Heb je ook nog wat gewonnen of ben je alleen maar compleet vernederd?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog 4 wedstrijden. Is echt achterlijk snel gegaan dit seizoen
Al die kinderen met die stick slaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
We kijken uit naar de grote jaarlijkse ouders Vs kind wedstrijd.
Waarbij de ouders al een paar jaar op rij falikant ingemaakt worden.
Bam! Zo een gat in een kind slaan met die balquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die bal op ze af torpederen, dat valt wat minder op en komt ook goed aan
Ik schrik er gewoon van maat. Wij in het Haagse staan toch bekend als lieve vreedzaame mensen.quote:
Wat denk jij danquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:17 schreef dud0r het volgende:
Heb je ook nog wat gewonnen of ben je alleen maar compleet vernederd?
Ik heb vroeger ook gehockeydquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij zou niet misstaan als hockeycoach joh
Mijn koffie wat doe jequote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik schrik er gewoon van maat. Wij in het Haagse staan toch bekend als lieve vreedzaame mensen.
Niet?quote:
Dat laatstequote:
Niemand is hier verbaasd over.quote:
Begrijpelijk haagsiepaagsie. Dit is ook hoe ik alle mensen die ik ken uit Den Haag ervaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik schrik er gewoon van maat. Wij in het Haagse staan toch bekend als lieve vreedzaame mensen.
Kijk, zo kan het dus ook gewoon he mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begrijpelijk haagsiepaagsie. Dit is ook hoe ik alle mensen die ik ken uit Den Haag ervaar.
Gisteren zelfs nog even geknuffeld met iemand uit den Haag
Krijg je die nu pas? Die heb ik al twee maanden binnenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:23 schreef Haags het volgende:
Ook leuk, op zaterdagochtend de waterschapsbelasting ontvangen in je inbox
Dat lijkt me niet, toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je die nu pas? Die heb ik al twee maanden binnen
Ik had wel mijn kraagje naar benedenquote:
Ja fout.quote:
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen.quote:[..]
Niemand is hier verbaasd over.
Ik heb ook nog gebadmintondquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Lol.
Ik heb alleen maar voetbal gedaan. En een aantal jaar schaken.
Waterschap en afvalstoffen is bij mij gecombineerd. Komt altijd eind januari binnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, toch?
Ben je niet in de war met ozb?
Niet eens dubbele gepopte kraagquote:
Als je nou in Thailand zat had je dat met ballie kunnen doenquote:
Dat je een kakbal bentquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja fout.
[..]
Geen idee wat je hiermee probeert te zeggen.
Als ik een kakker was had ik al minimaal 3 kakkervriendinnen gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
Niet eens dubbele gepopte kraag
@Nattekat vind ik wel zo'n kakker die dubbele kraag omhoog had
Oh oké.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waterschap en afvalstoffen is bij mij gecombineerd. Komt altijd eind januari binnen.
[..]
Niet eens dubbele gepopte kraag
@:nattekat vind ik wel zo'n kakker die dubbele kraag omhoog had
De hersenen moeten ook uitgedaagd wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |