen... wachten nog op een "geloofbaar script" ? :P
pi_220396871
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
En niet omdat Melvin continue pissedoff is omdat Noa geen Homespelletje wil spelen, en Rikkie en AnoekiePoekie nog geen stelling willen innemen met wie nu Setje te spelen... wachten nog op een "geloofbaar script" ? :P
Dat Melvin gevoelens heeft voor Noah geloof ik wel.
De rest van de koppels is ook geen nep.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 21 maart 2026 @ 14:49:30 #81
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220396906
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat Melvin gevoelens heeft voor Noah geloof ik wel.
De rest van de koppels is ook geen nep.
Je bedoeld Salar&Mercedes + Robert&Roxy spelen het beter .. ook dat zijn gelenheidskoppeltjes geboren onder 94 camera's :{
pi_220396938
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Je bedoeld Salar&Mercedes + Robert&Roxy spelen het beter .. ook dat zijn gelenheidskoppeltjes geboren onder 94 camera's :{
Nee dat is niet nep, hoe ze er buiten mee om gaan is aan hun zelf. Of het voor de één even leuk vermaak is in de loods doet er niet toe.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 15:06:54 #83
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220397014
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee dat is niet nep, hoe ze er buiten mee om gaan is aan hun zelf. Of het voor de één even leuk vermaak is in de loods doet er niet toe.
Ik ben blij dat je het met mij eens bent, dat ze omwille van De Show met elkaar het bed in duiken, ongeacht met wie en hoevaak :P
pi_220397054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:06 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik ben blij dat je het met mij eens bent, dat ze omwille van De Show met elkaar het bed in duiken, ongeacht met wie en hoevaak :P
Nee dat willen ze zelf en zeker niet met (op Roma na dan maar dat is een nymfomane) jan en alleman.
pi_220398129
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vrouwen die vreemdgaan.
Ja de mannen doen dat echt niet daar :X
Kijk, het gaat mij vooral om het gedrag. Als het mannen waren geweest had ik dat benoemd, maar kon het me niet bedenken (dus correct me if I’m wrong vooral). Behalve dat er een aantal gasten zitten die zonder berouw flirten met bezette vrouwen, maar dat heb ik benoemd.

Ik zie wel 4 vrouwen in deze groep die een vriend hebben of hadden, waarvan 2 helemaal vreemd zijn gegaan tot een relatie krijgen aan toe, de andere (Fianca) op het punt staat en al heeft toegegeven dat ze alles weggooit (had het van haar totaal niet verwacht trouwens), en Anouk die flink geilde op de zoon van Cynthia terwijl ook zij een -neem ik aan, kijkende- vriend thuis heeft zitten.

Welke mannen dan?
Leh-kùr
pi_220399328
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Ga je Melvin adopteren?
Nee :D Ik zit de hele tijd te denken op wie hij lijkt maar nu weet ik het , dat typetje ipie van koefnoen :')
you tokkie to me?
pi_220399330
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:54 schreef Willewa het volgende:

[..]
Kijk, het gaat mij vooral om het gedrag. Als het mannen waren geweest had ik dat benoemd, maar kon het me niet bedenken (dus correct me if I’m wrong vooral). Behalve dat er een aantal gasten zitten die zonder berouw flirten met bezette vrouwen, maar dat heb ik benoemd.

Ik zie wel 4 vrouwen in deze groep die een vriend hebben of hadden, waarvan 2 helemaal vreemd zijn gegaan tot een relatie krijgen aan toe, de andere (Fianca) op het punt staat en al heeft toegegeven dat ze alles weggooit (had het van haar totaal niet verwacht trouwens), en Anouk die flink geilde op de zoon van Cynthia terwijl ook zij een -neem ik aan, kijkende- vriend thuis heeft zitten.

Welke mannen dan?
je kon niet op de naam van Peter komen
en Geert
en we kunnen wel even door gaan
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220399338
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:54 schreef Willewa het volgende:

[..]

Welke mannen dan?
Anouk die benoemde dat de zoon van Cynthia een lekkertje is..
als dat al niet meer kan in een relatie
dan kun je beter in een gouden kooi gaan wonen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220399473
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
je kon niet op de naam van Peter komen
en Geert
en we kunnen wel even door gaan
Ah ja Geert idd, de dwaas :') Heb je helemaal gelijk in. Peter tel ik eigenlijk niet mee, want die had geen relatie en ook een afspraak dat ze elkaar een beetje loslieten zodra hij de loods in ging en daarna wel zouden kijken wat er nog was.
En als we wel even door zouden kunnen gaan, wie dan concreet? Want ik weet het niet.

En ja ik kon er even niet opkomen, ik heb eerlijk gezegd belangrijkere dingen aan m’n hoofd en ben moe, waardoor ik er niet op kwam na even nadenken, ik zei ook niet voor niets ‘correct me if I’m wrong vooral’.

Maar blijft erbij dat ik het vooral dames zie doen, op Geert na dan idd. Ik maak er geen genderstrijd van, had het net zo goed benoemd als het andersom was, maar ik zeg gewoon wat ik zie. Ik vind vooral Chess en Roxy totaal onbetrouwbare meiden. En van Fianca valt het me ook erg tegen, had haar wel hoog zitten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Willewa op 21-03-2026 19:17:48 ]
Leh-kùr
pi_220399507
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Anouk die benoemde dat de zoon van Cynthia een lekkertje is..
als dat al niet meer kan in een relatie
dan kun je beter in een gouden kooi gaan wonen
Wat Anouk deed ging wel iets verder dan 1x zeggen ‘lekkertje’. Die was wel héél geïnteresseerd en ging er aardig over door. En haar vriend mocht dat thuis aanschouwen.

En eerlijk, als een man doet wat zij deed, terwijl ie in een relatie zit, heb je de poppen keihard aan het dansen bij de meeste vrouwen toch. Bij het benoemen van 1x ‘lekkertje’ al, laat staan als een man zo zat te geilen als Anouk nu deed. Dan kan het niet.

Sterker nog, sommige mannen mogen niet eens een andere vrouw begroeten of rondleiden zonder boze blikken en een hoop drama en manipulatie 😅(al is dat laatste niet de norm, dat weet ik, maar het gebeurt meer dan genoeg).

Ik hou niet zo van die dubbele standaarden. En dus even zijtak, ander (maar wel gerelateerd) onderwerp; ik snap Salar dus soms ook wel, dat ie zelf aan een ketting ligt maar Mercedes wel leuk met andere mannen kan doen. Dat gaat niet eens om dat, maar om het principe en de hypocrisie en dat irriteert. En dat snap ik. Net als dat ik het snap dat een vrouw geïrriteerd raakt als een man hypocriet is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Willewa op 21-03-2026 19:26:38 ]
Leh-kùr
pi_220399713
:Y)
pi_220399737
Waarom willen ze Fianca eigenlijk zo graag, ze kan leuk tekenen maar meer heb ik niet gezien.
pi_220399755
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:28 schreef Soury het volgende:
Waarom willen ze Fianca eigenlijk zo graag, ze kan leuk tekenen maar meer heb ik niet gezien.
melvin
kan niks
Roxy
kan niks
Robert
kan niet veel
Cynthia
kan niks
Casper
mwehhh
Frank
miskleunt elke keer
Chess
wil je niet
Thomas
wil met Chess
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zaterdag 21 maart 2026 @ 19:31:39 #94
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220399768
Die baard in de keel stemmen van de mannen. is opvallend.
pi_220399770
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
melvin
kan niks
Roxy
kan niks
Robert
kan niet veel
Cynthia
kan niks
Casper
mwehhh
Frank
miskleunt elke keer
Chess
wil je niet
Thomas
wil met Chess
Pak een nieuwe, kan niet beroeder
pi_220399776
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Pak een nieuwe, kan niet beroeder
het zijn schijters
dat weten we toch al lang
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220399778
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:28 schreef Soury het volgende:
Misschien het creatieve gedeelte wat ze in het bondje missen, muziekopdrachten, foto, schilderen, dat soort dingen, wat er evt ook kan komen. Creativiteit is haar sterkste kant tot nu toe. Plus een chille, relaxte vibe imo. Geen dramaqueen.
Leh-kùr
pi_220399786
heeft Chess nu bijna alle opdrachten gespeeld??
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220399787
Chess gaat weer spelen *O*
pi_220399793
Bij de gieren wil niemand, Roland weer
Bij de haaien wil niemand, Chess weer

Wat doen die andere 6 daar eigenlijk?! |:(
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')