Misschien heeft ballie nog wel tipsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks ook maar eens voor war hippe sneakers kijken.
Dat is 106 meer dingen dan ik ga doen vandaagquote:
En dan moet je weer een paar maanden zonder al je hockeymoedervriendinnetjesquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Het seizoen zit er alweer bijna op. Nog 2 wedstrijden (met die van vandaag meegerekend) en nog een paar toernooitjes in april en dan is het klaar.
Met allemaal hippe neondetailsquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta ik dan in m’n Veerkampjes
We kijken uit naar de grote jaarlijkse ouders Vs kind wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is 106 meer dingen dan ik ga doen vandaag
[..]
En dan moet je weer een paar maanden zonder al je hockeymoedervriendinnetjes
Kun je die kinderen niet gewoon onderuit meppen met dat stokkie?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
We kijken uit naar de grote jaarlijkse ouders Vs kind wedstrijd.
Waarbij de ouders al een paar jaar op rij falikant ingemaakt worden.
Dat kan. Ik laat dat toch maar even achterwegequote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die kinderen niet gewoon onderuit meppen met dat stokkie?
Of die bal op ze af torpederen, dat valt wat minder op en komt ook goed aanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan. Ik laat dat toch maar even achterwege
Jij zou niet misstaan als hockeycoach johquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die bal op ze af torpederen, dat valt wat minder op en komt ook goed aan
Heb je ook nog wat gewonnen of ben je alleen maar compleet vernederd?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog 4 wedstrijden. Is echt achterlijk snel gegaan dit seizoen
Al die kinderen met die stick slaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
We kijken uit naar de grote jaarlijkse ouders Vs kind wedstrijd.
Waarbij de ouders al een paar jaar op rij falikant ingemaakt worden.
Bam! Zo een gat in een kind slaan met die balquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die bal op ze af torpederen, dat valt wat minder op en komt ook goed aan
Ik schrik er gewoon van maat. Wij in het Haagse staan toch bekend als lieve vreedzaame mensen.quote:
Wat denk jij danquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:17 schreef dud0r het volgende:
Heb je ook nog wat gewonnen of ben je alleen maar compleet vernederd?
Ik heb vroeger ook gehockeydquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij zou niet misstaan als hockeycoach joh
Mijn koffie wat doe jequote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik schrik er gewoon van maat. Wij in het Haagse staan toch bekend als lieve vreedzaame mensen.
Niet?quote:
Dat laatstequote:
Niemand is hier verbaasd over.quote:
Begrijpelijk haagsiepaagsie. Dit is ook hoe ik alle mensen die ik ken uit Den Haag ervaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik schrik er gewoon van maat. Wij in het Haagse staan toch bekend als lieve vreedzaame mensen.
Kijk, zo kan het dus ook gewoon he mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begrijpelijk haagsiepaagsie. Dit is ook hoe ik alle mensen die ik ken uit Den Haag ervaar.
Gisteren zelfs nog even geknuffeld met iemand uit den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |