Sterkte maatquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:16 schreef Felagund het volgende:
Ik was pas nog in Doetinchem, komt wel dichtbij zo.
Daar doen ze in de Achterhoek niet aan.quote:
quote:Doetinchem is een gemeente in de Achterhoek en de Liemers, in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente is genoemd naar de hoofdplaats Doetinchem, telt 59.623 inwoners en heeft een oppervlakte van 79,07 km². Wikipedia
Provincie Gelderland
zeker wel bij kasteel Slangenburg en ver boven NAPquote:
Mooi wandelen daar ook.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zeker wel bij kasteel Slangenburg
quote:Exit poll - Tilburg
Het opkomstpercentage in Tilburg is 45,5 procent. Dit was in 2022 40 procent.
Dit is de volledige uitslag van de exitpoll in Tilburg:
GL-PvdA 21%
LST (Smolders) 14%
D66 13%
VVD 11%
50+ 7%
CDA 6%
Lokaal Tilburg 5%
PvdD 4%
SP 4%
FvD 4%
ONS Tilburg 4%
Voor Tilburg 013 2%
Volt 2%
BBB 1%
Denk 1%
https://www.omroepbrabant(...)-is-de-grote-winnaar
De omgeving is er prachtig.quote:
Net als wel meer plaatsen in de achterhoek trouwens, beetje een onderschatte regio.quote:
Ik snap je maar gemeenteraadsverkiezingen boeit mij al niks. Hier echt een pot nat. Altijd coalities met meer partijen dan in de oppositie. Ik snap mensen die dit overslaan prima. Zelf wel gestemd hoor maar lijst 1, nummer 1. Nul emotiequote:Op woensdag 18 maart 2026 21:15 schreef capricia het volgende: [..] Als meer dan de helft de moeite niet neemt, vind ik dat wel zorgwekkend hoor.
Ik lag inderdaad met corona op bed en heb niet gestemd.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Toen had iedereen en z’n moeder corona
de partij voor lokaal maatwerk is winnaarquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:20 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik krijg het gevoel dat GL-PvdA de grote winnaar gaat worden.
Nouquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:20 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik krijg het gevoel dat GL-PvdA de grote winnaar gaat worden.
Akkoordquote:
Die 33 met 2 vingers tegelijk vind ik wel jaaroverzichtwaardigquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nuttige toevoeging ook wel, dat geklieder.
Ik durf de stelling wel aan dat Forum erger is dan de NSDAP van 1929.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Forum meer dan 10%
Mensen hebben echt geen idee
Ik denk dat het voor velen meer een anti-stem is. Met dat gezeik van uitsluiten. Je leeft in een democratie.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Forum meer dan 10%
Mensen hebben echt geen idee
Ze hebben zo lopen lobbyen op TikTok bij de jeugdquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor velen meer een anti-stem is. Met dat gezeik van uitsluiten. Je leeft in een democratie.
FvD doet natuurlijk ook aan uitsluiten, en de VVD al helemaal.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor velen meer een anti-stem is. Met dat gezeik van uitsluiten. Je leeft in een democratie.
Bruisend centrum, ze hebben (of hadden) er zelfs een Jeans centre!quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:22 schreef Perrin het volgende:
Doetinchem hoef ik niet heen te verhuizen gezien die uitslag.
Zeg hier in de omgeving best wat Denk borden, heeft dus niet echt geholpenquote:
Dus stem je dan op een partij met veroordeelde criminelen en extreemrechtse sympathien. Hoe gek kun je zijn als je enig benul van de geschiedenis hebt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben zo lopen lobbyen op TikTok bij de jeugd
Ach, de kans dat ze mee gaan doen in een gemeenteraad is zeer klein. Daarom hadden die andere partijen beter gewoon hun bek kunnen houden.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
FvD doet natuurlijk ook aan uitsluiten, en de VVD al helemaal.
Zitten er 18+’ers op TikTok?quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak er maar 28 van.quote:
quote:
Ik zag inderdaad vandaag op tiktok opvallend veel FvD stemmers voorbij komenquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die precies net niet.quote:
Die is bij ons UITMUNTENDquote:
Diep in de nacht genot!quote:
Jij mag in mijn hokje komen stemmen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Is er nu ook weer zo’n hokje bij iemand in de woonkamer?
Jip die was er. Zag het vanmiddag ergens.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat zo GE WEL DIGquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip die was er. Zag het vanmiddag ergens.
Ja, stond vandaag in de krant. Iets van 20 stemgerechtigden of zo. Als maar 40% komt opdagen heeft die arme man niks te doen en voor niks een pot koffie gezet.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds 1948, in Marle, Overijssel.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Nee joh die heeft gewoon z’n hele belevenis.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, stond vandaag in de krant. Iets van 20 stemgerechtigden of zo. Als maar 40% komt opdagen heeft die arme man niks te doen en voor niks een pot koffie gezet.
Wel mooi toch, hoeven die mensen de rivier niet over te stekenquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, stond vandaag in de krant. Iets van 20 stemgerechtigden of zo. Als maar 40% komt opdagen heeft die arme man niks te doen en voor niks een pot koffie gezet.
In principe mag iedereen in de gemeente daar stemmen toch?quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sinds 1948, in Marne, Overijssel.
En een pontje of zoquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die ook een keer landelijk is, neem ik een kiezerspas en ga ik 2 uur met de auto.![]()
https://www.hartvannederl(...)bureau-van-nederlandquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die ook een keer landelijk is, neem ik een kiezerspas en ga ik 2 uur met de auto.![]()
Juist. En heel Den Haag ook blijkbaarquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
In principe mag iedereen in de gemeente daar stemmen toch?
Het is de schuld van Willy.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:34 schreef StephanL het volgende:
Aparte situatie daar met de stad Dokkum en al die dorpen.
Ik kon het al niet vindenquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)bureau-van-nederland
Ow chips, het is Marle, niet Marne.![]()
Maak je dan een filmpje voor op TikTok?quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NOS premium nemen. @3rr0rquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:35 schreef -Sigaartje het volgende:
Ok, kom op met de exitpoll van Dokkum.
For surequote:Op woensdag 18 maart 2026 21:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maak je dan een filmpje voor op TikTok?
En je kan hoor, het is met elke verkiezing open.quote:
FNPquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:39 schreef alpeko het volgende:
Ik kan er geen slag naar slaan. Wie denken jullie wie de grote winnaar in Dokkum e.o. is?
Anti-Fatbike Partijquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:39 schreef alpeko het volgende:
Ik kan er geen slag naar slaan. Wie denken jullie wie de grote winnaar in Dokkum e.o. is?
Niet Bonifatius in ieder gevalquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:39 schreef alpeko het volgende:
Hart voor Dokkum? Leefbaar Dokkum? Stadspartij Dokkum? Lokale partij Dokkum?quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:39 schreef alpeko het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |