Een lopende red flag is Chessquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
Chess die iets een red flag vindt
de wandelende red flag her self
knock outs zijn de 23stequote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Nog even een herinnering: denk eraan dat vanaf volgende week spoilers verschijnen op sociale media.
Wie gaat dat posten dan ?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Nog even een herinnering: denk eraan dat vanaf volgende week spoilers verschijnen op sociale media.
Heb het idee dat het elke cyclus maandag t/m woensdag is?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
knock outs zijn de 23ste
finale 25 als ik het goed heb
dus na woensdag
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom kan Salar dat zelf niet schrijven
Omdat alles bij hem nep is. Zelfs zijn handschrift.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom kan ie nou weer niet zelf wat op dat kaartje schrijven?!
zou kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Heb het idee dat het elke cyclus maandag t/m woensdag is?
Laatste keer werden de knock-outs bijna volledig op zaterdag uitgezonden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:01 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Heb het idee dat het elke cyclus maandag t/m woensdag is?
Wellicht dan standaard vijf weken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou kunnen
weet het zo niet uit mijn hoofd
schuift wel elke keer op( de cyclus is elke keer langer dan een maand)
Ik bedoelde de opnamedagen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Laatste keer werden de knock-outs bijna volledig op zaterdag uitgezonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |