Als ik er aan toe kom wel. Dan heb ik mijn plicht ook weer gedaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:33 schreef zorro28 het volgende:
Gaan jullie stemmen morgen? In mijn gemeente doen er maar 5 partijen meer, lekker overzichtelijk.
Achteringang.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee![]()
Met een oprechte vraag om ervoor te zorgen dat ik naar het dure hotel ga!
Ja PVV, FvD, SGP en Denk hebben niet zo'n trek in onze gemeente. Kan niet zeggen dat ik ze misquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is wel weinig![]()
Hier hangen allemaal posters van FvD die niet meedoen, wel prima dat ze daar geld aan uit geven
Ik ga STEMMEN.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:17 schreef Cyan9 het volgende:
Als ESF/POL (en VKZ) mod verwacht ik van deze sc dat jullie allemaal gaan stemmen!
Nee dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja PVV, FvD, SGP en Denk hebben niet zo'n trek in onze gemeente. Kan niet zeggen dat ik ze mis
Jup, weer op een jong iemand, ik vind het belangrijk dat jongeren goed vertegenwoordigd worden in de gemeente. Qua partij komt het hier niet zo heel nauw, ze werken hier altijd wel goed samen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:33 schreef zorro28 het volgende:
Gaan jullie stemmen morgen? In mijn gemeente doen er maar 5 partijen meer, lekker overzichtelijk.
@Strani doe jij ook even aan verwachtingsmanagement voor deze jongen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:17 schreef Cyan9 het volgende:
Als ESF/POL (en VKZ) mod verwacht ik van deze sc dat jullie allemaal gaan stemmen!
Oh ja, ik zal dat proberen op een zo subtiel mogelijke manier te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani doe jij ook even aan verwachtingsmanagement voor deze jongen.
SGP hier wel, rest ook niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja PVV, FvD, SGP en Denk hebben niet zo'n trek in onze gemeente. Kan niet zeggen dat ik ze mis
Jullie zorgen maar dat jullie het voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal dat proberen op een zo subtiel mogelijke manier te doen.
@:cyan9 - doe 's normaal, wie ga je daarvoor meenemen dan!?
Nou kan ik sowieso niet stemmen voor de gemeenteraad maar puur omdat jij moeilijk doet ga ik nu per DM's andere mensen overhalen dat ook niet te doenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jullie zorgen maar dat jullie het voor elkaar krijgen.
Ik weet alleen nog niet op welke partij ik moet stemmen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:17 schreef Cyan9 het volgende:
Op mijn partij natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet op welke partij ik moet stemmen.
Internationaal stemmen gaat toch altijd via de Gemeente Den Haag? Daar ken ik eigenlijk alleen Richard de Mos.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou kan ik sowieso niet stemmen voor de gemeenteraad maar puur omdat jij moeilijk doet ga ik nu per DM's andere mensen overhalen dat ook niet te doen
Da's ook een manier om aan het nodige geld te komenquote:
In Bacardi Lemon?quote:
Nee, want ik drink geen alcohol.quote:
Welk SMS-nummer is het dit keer?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ah, alleen benzine dusquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want ik drink geen alcohol.
Super Plusquote:
Dat wordt een fikse rel als bekend wordt dat Spanje de Nederlandse democratie ondermijnd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou kan ik sowieso niet stemmen voor de gemeenteraad maar puur omdat jij moeilijk doet ga ik nu per DM's andere mensen overhalen dat ook niet te doen
Die Spanjaarden ook altijdquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat wordt een fikse rel als bekend wordt dat Spanje de Nederlandse democratie ondermijnd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |