Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Na een feestje.. slipper voor de deurquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Kristie: "Hoe kan je hem leuk vinden!? Fianca! Jij kan echt veel beter krijgen!"
Roxy: "Nee helemaal niet!"
WHAT.... THE ..... FUCK!
jouquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
En wie heeft er nog geen beurt gehad..,. Arme AnoekiePoekieMetVrindjeThuis op wie moet zij nu duiken
Dat gaat niet gebeuren, maar ik weet zeker dat de Regie een lekkere gozer gaat regelen...áls Anoekie niet voortijdig haar koffer pakt, zo vrolijk ziet ze niet meer uitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
jou
volgende cyclus
als je in de loods zit
en niet een heel klein beetjequote:
ja dat is dan wel netjesquote:
True, maar daar was Noah te aardig voorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:31 schreef Scottie16 het volgende:
Melvin is verliefd op Noah, en Noah mag niks. Maar Noah zelf doet er ook moeilijk om, gewoon negeren die Melvin. En lekker je eigen gang gaan.
Ja herkenbaar🤪quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:33 schreef LionHeart het volgende:
[..]
True, maar daar was Noah te aardig voor
Achjee, je hebt een zwak voor de underdog. die openlijk in de zeik genomen wordt door zijn professionele BodyHopster Roxyquote:
Ik hou van mannen met een ruggengraatquote:
Die gast stond te beven als een rietje, doet zich voor als heel wat maar is een watje. Ook toen hij zo stoer deed tegen Rickyquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou van mannen met een ruggengraat
Ik ook eigenlijk welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Fianca en Roland vind ik een prima stelletje.
Preciesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast stond te beven als een rietje, doet zich voor als heel wat maar is een watje. Ook toen hij zo stoer deed tegen RickyVind het een slappe hap.
Oh ik trapte er in.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Robert heeft geen ruggengraat
Ik vind het als kut op Dirk slaan die 2. Zij is een beetje alto en hij een nerd.quote:
Ohhh, ben zo benieuwd naar 'geleide fantasie' !!!! Heb meteen visioenen van Ariana uit Big Brother 2024 met haar droomsessies. 'je loopt nu over een bosweggetje en in de verte zie je een kasteel...'quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. Random Acteren.. door Chest heel toepasselijk , een aantal daar kunnen wel een paar extra lesjes gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste is gewoon een meditatievorm en helemaal niks vreemds aan. Mediteren is gewoon een bewezen techniek om tot rust te komen en stressniveau’s te laten dalen en/of prestaties te verhogen door dit regelmatig toe te passen. Maar omdat het Ariana betrof (en mensen sowieso gauw bespotten waar ze weinig van weten) deed iedereen daar heel spastisch over.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 02:34 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ohhh, ben zo benieuwd naar 'geleide fantasie' !!!! Heb meteen visioenen van Ariana uit Big Brother 2024 met haar droomsessies. 'je loopt nu over een bosweggetje en in de verte zie je een kasteel...'
Er is geen 24/7 stream.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 06:31 schreef Willewa het volgende:
Bondgenoten js echt afgegleden joh, zo hey. Ik keek voor de grap eens de 24/7 stream op Kijk, met oudere beelden. Wat een verschil. Ze hebben het programma echt veranderd in een halve Temptation Island ofzo, dat soort programma’s die ik als de pest vermeed.
Het zit nu vol met vrouwen die vreemdgaan of vreemd willen gaan, het niks boeit dat hun vriendjes exen worden via het zien op televisie. En het ondertussen dan ook heel fijn blijven vinden om weer aandacht van andere mannen te krijgen. De man mag er natuurlijk niks van zeggen, want dan zeurt ie en is ie jaloers en moet ie het gewoon maar allemaal pikken omdat die meiden dondersgoed weten dat ze toch zo weer een ander hebben dus boeieee. Wat een gare wijven bij elkaar 😅 En ook wat gasten die het ook totaal niet boeit om met bezette meiden te flirten, notabene op televisie of zelfs onder het oog van de betreffende vriendjes.
Wat is er met dit programma gebeurd joh 😅 Nog maar half het programma dat het was. Kwaliteit deelnemers is echt omlaag gegaan. Helft van deze groep linea recta naar huis aub.
Vrouwen die vreemdgaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 06:31 schreef Willewa het volgende:
Bondgenoten js echt afgegleden joh, zo hey. Ik keek voor de grap eens de 24/7 stream op Kijk, met oudere beelden. Wat een verschil. Ze hebben het programma echt veranderd in een halve Temptation Island ofzo, dat soort programma’s die ik als de pest vermeed.
Het zit nu vol met vrouwen die vreemdgaan of vreemd willen gaan, het niks boeit dat hun vriendjes exen worden via het zien op televisie. En het ondertussen dan ook heel fijn blijven vinden om weer aandacht van andere mannen te krijgen. De man mag er natuurlijk niks van zeggen, want dan zeurt ie en is ie jaloers en moet ie het gewoon maar allemaal pikken omdat die meiden dondersgoed weten dat ze toch zo weer een ander hebben dus boeieee. Wat een gare wijven bij elkaar 😅 En ook wat gasten die het ook totaal niet boeit om met bezette meiden te flirten, notabene op televisie of zelfs onder het oog van de betreffende vriendjes.
Wat is er met dit programma gebeurd joh 😅 Nog maar half het programma dat het was. Kwaliteit deelnemers is echt omlaag gegaan. Helft van deze groep linea recta naar huis aub.
Ariana was en is dan ook zo gek als een deurquote:Op zaterdag 21 maart 2026 06:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een meditatievorm en helemaal niks vreemds aan. Mediteren is gewoon een bewezen techniek om tot rust te komen en stressniveau’s te laten dalen en/of prestaties te verhogen door dit regelmatig toe te passen. Maar omdat het Ariana betrof (en mensen sowieso gauw bespotten waar ze weinig van weten) deed iedereen daar heel spastisch over.
Yup, het is goedkope trash-tv geworden, blijkbaar werkt hetquote:Op zaterdag 21 maart 2026 06:31 schreef Willewa het volgende:
Ik vond het accent ook wel nadrukkelijk op de vrouwen liggen en achteraf ´enkele mannen´.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vrouwen die vreemdgaan.
Ja de mannen doen dat echt niet daar
Van het milde LLDL en MAFS tot het hoeren en sloeren bij Temptation Island of Love Island en alles daar tussen in. De keuze is juist reuze, zoek op 'trash-tv' en je krijgt dat soort titels te zien. Heeft verder ook geen hol met woke te maken, maar dat terzijde, die term is z'n betekenis al jaren kwijt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Het is anti-woke TV en daar is niets mis mee want dat past bij SBS en het scoort juist als een malle en trekt een bepaalde doelgroep aan die elders niet bediend wordt en dat zie je ook bij andere programma's van deze zender.
Ik wel hoor. Kom maar door.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van het milde LLDL en MAFS tot het hoeren en sloeren bij Temptation Island of Love Island en alles daar tussen in. De keuze is juist reuze, zoek op 'trash-tv' en je krijgt dat soort titels te zien. Heeft verder ook geen hol met woke te maken, maar dat terzijde, die term is z'n betekenis al jaren kwijt.
Het strijden tegen elkaar is al lang ondergeschikt gemaakt aan het onderlinge hoeren en sloeren; precies gelijk aan trash-tv. Daar kan best een publiek voor zijn, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zit te wachten op deze gekozen richting.
De kijkcijfers spreken boekdelenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van het milde LLDL en MAFS tot het hoeren en sloeren bij Temptation Island of Love Island en alles daar tussen in. De keuze is juist reuze, zoek op 'trash-tv' en je krijgt dat soort titels te zien. Heeft verder ook geen hol met woke te maken, maar dat terzijde, die term is z'n betekenis al jaren kwijt.
Het strijden tegen elkaar is al lang ondergeschikt gemaakt aan het onderlinge hoeren en sloeren; precies gelijk aan trash-tv. Daar kan best een publiek voor zijn, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zit te wachten op deze gekozen richting.
Dat zei ik al ja, en dat vind ik dus jammer.quote:
Ik zei een hele tijd terug dat dit het dichtst in de buurt komt bij het nu gestopte BB en dat het daarmee een unieke positie in neemt. Daar is met deze gekozen richting geen sprake meer van, de keuze is reuze in de wereld van de trash-tv. Op dit tempo verlies ik m'n interesse in ieder geval, maar ieder z'n ding natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, het is goedkope trash-tv geworden, blijkbaar werkt het
Het hoeft niet eens meer sex te zijn dat is wel een beetje over, de categorie die nu scoort kun je ook wel Ratten&Gluiper TV noemen.. vooral deelnemertjes treiteren en pesten en een tweede categorie razend populair is tegenwoordig Dommige BN's Op Enge Kutreisjesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zei ik al ja, en dat vind ik dus jammer.
[..]
Ik zei een hele tijd terug dat dit het dichtst in de buurt komt bij het nu gestopte BB en dat het daarmee een unieke positie in neemt. Daar is met deze gekozen richting geen sprake meer van, de keuze is reuze in de wereld van de trash-tv. Op dit tempo verlies ik m'n interesse in ieder geval, maar ieder z'n ding natuurlijk
De slippers aan de klink zijn bijvangst, het is dat Mercedes weg gaat, anders zou je met Fianca's verhaal erbij 4(!) liefdesverhalen hebben. Tel je Melvin's obsessie met Noah mee zijn het er 5.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens meer sex te zijn dat is wel een beetje over, de categorie die nu scoort kun je ook wel Ratten&Gluiper TV noemen.. vooral deelnemertjes treiteren en pesten en een tweede categorie razend populair is tegenwoordig Dommige BN's Op Enge Kutreisjes
Al met al het is even wennen tot er weer een verse nieuwe categorie verzonnen wordt
Febo moet dringend om de Tafel met Mora, Dobben en Kwekkeboom voor betere "Lekkere Hapjes " in de loodsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De slippers aan de klink zijn bijvangst, het is dat Mercedes weg gaat, anders zou je met Fianca's verhaal erbij 4(!) liefdesverhalen hebben. Tel je Melvin's obsessie met Noah mee zijn het er 5.
~9,5/16 Deelnemers voornamelijk in beeld vanwege Love Island perikelen!
Wat mij gisteravond wel opviel is dat Fianca wel ineens heel erg hard van stapel loopt ze laat er geen gras over groeienquote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het als kut op Dirk slaan die 2. Zij is een beetje alto en hij een nerd.
Prima samenvattingquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat mij gisteravond wel opviel is dat Fianca wel ineens heel erg hard van stapel loopt ze laat er geen gras over groeien
anderhalve maand stiekem' vliefd' . Het perfecte moment om in actie te komen en toe te slaan,
Ze vindt Roland sexy in zijn gieren shirt en heeft hem voor een date gevraagd.
In haar hoofd al een paar verder denken over verkering met Roland
Ik zou mij goed kunnen voorstellen dat hem dat overdondert,
Roxy is heel erg smerig bezig.
En die Kristie kan net als Melvin helemaal beter haar muil houden![]()
Hoe ze maar doorging over Fianca's smaak, want ze begrijpt er helemaal niets van ,
trekt een vieze bek en ze kan er niet over uit ... Roland ieeuuwww .
Bah, valse feeks.
Roxy speelt smerige spelletjes , Melvin speelt smerige spelletjes, Cynthia komt erg ongesteld over , ik vind Robert een slappe zak maar maar ik vind het sneu voor hem, ik hoop dat hij eindelijk inziet dat hij beter af is zonder die wandelende red flag bij hem in bed.
Melvin , die blik van hem , in die terugblik![]()
![]()
Hij loopt te manipuleren , zet mensen tegen Noah op en drijft hem op een hele valse manier in een hoek
Walgelijk!! Noah is er helemaal klaar mee
En niet omdat Melvin continue pissedoff is omdat Noa geen Homespelletje wil spelen, en Rikkie en AnoekiePoekie nog geen stelling willen innemen met wie nu Setje te spelen... wachten nog op een "geloofbaar script" ?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:26 schreef Soury het volgende:
Ik geloof niet zo in de scripts maar "het verhaal" van Fianca en Roland geloof ik geen barst van. Zo kleurrijk Fianca er uit ziet zo kleurloos is ze qua deelnemer. Hier zie ik wel een FEBO zetje in, weet wel zeker dat ze het veld had moeten ruimen na einde contract wat de FEBO betreft.
Dat Melvin gevoelens heeft voor Noah geloof ik wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En niet omdat Melvin continue pissedoff is omdat Noa geen Homespelletje wil spelen, en Rikkie en AnoekiePoekie nog geen stelling willen innemen met wie nu Setje te spelen... wachten nog op een "geloofbaar script" ?
Je bedoeld Salar&Mercedes + Robert&Roxy spelen het beter .. ook dat zijn gelenheidskoppeltjes geboren onder 94 camera'squote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat Melvin gevoelens heeft voor Noah geloof ik wel.
De rest van de koppels is ook geen nep.
Nee dat is niet nep, hoe ze er buiten mee om gaan is aan hun zelf. Of het voor de één even leuk vermaak is in de loods doet er niet toe.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je bedoeld Salar&Mercedes + Robert&Roxy spelen het beter .. ook dat zijn gelenheidskoppeltjes geboren onder 94 camera's
Ik ben blij dat je het met mij eens bent, dat ze omwille van De Show met elkaar het bed in duiken, ongeacht met wie en hoevaakquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet nep, hoe ze er buiten mee om gaan is aan hun zelf. Of het voor de één even leuk vermaak is in de loods doet er niet toe.
Nee dat willen ze zelf en zeker niet met (op Roma na dan maar dat is een nymfomane) jan en alleman.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met mij eens bent, dat ze omwille van De Show met elkaar het bed in duiken, ongeacht met wie en hoevaak
Kijk, het gaat mij vooral om het gedrag. Als het mannen waren geweest had ik dat benoemd, maar kon het me niet bedenken (dus correct me if I’m wrong vooral). Behalve dat er een aantal gasten zitten die zonder berouw flirten met bezette vrouwen, maar dat heb ik benoemd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vrouwen die vreemdgaan.
Ja de mannen doen dat echt niet daar
Neequote:
je kon niet op de naam van Peter komenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kijk, het gaat mij vooral om het gedrag. Als het mannen waren geweest had ik dat benoemd, maar kon het me niet bedenken (dus correct me if I’m wrong vooral). Behalve dat er een aantal gasten zitten die zonder berouw flirten met bezette vrouwen, maar dat heb ik benoemd.
Ik zie wel 4 vrouwen in deze groep die een vriend hebben of hadden, waarvan 2 helemaal vreemd zijn gegaan tot een relatie krijgen aan toe, de andere (Fianca) op het punt staat en al heeft toegegeven dat ze alles weggooit (had het van haar totaal niet verwacht trouwens), en Anouk die flink geilde op de zoon van Cynthia terwijl ook zij een -neem ik aan, kijkende- vriend thuis heeft zitten.
Welke mannen dan?
Anouk die benoemde dat de zoon van Cynthia een lekkertje is..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kijk, het gaat mij vooral om het gedrag. Als het mannen waren geweest had ik dat benoemd, maar kon het me niet bedenken (dus correct me if I’m wrong vooral). Behalve dat er een aantal gasten zitten die zonder berouw flirten met bezette vrouwen, maar dat heb ik benoemd.
Ik zie wel 4 vrouwen in deze groep die een vriend hebben of hadden, waarvan 2 helemaal vreemd zijn gegaan tot een relatie krijgen aan toe, de andere (Fianca) op het punt staat en al heeft toegegeven dat ze alles weggooit (had het van haar totaal niet verwacht trouwens), en Anouk die flink geilde op de zoon van Cynthia terwijl ook zij een -neem ik aan, kijkende- vriend thuis heeft zitten.
Welke mannen dan?
Ah ja Geert idd, de dwaasquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kon niet op de naam van Peter komen
en Geert
en we kunnen wel even door gaan
Wat Anouk deed ging wel iets verder dan 1x zeggen ‘lekkertje’. Die was wel héél geïnteresseerd en ging er aardig over door. En haar vriend mocht dat thuis aanschouwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anouk die benoemde dat de zoon van Cynthia een lekkertje is..
als dat al niet meer kan in een relatie
dan kun je beter in een gouden kooi gaan wonen
melvinquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:28 schreef Soury het volgende:
Waarom willen ze Fianca eigenlijk zo graag, ze kan leuk tekenen maar meer heb ik niet gezien.
Pak een nieuwe, kan niet beroederquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
melvin
kan niks
Roxy
kan niks
Robert
kan niet veel
Cynthia
kan niks
Casper
mwehhh
Frank
miskleunt elke keer
Chess
wil je niet
Thomas
wil met Chess
het zijn schijtersquote:
Misschien het creatieve gedeelte wat ze in het bondje missen, muziekopdrachten, foto, schilderen, dat soort dingen, wat er evt ook kan komen. Creativiteit is haar sterkste kant tot nu toe. Plus een chille, relaxte vibe imo. Geen dramaqueen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:28 schreef Soury het volgende:
Waarom willen ze Fianca eigenlijk zo graag, ze kan leuk tekenen maar meer heb ik niet gezien.
De rest kan niks. Chess ook niet, maar dat vergeten ze evenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:
heeft Chess nu bijna alle opdrachten gespeeld??
dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Bij de gieren wil niemand, Roland weer
Bij de haaien wil niemand, Chess weer
Wat doen die andere 6 daar eigenlijk?!
Jaja die Jureerbare Fuckopdrachten komen vast nog welquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
Gog zeg, de FEBO zou toch een handje helpen
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:40 schreef Soury het volgende:
Gog zeg, de FEBO zou toch een handje helpen
Straks de finale opeisen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Bij de gieren wil niemand, Roland weer
Bij de haaien wil niemand, Chess weer
Wat doen die andere 6 daar eigenlijk?!
Een lopende red flag is Chessquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
Chess die iets een red flag vindt
de wandelende red flag her self
knock outs zijn de 23stequote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Nog even een herinnering: denk eraan dat vanaf volgende week spoilers verschijnen op sociale media.
Wie gaat dat posten dan ?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Nog even een herinnering: denk eraan dat vanaf volgende week spoilers verschijnen op sociale media.
Heb het idee dat het elke cyclus maandag t/m woensdag is?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
knock outs zijn de 23ste
finale 25 als ik het goed heb
dus na woensdag
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom kan Salar dat zelf niet schrijven
Omdat alles bij hem nep is. Zelfs zijn handschrift.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom kan ie nou weer niet zelf wat op dat kaartje schrijven?!
zou kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Heb het idee dat het elke cyclus maandag t/m woensdag is?
Laatste keer werden de knock-outs bijna volledig op zaterdag uitgezonden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Heb het idee dat het elke cyclus maandag t/m woensdag is?
Wellicht dan standaard vijf weken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou kunnen
weet het zo niet uit mijn hoofd
schuift wel elke keer op( de cyclus is elke keer langer dan een maand)
Ik bedoelde de opnamedagen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Laatste keer werden de knock-outs bijna volledig op zaterdag uitgezonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |