Lol.quote:
Dit is waarom er al lang al korte metten gemaakt had moeten zijn met die dwaas in het kremlin.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:38 schreef cosmosis het volgende:
Och gewoon human aid, echt waar...
[ x ]
Een Ku Klux Klan Grand Dragon 😱quote:
Precies hierom zijn Israël en Amerika de massamoordenaars aan het vernietigen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:41 schreef Vis1980 het volgende:
Het zal er de aankomende jaren niet gezelliger op maken. Ik heb het idee dat we hard achteruit rollen als mensheid, maar ook als 'vredelievend' Westen. 'We' zijn heel tactloos overal conflicten aan het aangaan, heel veel landen gaan nu erg veel geld pompen in oorlog en de bevolking mag weer ouderwets de tyfus krijgen.
Is dit nu echt wat al die rechtse mensen willen? Fuck het voor elkaar prettiger maken, lang leve moord en dood.
dat was sarcastischquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol.
Ik was even verbaasd.
Hoe kon mijn opmerking nou onduidelijk zijn en deze wel duidelijk?
Geen probleem verder. Maar je gebruikt soms veel posts om 1 punt te maken. En dan denk ik:
what?
Ah kijk, blijkbaar ben je te laf om echt te reageren op mijn comment. Wie houd je in hemelsnaam voor de gek?quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies hierom zijn Israël en Amerika de massamoordenaars aan het vernietigen.
Het was niet sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat was sarcastisch
wat probeer je te zeggen?
maar je zegt niksquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het was niet sarcastisch bedoeld.
En er zit geen dubbele bodem in. Ik heb alleen maar 'gezegd' wat ik te zeggen had, zonder iets anders proberen te zeggen.
Eh ja, dat krijg je als je iets zegt over kromme denkwijzen. ‘Regime change uit de lucht kan niet’. Als dan jouw ideeën over regime change worden gebruikt voor wat Trump/Netanyahu bedoelt is het eenvoudig om gelijk te hebben. Als je alle overwegingen zou hebben meegenomen wordt het een stuk lastiger om gelijk te hebben. Dan is het niet genoeg dat er nog geen nieuwe koning zit in Teheran.quote:
ik was sarcastischquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dus waarom zou het dan sarcastisch zijn?
het kan welquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh ja, dat krijg je als je iets zegt over kromme denkwijzen. ‘Regime change uit de lucht kan niet’. Als dan jouw ideeën over regime change worden gebruikt voor wat Trump/Netanyahu bedoelt is het eenvoudig om gelijk te hebben. Als je alle overwegingen zou hebben meegenomen wordt het een stuk lastiger om gelijk te hebben. Dan is het niet genoeg dat er nog geen nieuwe koning zit in Teheran.
whut?quote:
Nee, totaal niet.quote:
En ook dat slaat nergens op.quote:En overigens hebben die de VS nodig om in het zadel te blijven
Van wel een regime naar geen enkel regime meer is ook 'change'.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
Zie ik hier nu tussen neus en lippen door dat het wegvagen van heel Iran ook regime change is?
1200 doden in Israël. (waaronder 364 knappe feestende jongeren)quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah kijk, blijkbaar ben je te laf om echt te reageren op mijn comment. Wie houd je in hemelsnaam voor de gek?
Het schijnt dat veel van die bejaarde poepjurken dood zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1200 doden in Israël. (waaronder 364 knappe feestende jongeren)
30.000 Iraanse jongeren die een klein beetje vrijheid willen.
150.000 doden in Jemen.
Ontelbare doden in Libanon.
Allemaal door de bejaarde en behaarde poepjurken in Teheran.
Ik heb nooit gezegd dat het niet kan. Maar ik heb ook nooit aangenomen dat ik weet wat ze willen met deze oorlog. Ik heb zelfs nooit helemaal gedacht dat ze het zelf weten. Ik maak me over dat laatste wel zorgen. Een beetje minder interessant zou wel fijn zijn. Overigens vind ik ondertussen wel dat de Iraniërs worden geregeerd door een gevaarlijke en maniakale bende.quote:
al die mensen waren nu waarschijnlijk nog in leven als Trump en Netanyahu niet waren gaan schietenquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1200 doden in Israël. (waaronder 364 knappe feestende jongeren)
30.000 Iraanse jongeren die een klein beetje vrijheid willen.
150.000 doden in Jemen.
Ontelbare doden in Libanon.
Allemaal door de bejaarde en behaarde poepjurken in Teheran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |