Had best een mooie ranking hoor. Niet dat ik grootmeester was.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is ook waarom dat schaken nooit wat geworden is.
In ons hart ben je dat wel hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Had best een mooie ranking hoor. Niet dat ik grootmeester was.
Ja dat merkte ik vanochtend ook toen ik vol goede moed in korte broek naar buiten liepquote:
Ik pas me gewoon aan aan de doelgroep hierquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat ik na 4045 keer nog steeds kan lachen om dit soort grapjes.
Man man man niveautje ook.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:34 schreef dud0r het volgende:
En verder waterpolo, breakdance en daarna kwam parkour en fitness
Zeg die plannen voor dat nieuwe stadion van jullie. Althans, de uitbreiding.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga me zo maar eens uit bed hijsen
Groots met een zachte Gquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeg die plannen voor dat nieuwe stadion van jullie. Althans, de uitbreiding.
Is dat niet een beetje te groots?
Geen idee, ik heb me er niet echt over ingelezenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeg die plannen voor dat nieuwe stadion van jullie. Althans, de uitbreiding.
Is dat niet een beetje te groots?
Naar 55.000.. 😬quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me er niet echt over ingelezen
Hoe doe je datquote:
Er is wel een enorme vraag naar Seizoenkaarten, maar als je bijvoorbeeld weer een jaartje EL speelt zit je met een stadion dat maar voo de helft gevuld is. Dus ja het is wel een erg grote vergroting, maar ik denk niet dat ze een andere keuze hebben als je kijkt wat er in Rotterdam en Amsterdam naar binnen kunnen.quote:
Ftfyquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is wel een enorme vraag naar Seizoenkaarten, maar als je bijvoorbeeld weer een jaartje EL speelt zit je met een stadion dat maar voo de helft gevuld is. Dus ja het is wel een erg grote vergroting, maar ik denk niet dat ze een andere keuze hebben als je kijkt wat er in Rotterdam en Amsterdam naar binnen kunnen.
Al was een uitbreiding naar 40-45 duizend ook wel prima geweest
🤔quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al was een uitbreiding naar 39-45 duizend ook wel prima geweest
Ik deed dat bewustquote:
Technisch gezien is die nog steeds bezig met en paar eilandjes in Japan waar ze het niet over eens zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik deed dat bewust
WO2 duurde nu eenmaal van 39-45
Net als de Korea Oorlog, die is ook nooit officieel beëindigdquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien is die nog steeds bezig met en paar eilandjes in Japan waar ze het niet over eens zijn
Maar dat is niet de grap die we hier makenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik deed dat bewust
WO2 duurde nu eenmaal van 39-45
Wat een gelulquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. Even wakkerwordwandeltje gedaan. 3965 stapjes alvast. Nu even ontbijten.
Ze zeggen dat het extra goed is om te wandelen voor je ontbijt, omdat je dan oud vet verstookt. Het zal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |