We Have Your Packagequote:
Is nog wel ver wegquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We Have Your Package
Oakland, CA, United States
03/20/2026, 8:24 P.M.
Deze stap hebben we vorige keer niet gehaald
Ook nog aan de westkust dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We Have Your Package
Oakland, CA, United States
03/20/2026, 8:24 P.M.
Deze stap hebben we vorige keer niet gehaald
Ik mag van m'n moeder ook niet laat eten want dan verbrand je het niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat is niet de grap die we hier maken
[..]
Wat een gelul
Alsof je lichaam ineens zoiets heeft van oh we gaan eerst bewegen dus laat ik nu m'n energie uit dit beetje vet halen en niet uit dat andere beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Je hebt altijd je basis verbrandingquote:
net ontbeten. Opgeruimd. Medicijnen aangevuld. Kind laten ontbijten. De verraders gekeken. Zo naar de schoonouders, auto wassen, naar de ah, dan m’n moeder halen, naar de kledingwinkel, HEMA en kaasboer met haar, haar thuis brengen. Daar met m’n ouders thee drinken. Dan naar huis. De was doen. Toiletten schoonmaken. Friet bestellen, eten. Keuken opruimen. Stofzuigen, nieuw toetsenbord aansluiten. Planten water geven. Tv kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is 106 meer dingen dan ik ga doen vandaag
[..]
En dan moet je weer een paar maanden zonder al je hockeymoedervriendinnetjes
Zo zie je maar weer, als je het even voor jezelf op een rijtje zet valt het eigenlijk allemaal best mee. Meestal danquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
net ontbeten. Opgeruimd. Medicijnen aangevuld. Kind laten ontbijten. De verraders gekeken. Zo naar de schoonouders, auto wassen, naar de ah, dan m’n moeder halen, naar de kledingwinkel, HEMA en kaasboer met haar, haar thuis brengen. Daar met m’n ouders thee drinken. Dan naar huis. De was doen. Toiletten schoonmaken. Friet bestellen, eten. Keuken opruimen. Stofzuigen, nieuw toetsenbord aansluiten. Planten water geven. Tv kijken
Ik heb wasje 1 net aan gezet. Voor de rest hier een beetje opruimen en misschien even naar de action kijken voor aquarelpotloden oidquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Oja boodschappen opruimen.
Oud papier doen
Vuilniszakken vervangen
Was opvouwen
Pakket ophalen bij dat punt.
Nieuwe groeilampen aansluiten.
Bedden verschonen
Kattenbakken scheppen
Nou ik vind het meer lijken als je het typt dan dat je het gewoon ff doet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, als je het even voor jezelf op een rijtje zet valt het eigenlijk allemaal best mee. Meestal dan
Als je goed kijkt naar de aanbiedingen dan zou ik eens Faber Castell kiezen als ik jou was. Ik ken je budget niet, maar ze zijn soms echt prima te doen. En echt zoooveeeel beter dan van Action. Aangezien jij graag tekent zou ik het je aanraden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wasje 1 net aan gezet. Voor de rest hier een beetje opruimen en misschien even naar de action kijken voor aquarelpotloden oid
Jezus wat drukquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
net ontbeten. Opgeruimd. Medicijnen aangevuld. Kind laten ontbijten. De verraders gekeken. Zo naar de schoonouders, auto wassen, naar de ah, dan m’n moeder halen, naar de kledingwinkel, HEMA en kaasboer met haar, haar thuis brengen. Daar met m’n ouders thee drinken. Dan naar huis. De was doen. Toiletten schoonmaken. Friet bestellen, eten. Keuken opruimen. Stofzuigen, nieuw toetsenbord aansluiten. Planten water geven. Tv kijken
Nog meer. Doet kater ook nog wat of mag je alles zelf doenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Oja boodschappen opruimen.
Oud papier doen
Vuilniszakken vervangen
Was opvouwen
Pakket ophalen bij dat punt.
Nieuwe groeilampen aansluiten.
Bedden verschonen
Kattenbakken scheppen
Kater gaat mee naar de ouders/winkel, auto wassen, en haalt friet op.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus wat druk
[..]
Nog meer. Doet kater ook nog wat of mag je alles zelf doen
Frietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kater gaat mee naar de ouders/winkel, auto wassen, en haalt friet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |