Oh ik trapte er in.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Robert heeft geen ruggengraat
Ik vind het als kut op Dirk slaan die 2. Zij is een beetje alto en hij een nerd.quote:
Ohhh, ben zo benieuwd naar 'geleide fantasie' !!!! Heb meteen visioenen van Ariana uit Big Brother 2024 met haar droomsessies. 'je loopt nu over een bosweggetje en in de verte zie je een kasteel...'quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. Random Acteren.. door Chest heel toepasselijk , een aantal daar kunnen wel een paar extra lesjes gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste is gewoon een meditatievorm en helemaal niks vreemds aan. Mediteren is gewoon een bewezen techniek om tot rust te komen en stressniveau’s te laten dalen en/of prestaties te verhogen door dit regelmatig toe te passen. Maar omdat het Ariana betrof (en mensen sowieso gauw bespotten waar ze weinig van weten) deed iedereen daar heel spastisch over.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 02:34 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ohhh, ben zo benieuwd naar 'geleide fantasie' !!!! Heb meteen visioenen van Ariana uit Big Brother 2024 met haar droomsessies. 'je loopt nu over een bosweggetje en in de verte zie je een kasteel...'
Er is geen 24/7 stream.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 06:31 schreef Willewa het volgende:
Bondgenoten js echt afgegleden joh, zo hey. Ik keek voor de grap eens de 24/7 stream op Kijk, met oudere beelden. Wat een verschil. Ze hebben het programma echt veranderd in een halve Temptation Island ofzo, dat soort programma’s die ik als de pest vermeed.
Het zit nu vol met vrouwen die vreemdgaan of vreemd willen gaan, het niks boeit dat hun vriendjes exen worden via het zien op televisie. En het ondertussen dan ook heel fijn blijven vinden om weer aandacht van andere mannen te krijgen. De man mag er natuurlijk niks van zeggen, want dan zeurt ie en is ie jaloers en moet ie het gewoon maar allemaal pikken omdat die meiden dondersgoed weten dat ze toch zo weer een ander hebben dus boeieee. Wat een gare wijven bij elkaar 😅 En ook wat gasten die het ook totaal niet boeit om met bezette meiden te flirten, notabene op televisie of zelfs onder het oog van de betreffende vriendjes.
Wat is er met dit programma gebeurd joh 😅 Nog maar half het programma dat het was. Kwaliteit deelnemers is echt omlaag gegaan. Helft van deze groep linea recta naar huis aub.
Vrouwen die vreemdgaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 06:31 schreef Willewa het volgende:
Bondgenoten js echt afgegleden joh, zo hey. Ik keek voor de grap eens de 24/7 stream op Kijk, met oudere beelden. Wat een verschil. Ze hebben het programma echt veranderd in een halve Temptation Island ofzo, dat soort programma’s die ik als de pest vermeed.
Het zit nu vol met vrouwen die vreemdgaan of vreemd willen gaan, het niks boeit dat hun vriendjes exen worden via het zien op televisie. En het ondertussen dan ook heel fijn blijven vinden om weer aandacht van andere mannen te krijgen. De man mag er natuurlijk niks van zeggen, want dan zeurt ie en is ie jaloers en moet ie het gewoon maar allemaal pikken omdat die meiden dondersgoed weten dat ze toch zo weer een ander hebben dus boeieee. Wat een gare wijven bij elkaar 😅 En ook wat gasten die het ook totaal niet boeit om met bezette meiden te flirten, notabene op televisie of zelfs onder het oog van de betreffende vriendjes.
Wat is er met dit programma gebeurd joh 😅 Nog maar half het programma dat het was. Kwaliteit deelnemers is echt omlaag gegaan. Helft van deze groep linea recta naar huis aub.
Ariana was en is dan ook zo gek als een deurquote:Op zaterdag 21 maart 2026 06:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een meditatievorm en helemaal niks vreemds aan. Mediteren is gewoon een bewezen techniek om tot rust te komen en stressniveau’s te laten dalen en/of prestaties te verhogen door dit regelmatig toe te passen. Maar omdat het Ariana betrof (en mensen sowieso gauw bespotten waar ze weinig van weten) deed iedereen daar heel spastisch over.
Yup, het is goedkope trash-tv geworden, blijkbaar werkt hetquote:Op zaterdag 21 maart 2026 06:31 schreef Willewa het volgende:
Ik vond het accent ook wel nadrukkelijk op de vrouwen liggen en achteraf ´enkele mannen´.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vrouwen die vreemdgaan.
Ja de mannen doen dat echt niet daar
Van het milde LLDL en MAFS tot het hoeren en sloeren bij Temptation Island of Love Island en alles daar tussen in. De keuze is juist reuze, zoek op 'trash-tv' en je krijgt dat soort titels te zien. Heeft verder ook geen hol met woke te maken, maar dat terzijde, die term is z'n betekenis al jaren kwijt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Het is anti-woke TV en daar is niets mis mee want dat past bij SBS en het scoort juist als een malle en trekt een bepaalde doelgroep aan die elders niet bediend wordt en dat zie je ook bij andere programma's van deze zender.
Ik wel hoor. Kom maar door.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van het milde LLDL en MAFS tot het hoeren en sloeren bij Temptation Island of Love Island en alles daar tussen in. De keuze is juist reuze, zoek op 'trash-tv' en je krijgt dat soort titels te zien. Heeft verder ook geen hol met woke te maken, maar dat terzijde, die term is z'n betekenis al jaren kwijt.
Het strijden tegen elkaar is al lang ondergeschikt gemaakt aan het onderlinge hoeren en sloeren; precies gelijk aan trash-tv. Daar kan best een publiek voor zijn, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zit te wachten op deze gekozen richting.
De kijkcijfers spreken boekdelenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van het milde LLDL en MAFS tot het hoeren en sloeren bij Temptation Island of Love Island en alles daar tussen in. De keuze is juist reuze, zoek op 'trash-tv' en je krijgt dat soort titels te zien. Heeft verder ook geen hol met woke te maken, maar dat terzijde, die term is z'n betekenis al jaren kwijt.
Het strijden tegen elkaar is al lang ondergeschikt gemaakt aan het onderlinge hoeren en sloeren; precies gelijk aan trash-tv. Daar kan best een publiek voor zijn, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zit te wachten op deze gekozen richting.
Dat zei ik al ja, en dat vind ik dus jammer.quote:
Ik zei een hele tijd terug dat dit het dichtst in de buurt komt bij het nu gestopte BB en dat het daarmee een unieke positie in neemt. Daar is met deze gekozen richting geen sprake meer van, de keuze is reuze in de wereld van de trash-tv. Op dit tempo verlies ik m'n interesse in ieder geval, maar ieder z'n ding natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, het is goedkope trash-tv geworden, blijkbaar werkt het
Het hoeft niet eens meer sex te zijn dat is wel een beetje over, de categorie die nu scoort kun je ook wel Ratten&Gluiper TV noemen.. vooral deelnemertjes treiteren en pesten en een tweede categorie razend populair is tegenwoordig Dommige BN's Op Enge Kutreisjesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zei ik al ja, en dat vind ik dus jammer.
[..]
Ik zei een hele tijd terug dat dit het dichtst in de buurt komt bij het nu gestopte BB en dat het daarmee een unieke positie in neemt. Daar is met deze gekozen richting geen sprake meer van, de keuze is reuze in de wereld van de trash-tv. Op dit tempo verlies ik m'n interesse in ieder geval, maar ieder z'n ding natuurlijk
De slippers aan de klink zijn bijvangst, het is dat Mercedes weg gaat, anders zou je met Fianca's verhaal erbij 4(!) liefdesverhalen hebben. Tel je Melvin's obsessie met Noah mee zijn het er 5.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens meer sex te zijn dat is wel een beetje over, de categorie die nu scoort kun je ook wel Ratten&Gluiper TV noemen.. vooral deelnemertjes treiteren en pesten en een tweede categorie razend populair is tegenwoordig Dommige BN's Op Enge Kutreisjes
Al met al het is even wennen tot er weer een verse nieuwe categorie verzonnen wordt
Febo moet dringend om de Tafel met Mora, Dobben en Kwekkeboom voor betere "Lekkere Hapjes " in de loodsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De slippers aan de klink zijn bijvangst, het is dat Mercedes weg gaat, anders zou je met Fianca's verhaal erbij 4(!) liefdesverhalen hebben. Tel je Melvin's obsessie met Noah mee zijn het er 5.
~9,5/16 Deelnemers voornamelijk in beeld vanwege Love Island perikelen!
Wat mij gisteravond wel opviel is dat Fianca wel ineens heel erg hard van stapel loopt ze laat er geen gras over groeienquote:Op vrijdag 20 maart 2026 23:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het als kut op Dirk slaan die 2. Zij is een beetje alto en hij een nerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |