Ik denk dat ze het aan het inlopen waren. Totdat die joekel daar dacht dat het een goed idee was om de spiraal naar beneden weer in te zettenquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, gaat daar elke dag een stukje beter.
Wederom de reden waarom ik altijd post, Oekraïne niet in de EU, wel in de Navo.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Fantastisch idee, wel al die halve gare landen de EU in maar eruit trappen is onmogelijk.
Dat zou best kunnen, de politieke wil ontbreekt alleenquote:Op donderdag 19 maart 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Fantastisch idee, wel al die halve gare landen de EU in maar eruit trappen is onmogelijk.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 18:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een invloedrijke Russische advocaat uit de inner circle van Poetin keert zich plotseling tegen Poetin en roept dat hij als oorlogsmisdadiger berecht moet worden.
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)misdadiger~a342b666/
Heel bijzonder. Het zal ongetwijfeld niet goed met die advocaat aflopen. Dat weet die man uiteraard ook en toch doet hij deze uitspraken. Waarschijnlijk heeft hij de meeste hoop al opgegeven.
Je ziet het ook terug in de casualties. Afgelopen dagen weer boven de 1500 per dag aan Russische zijde.quote:Op donderdag 19 maart 2026 23:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het russische lente offensief schijnt begonnen te zijn.
Dat Rusland het na meer dan 4 jaar nog steeds maar blijft proberen telkens.quote:Op donderdag 19 maart 2026 23:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het russische lente offensief schijnt begonnen te zijn.
Je kunt veel zeggen, maar ze zijn wel succesvol! Ze maken wel vooruitgang.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat Rusland het na meer dan 4 jaar nog steeds maar blijft proberen telkens.
echt een never ending story lijkt het wel met die russen. Dat ze zelf niet denken van joh dit schiet niet op is beschamend op zich.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar ze zijn wel succesvol! Ze maken wel vooruitgang.
Dat dat maar 1 meter per jaar is dat laten we maar even in het midden. Vooruitgang is vooruitgang toch
Dat vind ik nog wel logisch, vanuit Russisch standpunt bezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
echt een never ending story lijkt het wel met die russen. Dat ze zelf niet denken van joh dit schiet niet op is beschamend op zich.
Ik denk polen. Maar dan moet je wel durven je roze putin bril af te zetten, en ipv alleen maar te tamboeren op hoe geweldig hij het gedaan heeft na '99, ook durven erkennen dat hij nu dat land gewoon in de afgrond aan het helpen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:53 schreef phpmystyle het volgende:
Die snelheid waarmee Rusland is hervormd naar een min of meer Westerse consumptie economie doet geen enkel ander Oost-Europees land na.
Is alsnog niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik maak ook een vergelijking tussen de relatieve groei, de absolute groei - ben ik met je eens - is niet relevant. Maar ook relatief gezien is het sinds de 00's als een trein gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een kuttopic is dit toch geworden zeg. Ik dacht ik kom even kijken of er nieuws is maar ik zie alleen maar dezelfde lieden met dezelfde stokpaardjes.
Maar ik zal ook even een duit in het zakje doen. Kut EU, kut Kallas, stelletje warmongers zijn het.Blijf vooral weg als je er niet tegen kunt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The End Times are wild
Lol, Polen heeft een zeer gediversifieerde economie en een bloeiende tech industrie met de grote Amerikaanse spelers (Google, NVIDIA, Microsoft enz). Rusland vaart op olie en wapens, het grootste gedeelte van haar bnp is in handen van een elite in de mijn, olie, wapen industrie en wat corrupte politici. Ze hebben een leuke middenklasse in de grote steden maar erbuiten, 95% van Rusland, is het vooral armoe.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laten we de grafieken er eens bij pakken:
[ afbeelding ]
Polen in 2000: 172
Polen in 2014: 542
Rusland in 2000: 278
Rusland in 2014: 2048
Dus wat je denkt klopt wederom niet. Het is gaslighting wat je doet. En Rusland heeft het ook nog gedaan zonder EU-subsidies.
BRON: https://www.worldometers.info/nl/bbp/rusland-bbp/
[..]
Je weet dat ik niet van de herenliefde benEn Vlad ook niet.
Ze zitten vol in het laatste seizoen van Blackadderquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar ze zijn wel succesvol! Ze maken wel vooruitgang.
Dat dat maar 1 meter per jaar is dat laten we maar even in het midden. Vooruitgang is vooruitgang toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |