Krijg je die nu pas? Die heb ik al twee maanden binnenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:23 schreef Haags het volgende:
Ook leuk, op zaterdagochtend de waterschapsbelasting ontvangen in je inbox
Dat lijkt me niet, toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je die nu pas? Die heb ik al twee maanden binnen
Ik had wel mijn kraagje naar benedenquote:
Ja fout.quote:
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen.quote:[..]
Niemand is hier verbaasd over.
Ik heb ook nog gebadmintondquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol.
Ik heb alleen maar voetbal gedaan. En een aantal jaar schaken.
Waterschap en afvalstoffen is bij mij gecombineerd. Komt altijd eind januari binnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, toch?
Ben je niet in de war met ozb?
Niet eens dubbele gepopte kraagquote:
Als je nou in Thailand zat had je dat met ballie kunnen doenquote:
Dat je een kakbal bentquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja fout.
[..]
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen.
Als ik een kakker was had ik al minimaal 3 kakkervriendinnen gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
Niet eens dubbele gepopte kraag
@Nattekat vind ik wel zo'n kakker die dubbele kraag omhoog had
Oh oké.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waterschap en afvalstoffen is bij mij gecombineerd. Komt altijd eind januari binnen.
[..]
Niet eens dubbele gepopte kraag
@:nattekat vind ik wel zo'n kakker die dubbele kraag omhoog had
De hersenen moeten ook uitgedaagd wordenquote:
Moet je ze wel hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
De hersenen moeten ook uitgedaagd worden
Hier kwam het meer omdat de halve familie dat deed, ook bestuursfuncties in de lokale vereniging zeg maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vond ik ook heel erg leuk, maar vooral op vakantie zeg maar.
Met mijn arm kan ik niet meer goed badmintonnen gok ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je nou in Thailand zat had je dat met ballie kunnen doen
Je date profiel wat je zoekt is wel type kakmeisje. Dus dat doe je dan toch verkeerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een kakker was had ik al minimaal 3 kakkervriendinnen gehad
Op dat vlak is waterpolo wel de verkeerde keus geweest
Ja hier is het ook pas vanaf april dat we weer even normaal doen. Dan hebben we de verjaardagen voor een groot gedeelte ook weer gehad waar ik moeilijk veel geld aan uit geef.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh oké.
Bij mij in januari altijd waterstand doorgeven, gevolgd door rekening.
Februari de ozb
Eind maart waterschapsbelasting.
En daarna doen we weer even redelijk normaal qua financiën
Ja met biljarten zou je betere keus hebben gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een kakker was had ik al minimaal 3 kakkervriendinnen gehad
Op dat vlak is waterpolo wel de verkeerde keus geweest
Als ik een kakmeisje zou zoeken, moet ik dat profiel heel anders gaan inrichten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:29 schreef dud0r het volgende:
Je date profiel wat je zoekt is wel type kakmeisje. Dus dat doe je dan toch verkeerd.
Badumtssquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met biljarten zou je betere keus hebben gehad
Dat ik na 4045 keer nog steeds kan lachen om dit soort grapjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook waarom dat schaken nooit wat geworden is.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat ik na 4045 keer nog steeds kan lachen om dit soort grapjes.
Man man man niveautje ook.
Ik heb een tijdje gesnookerdquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je beschrijving was wel een beetje kakmeisje. Het was wel 100% dimmy die je beschreef. Hopelijk match je met dimmy.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik een kakmeisje zou zoeken, moet ik dat profiel heel anders gaan inrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |