Misschien heeft ballie nog wel tipsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks ook maar eens voor war hippe sneakers kijken.
Dat is 106 meer dingen dan ik ga doen vandaagquote:
En dan moet je weer een paar maanden zonder al je hockeymoedervriendinnetjesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Het seizoen zit er alweer bijna op. Nog 2 wedstrijden (met die van vandaag meegerekend) en nog een paar toernooitjes in april en dan is het klaar.
Met allemaal hippe neondetailsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta ik dan in m’n Veerkampjes
We kijken uit naar de grote jaarlijkse ouders Vs kind wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is 106 meer dingen dan ik ga doen vandaag
[..]
En dan moet je weer een paar maanden zonder al je hockeymoedervriendinnetjes
Kun je die kinderen niet gewoon onderuit meppen met dat stokkie?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
We kijken uit naar de grote jaarlijkse ouders Vs kind wedstrijd.
Waarbij de ouders al een paar jaar op rij falikant ingemaakt worden.
Dat kan. Ik laat dat toch maar even achterwegequote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die kinderen niet gewoon onderuit meppen met dat stokkie?
Of die bal op ze af torpederen, dat valt wat minder op en komt ook goed aanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan. Ik laat dat toch maar even achterwege
Jij zou niet misstaan als hockeycoach johquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die bal op ze af torpederen, dat valt wat minder op en komt ook goed aan
Heb je ook nog wat gewonnen of ben je alleen maar compleet vernederd?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog 4 wedstrijden. Is echt achterlijk snel gegaan dit seizoen
Al die kinderen met die stick slaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
We kijken uit naar de grote jaarlijkse ouders Vs kind wedstrijd.
Waarbij de ouders al een paar jaar op rij falikant ingemaakt worden.
Bam! Zo een gat in een kind slaan met die balquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die bal op ze af torpederen, dat valt wat minder op en komt ook goed aan
Ik schrik er gewoon van maat. Wij in het Haagse staan toch bekend als lieve vreedzaame mensen.quote:
Wat denk jij danquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:17 schreef dud0r het volgende:
Heb je ook nog wat gewonnen of ben je alleen maar compleet vernederd?
Ik heb vroeger ook gehockeydquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij zou niet misstaan als hockeycoach joh
Mijn koffie wat doe jequote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik schrik er gewoon van maat. Wij in het Haagse staan toch bekend als lieve vreedzaame mensen.
Niet?quote:
Dat laatstequote:
Niemand is hier verbaasd over.quote:
Begrijpelijk haagsiepaagsie. Dit is ook hoe ik alle mensen die ik ken uit Den Haag ervaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik schrik er gewoon van maat. Wij in het Haagse staan toch bekend als lieve vreedzaame mensen.
Kijk, zo kan het dus ook gewoon he mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begrijpelijk haagsiepaagsie. Dit is ook hoe ik alle mensen die ik ken uit Den Haag ervaar.
Gisteren zelfs nog even geknuffeld met iemand uit den Haag
Krijg je die nu pas? Die heb ik al twee maanden binnenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:23 schreef Haags het volgende:
Ook leuk, op zaterdagochtend de waterschapsbelasting ontvangen in je inbox
Dat lijkt me niet, toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je die nu pas? Die heb ik al twee maanden binnen
Ik had wel mijn kraagje naar benedenquote:
Ja fout.quote:
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen.quote:[..]
Niemand is hier verbaasd over.
Ik heb ook nog gebadmintondquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol.
Ik heb alleen maar voetbal gedaan. En een aantal jaar schaken.
Waterschap en afvalstoffen is bij mij gecombineerd. Komt altijd eind januari binnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, toch?
Ben je niet in de war met ozb?
Niet eens dubbele gepopte kraagquote:
Als je nou in Thailand zat had je dat met ballie kunnen doenquote:
Dat je een kakbal bentquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja fout.
[..]
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen.
Als ik een kakker was had ik al minimaal 3 kakkervriendinnen gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
Niet eens dubbele gepopte kraag
@Nattekat vind ik wel zo'n kakker die dubbele kraag omhoog had
Oh oké.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waterschap en afvalstoffen is bij mij gecombineerd. Komt altijd eind januari binnen.
[..]
Niet eens dubbele gepopte kraag
@:nattekat vind ik wel zo'n kakker die dubbele kraag omhoog had
De hersenen moeten ook uitgedaagd wordenquote:
Moet je ze wel hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
De hersenen moeten ook uitgedaagd worden
Hier kwam het meer omdat de halve familie dat deed, ook bestuursfuncties in de lokale vereniging zeg maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vond ik ook heel erg leuk, maar vooral op vakantie zeg maar.
Met mijn arm kan ik niet meer goed badmintonnen gok ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je nou in Thailand zat had je dat met ballie kunnen doen
Je date profiel wat je zoekt is wel type kakmeisje. Dus dat doe je dan toch verkeerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een kakker was had ik al minimaal 3 kakkervriendinnen gehad
Op dat vlak is waterpolo wel de verkeerde keus geweest
Ja hier is het ook pas vanaf april dat we weer even normaal doen. Dan hebben we de verjaardagen voor een groot gedeelte ook weer gehad waar ik moeilijk veel geld aan uit geef.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh oké.
Bij mij in januari altijd waterstand doorgeven, gevolgd door rekening.
Februari de ozb
Eind maart waterschapsbelasting.
En daarna doen we weer even redelijk normaal qua financiën
Ja met biljarten zou je betere keus hebben gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een kakker was had ik al minimaal 3 kakkervriendinnen gehad
Op dat vlak is waterpolo wel de verkeerde keus geweest
Als ik een kakmeisje zou zoeken, moet ik dat profiel heel anders gaan inrichten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:29 schreef dud0r het volgende:
Je date profiel wat je zoekt is wel type kakmeisje. Dus dat doe je dan toch verkeerd.
Badumtssquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met biljarten zou je betere keus hebben gehad
Dat ik na 4045 keer nog steeds kan lachen om dit soort grapjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook waarom dat schaken nooit wat geworden is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat ik na 4045 keer nog steeds kan lachen om dit soort grapjes.
Man man man niveautje ook.
Ik heb een tijdje gesnookerdquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je beschrijving was wel een beetje kakmeisje. Het was wel 100% dimmy die je beschreef. Hopelijk match je met dimmy.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een kakmeisje zou zoeken, moet ik dat profiel heel anders gaan inrichten.
Had best een mooie ranking hoor. Niet dat ik grootmeester was.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is ook waarom dat schaken nooit wat geworden is.
In ons hart ben je dat wel hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Had best een mooie ranking hoor. Niet dat ik grootmeester was.
Ja dat merkte ik vanochtend ook toen ik vol goede moed in korte broek naar buiten liepquote:
Ik pas me gewoon aan aan de doelgroep hierquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat ik na 4045 keer nog steeds kan lachen om dit soort grapjes.
Man man man niveautje ook.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:34 schreef dud0r het volgende:
En verder waterpolo, breakdance en daarna kwam parkour en fitness
Zeg die plannen voor dat nieuwe stadion van jullie. Althans, de uitbreiding.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga me zo maar eens uit bed hijsen
Groots met een zachte Gquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeg die plannen voor dat nieuwe stadion van jullie. Althans, de uitbreiding.
Is dat niet een beetje te groots?
Geen idee, ik heb me er niet echt over ingelezenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeg die plannen voor dat nieuwe stadion van jullie. Althans, de uitbreiding.
Is dat niet een beetje te groots?
Naar 55.000.. 😬quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me er niet echt over ingelezen
Hoe doe je datquote:
Er is wel een enorme vraag naar Seizoenkaarten, maar als je bijvoorbeeld weer een jaartje EL speelt zit je met een stadion dat maar voo de helft gevuld is. Dus ja het is wel een erg grote vergroting, maar ik denk niet dat ze een andere keuze hebben als je kijkt wat er in Rotterdam en Amsterdam naar binnen kunnen.quote:
Ftfyquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is wel een enorme vraag naar Seizoenkaarten, maar als je bijvoorbeeld weer een jaartje EL speelt zit je met een stadion dat maar voo de helft gevuld is. Dus ja het is wel een erg grote vergroting, maar ik denk niet dat ze een andere keuze hebben als je kijkt wat er in Rotterdam en Amsterdam naar binnen kunnen.
Al was een uitbreiding naar 40-45 duizend ook wel prima geweest
🤔quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al was een uitbreiding naar 39-45 duizend ook wel prima geweest
Ik deed dat bewustquote:
Technisch gezien is die nog steeds bezig met en paar eilandjes in Japan waar ze het niet over eens zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik deed dat bewust
WO2 duurde nu eenmaal van 39-45
Net als de Korea Oorlog, die is ook nooit officieel beëindigdquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien is die nog steeds bezig met en paar eilandjes in Japan waar ze het niet over eens zijn
Maar dat is niet de grap die we hier makenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik deed dat bewust
WO2 duurde nu eenmaal van 39-45
Wat een gelulquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. Even wakkerwordwandeltje gedaan. 3965 stapjes alvast. Nu even ontbijten.
Ze zeggen dat het extra goed is om te wandelen voor je ontbijt, omdat je dan oud vet verstookt. Het zal wel
We Have Your Packagequote:
Is nog wel ver wegquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We Have Your Package
Oakland, CA, United States
03/20/2026, 8:24 P.M.
Deze stap hebben we vorige keer niet gehaald
Ook nog aan de westkust dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We Have Your Package
Oakland, CA, United States
03/20/2026, 8:24 P.M.
Deze stap hebben we vorige keer niet gehaald
Ik mag van m'n moeder ook niet laat eten want dan verbrand je het niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat is niet de grap die we hier maken
[..]
Wat een gelul
Alsof je lichaam ineens zoiets heeft van oh we gaan eerst bewegen dus laat ik nu m'n energie uit dit beetje vet halen en niet uit dat andere beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Je hebt altijd je basis verbrandingquote:
net ontbeten. Opgeruimd. Medicijnen aangevuld. Kind laten ontbijten. De verraders gekeken. Zo naar de schoonouders, auto wassen, naar de ah, dan m’n moeder halen, naar de kledingwinkel, HEMA en kaasboer met haar, haar thuis brengen. Daar met m’n ouders thee drinken. Dan naar huis. De was doen. Toiletten schoonmaken. Friet bestellen, eten. Keuken opruimen. Stofzuigen, nieuw toetsenbord aansluiten. Planten water geven. Tv kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is 106 meer dingen dan ik ga doen vandaag
[..]
En dan moet je weer een paar maanden zonder al je hockeymoedervriendinnetjes
Zo zie je maar weer, als je het even voor jezelf op een rijtje zet valt het eigenlijk allemaal best mee. Meestal danquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
net ontbeten. Opgeruimd. Medicijnen aangevuld. Kind laten ontbijten. De verraders gekeken. Zo naar de schoonouders, auto wassen, naar de ah, dan m’n moeder halen, naar de kledingwinkel, HEMA en kaasboer met haar, haar thuis brengen. Daar met m’n ouders thee drinken. Dan naar huis. De was doen. Toiletten schoonmaken. Friet bestellen, eten. Keuken opruimen. Stofzuigen, nieuw toetsenbord aansluiten. Planten water geven. Tv kijken
Ik heb wasje 1 net aan gezet. Voor de rest hier een beetje opruimen en misschien even naar de action kijken voor aquarelpotloden oidquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Oja boodschappen opruimen.
Oud papier doen
Vuilniszakken vervangen
Was opvouwen
Pakket ophalen bij dat punt.
Nieuwe groeilampen aansluiten.
Bedden verschonen
Kattenbakken scheppen
Nou ik vind het meer lijken als je het typt dan dat je het gewoon ff doet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, als je het even voor jezelf op een rijtje zet valt het eigenlijk allemaal best mee. Meestal dan
Als je goed kijkt naar de aanbiedingen dan zou ik eens Faber Castell kiezen als ik jou was. Ik ken je budget niet, maar ze zijn soms echt prima te doen. En echt zoooveeeel beter dan van Action. Aangezien jij graag tekent zou ik het je aanraden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wasje 1 net aan gezet. Voor de rest hier een beetje opruimen en misschien even naar de action kijken voor aquarelpotloden oid
Jezus wat drukquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
net ontbeten. Opgeruimd. Medicijnen aangevuld. Kind laten ontbijten. De verraders gekeken. Zo naar de schoonouders, auto wassen, naar de ah, dan m’n moeder halen, naar de kledingwinkel, HEMA en kaasboer met haar, haar thuis brengen. Daar met m’n ouders thee drinken. Dan naar huis. De was doen. Toiletten schoonmaken. Friet bestellen, eten. Keuken opruimen. Stofzuigen, nieuw toetsenbord aansluiten. Planten water geven. Tv kijken
Nog meer. Doet kater ook nog wat of mag je alles zelf doenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Oja boodschappen opruimen.
Oud papier doen
Vuilniszakken vervangen
Was opvouwen
Pakket ophalen bij dat punt.
Nieuwe groeilampen aansluiten.
Bedden verschonen
Kattenbakken scheppen
Kater gaat mee naar de ouders/winkel, auto wassen, en haalt friet op.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus wat druk
[..]
Nog meer. Doet kater ook nog wat of mag je alles zelf doen
Frietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kater gaat mee naar de ouders/winkel, auto wassen, en haalt friet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |