quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:56 schreef bianconeri het volgende:
In de regio's met AZC zijn er geen problemen en vaak genoeg is de buurt gewoon er tevreden mee.
De buurt respecteert dit gedrag dan blijkbaar, ook prima. Je hoeft niet alle culturele verschillen (wat niet volgens de Nederlandse standaard is) als probleem te zien.quote:
Het enige geluk dat ze had, is dat het niet nog erger is afgelopen en dat haar keel niet is doorgesneden.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Cultuurverschil, moet je óf respecteren, óf die mensen gewoon niet naar hier halen.
Die komen hier om een beetje te fieldfucken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat doet een man uit nigeria hier.
Europese safari is hot.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die komen hier om een beetje te fieldfucken.
Ja, dat vroeg men zich met "Chris Jude" ook al af...quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat kunnen de mensen die iedereen zo zielig vinden je vast uitleggen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Sowieso geen enkel recht op een advocaat meer geven. Maar dat is al onhaalbaar zo te lezen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:38 schreef Richestorags het volgende:
Het is inmiddels wel duidelijk dat er barbaren misbruik maken van onze asielprocedure. De vraag als samenleving is: wat is onze reactie om toekomstige barbaren af te schrikken / te weren?
De volgende stap is het criminaliseren van de onvrede.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:43 schreef Richestorags het volgende:
Een high trust samenleving met een hoogontwikkeld sociaal stelsel vraagt om intact te blijven een hoge mate van reciprociteit. De achterlijke asielmaffia vraagt in feite zonder enig aanziens des persoons kleuters mee te doen aan de Wiskunde Olympiade. Vervolgens moeten we allemaal verbaasd zijn waarom dit misgaat, mensen overal protesteren tegen AZC's, rechtspopulistische partijen als paddenstoelen uit de grond schieten en mogen we vooral niet benoemen waarom dit misgaat en blijven we om de hete brij heendraaien met uitspraken als "mannen met piemels", "snoeien van bosjes en straatverlichting".
Als het niet serieus was, was het grappig.
De spreidingswet vind ik geen heel slecht idee, maar dan moeten er ook andere keuzes moeten worden gemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:42 schreef capricia het volgende:
Komt helemaal goed met de spreidingswet.
Want dan is er veel minder overlast. /s
Let maar op hoor, die gaat er nog eentje krijgen ook. Er staan altijd wel een paar activistische 'human rights lawyers' klaar om zulke individuen te helpen. Al moeten ze vier keer een aanvraag doen, er zijn helaas mensen en organisaties gebrand op om zulke migranten binnen te krijgen. Daar is een hele industrie voor opgetuigd.quote:De advocaat van O. laat vandaag in de rechtbank weten dat de Nigeriaan in hoger beroep is gegaan tegen dit besluit. Hij wil alsnog een verblijfsvergunning afdwingen.
Het Starmer playbook.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De volgende stap is het criminaliseren van de onvrede.
In de huidige setup is de Spreidingswet dus een gedrocht. Het vergroot de aanwas omdat de gevallen zoals jij beschrijft niet afgedekt zijn en de doorstroom efficiënter wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De spreidingswet vind ik geen heel slecht idee, maar dan moeten er ook andere keuzes moeten worden gemaakt.
Iemand uit nigeria zou in principe helemaal geen kans op asiel moeten hebben, zeer uitzonderlijke gevallen daargelaten. Sorry hoor.
Probleem is alleen dat dat Europees moet worden aangepakt. Daar lijkt wel beweging in te zitten trouwens.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In de huidige setup is de Spreidingswet dus een gedrocht. Het vergroot de aanwas omdat de gevallen zoals jij beschrijft niet afgedekt zijn en de doorstroom efficiënter wordt.
Je weet wat dan de reacties worden:quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Gaan ze hem nog uitpluizen. Flikker die debiel toch over de grens.
Daarom had die Spreidingswet nooit ingevoerd mogen worden voor die stap. De tactiek om het te laten klappen om Europa tot beweging te dwingen was zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat dat Europees moet worden aangepakt. Daar lijkt wel beweging in te zitten trouwens.
quote:O.'s raadsvrouw heeft de rechtbank gevraagd om de man in afwachting van het onderzoek op vrije voeten te stellen, aangezien O. vindt dat hij niets strafbaars heeft gedaan.
Smoesjes. Ze willen dit, net als Starmer, net als Macron, net als Spanje.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat dat Europees moet worden aangepakt. Daar lijkt wel beweging in te zitten trouwens.
Tja, dat is volgens sommigen slechts doordat hier selectief aandacht aan wordt besteed. Er zou helemaal geen sprake van een énorme oververtegenwoordiging stelt men dan. Het is allemaal vermeend racisme.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:08 schreef Gia het volgende:
We hebben onderhand een apart forum nodig voor alle verkrachtingen en geweldsdelicten door asielzoekers.
Het probleem is dus dat het huidige systeem dat niet toelaat als je het netjes via de bestaande regels en wetten wilt spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:10 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien moeten ze tegen hem ook zeggen
We gonna fuck you
And than you must go
Blanken verkrachten ook wel eens. En niet alle asielzoekers doen het. Dus er is geen probleem.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat is volgens sommigen slechts doordat hier selectief aandacht aan wordt besteed. Er zou helemaal geen sprake van een énorme oververtegenwoordiging stelt men dan. Het is allemaal vermeend racisme.
Dat weet ik maar dit soort lieden ben je toch liever kwijt dan rijkquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat het huidige systeem dat niet toelaat als je het netjes via de bestaande regels en wetten wilt spelen.
Die moet gewoon ergens in Afrika opgevangen worden, heeft niks in Europa te zoeken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De spreidingswet vind ik geen heel slecht idee, maar dan moeten er ook andere keuzes moeten worden gemaakt.
Iemand uit nigeria zou in principe helemaal geen kans op asiel moeten hebben, zeer uitzonderlijke gevallen daargelaten. Sorry hoor.
Verkrachten.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Mag ik zeggen in dit topic wat ik vond van die Nigeriaan of ban je mij dan weer?quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja nou nee doe maar nietquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik zeggen in dit topic wat ik vond van die Nigeriaan of ban je mij dan weer?
Treurig genoeg staat dat in het artikelquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Beetje raar dat je dat normaal vind. Maar goedquote:
Is heel onveilig land!! Weet je wel 🤯🤯quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja 95 procent van de wereld is armer en onveiliger dan Nederland. Dat mag geen argument meer zijnquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Is heel onveilig land!! Weet je wel 🤯🤯
Of van een brug.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Gaan ze hem nog uitpluizen. Flikker die debiel toch over de grens.
Wat vind ik normaal?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dat normaal vind. Maar goed
Het "onterecht" beschuldigd worden van het bijten van een agent doet hem veel meer dan "onterecht" beschuldigd worden van een verkrachting. Apart....quote:Als de officier van justitie de feiten voorleest waarvan hij wordt verdacht, blijft hij stil als het gaat om de verkrachtingspoging. Maar als het bijten van de agent ter sprake komt, reageert hij fel.
Tirade in moedertaal
Er volgt een tirade in zijn moedertaal, die de rechter onderbreekt. De tolk vertaalt: „Het is een grote leugen dat ik die politieman heb gebeten. Het was zelfverdediging. Ze hielden me met zes man vast en ik kreeg geen lucht meer. Ze wilden me vermoorden.”
Puur theoretisch want deze vent blijft gelukkig mooi in voorarrest, maar dit zou toch niet moeten kunnen als je een inreisverbod hebt?quote:De rechtbankvoorzitter vraagt waar O. dan gaat wonen als hij vrijgelaten wordt uit voorarrest. „Hij kan natuurlijk niet terug naar Hardenberg.” Hij meldt zich dan opnieuw bij het aanmeldcentrum in Ter Apel, zegt de advocaat.
Vrouwen van de fiets trekken en verkrachtenquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ach, bianconeri....quote:
Zal wel met eer te maken hebben. Een los vrouwtje pakken is normaal. Maar bijten is nichterig.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het "onterecht" beschuldigd worden van het bijten van een agent doet hem veel meer dan "onterecht" beschuldigd worden van een verkrachting. Apart....
Hand omhoog houden.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |