Ja 95 procent van de wereld is armer en onveiliger dan Nederland. Dat mag geen argument meer zijnquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Is heel onveilig land!! Weet je wel 🤯🤯
Of van een brug.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Gaan ze hem nog uitpluizen. Flikker die debiel toch over de grens.
Wat vind ik normaal?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dat normaal vind. Maar goed
Het "onterecht" beschuldigd worden van het bijten van een agent doet hem veel meer dan "onterecht" beschuldigd worden van een verkrachting. Apart....quote:Als de officier van justitie de feiten voorleest waarvan hij wordt verdacht, blijft hij stil als het gaat om de verkrachtingspoging. Maar als het bijten van de agent ter sprake komt, reageert hij fel.
Tirade in moedertaal
Er volgt een tirade in zijn moedertaal, die de rechter onderbreekt. De tolk vertaalt: „Het is een grote leugen dat ik die politieman heb gebeten. Het was zelfverdediging. Ze hielden me met zes man vast en ik kreeg geen lucht meer. Ze wilden me vermoorden.”
Puur theoretisch want deze vent blijft gelukkig mooi in voorarrest, maar dit zou toch niet moeten kunnen als je een inreisverbod hebt?quote:De rechtbankvoorzitter vraagt waar O. dan gaat wonen als hij vrijgelaten wordt uit voorarrest. „Hij kan natuurlijk niet terug naar Hardenberg.” Hij meldt zich dan opnieuw bij het aanmeldcentrum in Ter Apel, zegt de advocaat.
Vrouwen van de fiets trekken en verkrachtenquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat doet een man uit nigeria hier.
Ach, bianconeri....quote:
Zal wel met eer te maken hebben. Een los vrouwtje pakken is normaal. Maar bijten is nichterig.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het "onterecht" beschuldigd worden van het bijten van een agent doet hem veel meer dan "onterecht" beschuldigd worden van een verkrachting. Apart....
Hand omhoog houden.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat doet een man uit nigeria hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |