abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220392721
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Precies
Robert heeft geen ruggengraat _O-
Oh ik trapte er in. }:|
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220393119
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:21 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik ook eigenlijk wel
Ik vind het als kut op Dirk slaan die 2. Zij is een beetje alto en hij een nerd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220393313
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. Random Acteren.. door Chest heel toepasselijk , een aantal daar kunnen wel een paar extra lesjes gebruiken ^O^

[ afbeelding ]
Ohhh, ben zo benieuwd naar 'geleide fantasie' !!!! Heb meteen visioenen van Ariana uit Big Brother 2024 met haar droomsessies. 'je loopt nu over een bosweggetje en in de verte zie je een kasteel...'
  zaterdag 21 maart 2026 @ 06:23:06 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_220393420
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:58 schreef Plots het volgende:
Ik mag Robert wel.
Ik ook.
Maar een enorme oelewapper dat hij echt om Roxy geeft.
pi_220393427
Bondgenoten js echt afgegleden joh, zo hey. Ik keek voor de grap eens de 24/7 stream op Kijk, met oudere beelden. Wat een verschil. Ze hebben het programma echt veranderd in een halve Temptation Island ofzo, dat soort programma’s die ik als de pest vermeed.

Het zit nu vol met vrouwen die vreemdgaan of vreemd willen gaan, het niks boeit dat hun vriendjes exen worden via het zien op televisie. En het ondertussen dan ook heel fijn blijven vinden om weer aandacht van andere mannen te krijgen. De man mag er natuurlijk niks van zeggen, want dan zeurt ie en is ie jaloers en moet ie het gewoon maar allemaal pikken omdat die meiden dondersgoed weten dat ze toch zo weer een ander hebben dus boeieee. Wat een gare wijven bij elkaar 😅 En ook wat gasten die het ook totaal niet boeit om met bezette meiden te flirten, notabene op televisie of zelfs onder het oog van de betreffende vriendjes.

Wat is er met dit programma gebeurd joh 😅 Nog maar half het programma dat het was. Kwaliteit deelnemers is echt omlaag gegaan. Helft van deze groep linea recta naar huis aub.
Leh-kùr
pi_220393429
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 02:34 schreef kater1 het volgende:

[..]
Ohhh, ben zo benieuwd naar 'geleide fantasie' !!!! Heb meteen visioenen van Ariana uit Big Brother 2024 met haar droomsessies. 'je loopt nu over een bosweggetje en in de verte zie je een kasteel...'
Dat laatste is gewoon een meditatievorm en helemaal niks vreemds aan. Mediteren is gewoon een bewezen techniek om tot rust te komen en stressniveau’s te laten dalen en/of prestaties te verhogen door dit regelmatig toe te passen. Maar omdat het Ariana betrof (en mensen sowieso gauw bespotten waar ze weinig van weten) deed iedereen daar heel spastisch over.
Leh-kùr
pi_220393454
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 06:31 schreef Willewa het volgende:
Bondgenoten js echt afgegleden joh, zo hey. Ik keek voor de grap eens de 24/7 stream op Kijk, met oudere beelden. Wat een verschil. Ze hebben het programma echt veranderd in een halve Temptation Island ofzo, dat soort programma’s die ik als de pest vermeed.

Het zit nu vol met vrouwen die vreemdgaan of vreemd willen gaan, het niks boeit dat hun vriendjes exen worden via het zien op televisie. En het ondertussen dan ook heel fijn blijven vinden om weer aandacht van andere mannen te krijgen. De man mag er natuurlijk niks van zeggen, want dan zeurt ie en is ie jaloers en moet ie het gewoon maar allemaal pikken omdat die meiden dondersgoed weten dat ze toch zo weer een ander hebben dus boeieee. Wat een gare wijven bij elkaar 😅 En ook wat gasten die het ook totaal niet boeit om met bezette meiden te flirten, notabene op televisie of zelfs onder het oog van de betreffende vriendjes.

Wat is er met dit programma gebeurd joh 😅 Nog maar half het programma dat het was. Kwaliteit deelnemers is echt omlaag gegaan. Helft van deze groep linea recta naar huis aub.
Er is geen 24/7 stream.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220393456
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 06:57 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Er is geen 24/7 stream.
Jawel, op Kijk heb je een 24/7 stream met oude beelden zoals ik zei ;)
Leh-kùr
  zaterdag 21 maart 2026 @ 08:35:55 #59
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_220393650
Ja, niet te verwarren met een live stream.
pi_220393697
quote:

Vrouwen die vreemdgaan.
Ja de mannen doen dat echt niet daar :X
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220393707
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 06:33 schreef Willewa het volgende:

[..]
Dat laatste is gewoon een meditatievorm en helemaal niks vreemds aan. Mediteren is gewoon een bewezen techniek om tot rust te komen en stressniveau’s te laten dalen en/of prestaties te verhogen door dit regelmatig toe te passen. Maar omdat het Ariana betrof (en mensen sowieso gauw bespotten waar ze weinig van weten) deed iedereen daar heel spastisch over.
Ariana was en is dan ook zo gek als een deur
Niks geks aan dat mensen daar wat van vinden
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220394274
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 06:57 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Er is geen 24/7 stream.
Was het maar een 24/7 stream!
Allemaal cabaretteketet!
pi_220394285
De kijkcijfers van vorige week zaterdagavond:

Kijkdichtheid: 3,7 Marktaandeel: 15,2 Kijkcijfer: 621.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 15

Mooie cijfers voor het korte zaterdagavond intermezzo. ^O^

488.000 lineaire kijkers gisterenavond, het bekende vrijdag dipje dus.

[ Bericht 7% gewijzigd door freaky40 op 21-03-2026 10:21:46 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_220394605
quote:

Yup, het is goedkope trash-tv geworden, blijkbaar werkt het ;(
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220394678
Het is anti-woke TV en daar is niets mis mee want dat past bij SBS en het scoort juist als een malle en trekt een bepaalde doelgroep aan die elders niet bediend wordt en dat zie je ook bij andere programma's van deze zender.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220394708
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vrouwen die vreemdgaan.
Ja de mannen doen dat echt niet daar :X
Ik vond het accent ook wel nadrukkelijk op de vrouwen liggen en achteraf ´enkele mannen´. :{w
Ik denk trouwens niet dat dit een ander beeld geeft van de jongeren tegenwoordig, is altijd al zo geweest maar nu duidelijk in beeld voor iedereen. :Y
Als je ook ziet hoe die meiden zich uitdossen voor een feestje is het niet zo vreemd dat er misdragingen plaatsvinden, ze lopen bijna in hun blote reet. Wat niet betekent dat de jongens hun gang maar kunnen gaan maar tot op de dag van vandaag kunnen mannen daar niets aan doen. O-)
Salar weer laten zien hoe goed hij wel niet is in een spel. Mercedes deed het beter zonder te oefenen vooraf. :|W
pi_220394855
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Het is anti-woke TV en daar is niets mis mee want dat past bij SBS en het scoort juist als een malle en trekt een bepaalde doelgroep aan die elders niet bediend wordt en dat zie je ook bij andere programma's van deze zender.
Van het milde LLDL en MAFS tot het hoeren en sloeren bij Temptation Island of Love Island en alles daar tussen in. De keuze is juist reuze, zoek op 'trash-tv' en je krijgt dat soort titels te zien. Heeft verder ook geen hol met woke te maken, maar dat terzijde, die term is z'n betekenis al jaren kwijt. :)

Het strijden tegen elkaar is al lang ondergeschikt gemaakt aan het onderlinge hoeren en sloeren; precies gelijk aan trash-tv. Daar kan best een publiek voor zijn, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zit te wachten op deze gekozen richting.
pi_220394992
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:02 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Van het milde LLDL en MAFS tot het hoeren en sloeren bij Temptation Island of Love Island en alles daar tussen in. De keuze is juist reuze, zoek op 'trash-tv' en je krijgt dat soort titels te zien. Heeft verder ook geen hol met woke te maken, maar dat terzijde, die term is z'n betekenis al jaren kwijt. :)

Het strijden tegen elkaar is al lang ondergeschikt gemaakt aan het onderlinge hoeren en sloeren; precies gelijk aan trash-tv. Daar kan best een publiek voor zijn, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zit te wachten op deze gekozen richting.
Ik wel hoor. Kom maar door.
pi_220395026
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:02 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

De kijkcijfers spreken boekdelen
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 21 maart 2026 @ 11:38:31 #70
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220395072
Tsja.. Who You Gonna Call... _O-

pi_220395080
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]
De kijkcijfers spreken boekdelen
Dat zei ik al ja, en dat vind ik dus jammer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:15 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Yup, het is goedkope trash-tv geworden, blijkbaar werkt het ;(
Ik zei een hele tijd terug dat dit het dichtst in de buurt komt bij het nu gestopte BB en dat het daarmee een unieke positie in neemt. Daar is met deze gekozen richting geen sprake meer van, de keuze is reuze in de wereld van de trash-tv. Op dit tempo verlies ik m'n interesse in ieder geval, maar ieder z'n ding natuurlijk :)
  zaterdag 21 maart 2026 @ 11:52:38 #72
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220395160
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:40 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat zei ik al ja, en dat vind ik dus jammer.
[..]
Ik zei een hele tijd terug dat dit het dichtst in de buurt komt bij het nu gestopte BB en dat het daarmee een unieke positie in neemt. Daar is met deze gekozen richting geen sprake meer van, de keuze is reuze in de wereld van de trash-tv. Op dit tempo verlies ik m'n interesse in ieder geval, maar ieder z'n ding natuurlijk :)
Het hoeft niet eens meer sex te zijn dat is wel een beetje over, de categorie die nu scoort kun je ook wel Ratten&Gluiper TV noemen.. vooral deelnemertjes treiteren en pesten en een tweede categorie razend populair is tegenwoordig Dommige BN's Op Enge Kutreisjes

Al met al het is even wennen tot er weer een verse nieuwe categorie verzonnen wordt ;)
pi_220396010
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Het hoeft niet eens meer sex te zijn dat is wel een beetje over, de categorie die nu scoort kun je ook wel Ratten&Gluiper TV noemen.. vooral deelnemertjes treiteren en pesten en een tweede categorie razend populair is tegenwoordig Dommige BN's Op Enge Kutreisjes

Al met al het is even wennen tot er weer een verse nieuwe categorie verzonnen wordt ;)
De slippers aan de klink zijn bijvangst, het is dat Mercedes weg gaat, anders zou je met Fianca's verhaal erbij 4(!) liefdesverhalen hebben. Tel je Melvin's obsessie met Noah mee zijn het er 5.

~9,5/16 Deelnemers voornamelijk in beeld vanwege Love Island perikelen! :')
  zaterdag 21 maart 2026 @ 14:07:02 #74
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220396551
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:14 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
De slippers aan de klink zijn bijvangst, het is dat Mercedes weg gaat, anders zou je met Fianca's verhaal erbij 4(!) liefdesverhalen hebben. Tel je Melvin's obsessie met Noah mee zijn het er 5.

~9,5/16 Deelnemers voornamelijk in beeld vanwege Love Island perikelen! :')
Febo moet dringend om de Tafel met Mora, Dobben en Kwekkeboom voor betere "Lekkere Hapjes " in de loods ;)

Met name voor Kristie die notabene uit die "scene" komt en nix anders doet dan een dikke kop vreten :P
  zaterdag 21 maart 2026 @ 14:09:14 #75
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220396575
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 23:57 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik vind het als kut op Dirk slaan die 2. Zij is een beetje alto en hij een nerd.
Wat mij gisteravond wel opviel is dat Fianca wel ineens heel erg hard van stapel loopt ze laat er geen gras over groeien
anderhalve maand stiekem' vliefd' . Het perfecte moment om in actie te komen en toe te slaan,
Ze vindt Roland sexy in zijn gieren shirt en heeft hem voor een date gevraagd.

In haar hoofd al een paar verder denken over verkering met Roland

Ik zou mij goed kunnen voorstellen dat hem dat overdondert,
Roxy is heel erg smerig bezig.

En die Kristie kan net als Melvin helemaal beter haar muil houden :r
Hoe ze maar doorging over Fianca's smaak :') , want ze begrijpt er helemaal niets van ,
trekt een vieze bek en ze kan er niet over uit ... Roland ieeuuwww .
Bah, valse feeks.

Roxy speelt smerige spelletjes , Melvin speelt smerige spelletjes, Cynthia komt erg ongesteld over , ik vind Robert een slappe zak maar maar ik vind het sneu voor hem, ik hoop dat hij eindelijk inziet dat hij beter af is zonder die wandelende red flag bij hem in bed.
Melvin , die blik van hem , in die terugblik :r :r
Hij loopt te manipuleren , zet mensen tegen Noah op en drijft hem op een hele valse manier in een hoek
Walgelijk!! Noah is er helemaal klaar mee _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')