Maak er maar 28 van.quote:
quote:
Ik zag inderdaad vandaag op tiktok opvallend veel FvD stemmers voorbij komenquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben zo lopen lobbyen op TikTok bij de jeugd
Die precies net niet.quote:
Die is bij ons UITMUNTENDquote:
Diep in de nacht genot!quote:
Jij mag in mijn hokje komen stemmen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Is er nu ook weer zo’n hokje bij iemand in de woonkamer?
Jip die was er. Zag het vanmiddag ergens.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat zo GE WEL DIGquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip die was er. Zag het vanmiddag ergens.
Ja, stond vandaag in de krant. Iets van 20 stemgerechtigden of zo. Als maar 40% komt opdagen heeft die arme man niks te doen en voor niks een pot koffie gezet.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds 1948, in Marle, Overijssel.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Nee joh die heeft gewoon z’n hele belevenis.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, stond vandaag in de krant. Iets van 20 stemgerechtigden of zo. Als maar 40% komt opdagen heeft die arme man niks te doen en voor niks een pot koffie gezet.
Wel mooi toch, hoeven die mensen de rivier niet over te stekenquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, stond vandaag in de krant. Iets van 20 stemgerechtigden of zo. Als maar 40% komt opdagen heeft die arme man niks te doen en voor niks een pot koffie gezet.
In principe mag iedereen in de gemeente daar stemmen toch?quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sinds 1948, in Marne, Overijssel.
En een pontje of zoquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die ook een keer landelijk is, neem ik een kiezerspas en ga ik 2 uur met de auto.![]()
https://www.hartvannederl(...)bureau-van-nederlandquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die ook een keer landelijk is, neem ik een kiezerspas en ga ik 2 uur met de auto.![]()
Juist. En heel Den Haag ook blijkbaarquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
In principe mag iedereen in de gemeente daar stemmen toch?
Het is de schuld van Willy.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:34 schreef StephanL het volgende:
Aparte situatie daar met de stad Dokkum en al die dorpen.
Ik kon het al niet vindenquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)bureau-van-nederland
Ow chips, het is Marle, niet Marne.![]()
Maak je dan een filmpje voor op TikTok?quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NOS premium nemen. @3rr0rquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:35 schreef -Sigaartje het volgende:
Ok, kom op met de exitpoll van Dokkum.
For surequote:Op woensdag 18 maart 2026 21:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maak je dan een filmpje voor op TikTok?
En je kan hoor, het is met elke verkiezing open.quote:
FNPquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:39 schreef alpeko het volgende:
Ik kan er geen slag naar slaan. Wie denken jullie wie de grote winnaar in Dokkum e.o. is?
Anti-Fatbike Partijquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:39 schreef alpeko het volgende:
Ik kan er geen slag naar slaan. Wie denken jullie wie de grote winnaar in Dokkum e.o. is?
Niet Bonifatius in ieder gevalquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:39 schreef alpeko het volgende:
Hart voor Dokkum? Leefbaar Dokkum? Stadspartij Dokkum? Lokale partij Dokkum?quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:39 schreef alpeko het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |