Was het misschien Gemini die aan het hallucineren was?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:04 schreef hilliebillie het volgende:
Ik net googelen of er al iets bekend was over de datum. Lees ik dat het vanaf 10 mei wordt uitgezonden en ook op Videoland staat.
Dus ik Videoland checken op tv.. niks te vinden nog.. nogmaals googelen, vind ik bovenstaande resultaat niet meer terug op de eerste pagina en vind ik alleen dat het nog niet bekend is wanneer het komt.
Rare Google. Maar voorlopig dus nog maar even afwachten dus.
Het februari artikel van Ziggo, waarom staat dat het in mei zou kunnen beginnen staat nog wel online, maar de uitzendschema's van mei (en inmiddels ook juni) hebben geen Bestemming X.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:04 schreef hilliebillie het volgende:
Ik net googelen of er al iets bekend was over de datum. Lees ik dat het vanaf 10 mei wordt uitgezonden en ook op Videoland staat.
Dus ik Videoland checken op tv.. niks te vinden nog.. nogmaals googelen, vind ik bovenstaande resultaat niet meer terug op de eerste pagina en vind ik alleen dat het nog niet bekend is wanneer het komt.
Rare Google. Maar voorlopig dus nog maar even afwachten dus.
Ja geen idee. Kan het dus niet meer terugvinden. Maar volgens mij stond het juist nog onder het ai antwoord.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was het misschien Gemini die aan het hallucineren was?
Hier ga ik niet eens naar proberen te kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het februari artikel van Ziggo, waarom staat dat het in mei zou kunnen beginnen staat nog wel online, maar de uitzendschema's van mei (en inmiddels ook juni) hebben geen Bestemming X.
Misschien verschoven tot na het WK? Of na de zomer?
(Had liever dit terug gehad dan 'verstoppertje voor grote mensen')
Ik zie dat er weer genoeg multikul aanwinst in de deelnemers zit. Rob Geus is wel lache als kandidaat. Maar mede dankzij die verschrikkelijke in complot gelovende en verspreidende (!) presentator van echt hele kwalijke zaken kan ik er gewoon niet naar kijken. Zo iemand hoort sowieso niet als boegbeeld van een groot TV programma in beeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
Deelnemers zijn bekend gemaakt:
[ afbeelding ]
In random volgorde:
Ilias Ojja
Rob Geus
Djamila Celina
Harry Piekema
Sor (Rosario Mussendijk)
Joelle Gullit
Kiki Bosman
Niek Roozen
Inge de Bruijn
Krista Arriëns
Allemaal aandachtshoeren o fijn ik ben weer even op tv.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:59 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat dit ook weer vol zit met wanna-be bekende Nederlanders. In dit concept vond ik vorige keer onbekende Nederlanders prima werken
Dat betekent dat Expeditie Robison ergens in november start?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
Kijk! Dan toch nog een nieuw seizoen dit jaar: 30 augustus begint het weer
[ afbeelding ]
Geen idee, weet wel dat het ook niet op een andere dag in september zal zijn:quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat betekent dat Expeditie Robison ergens in november start?
Geen idee, vast een hint van hun locatie.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:19 schreef BillDauterive het volgende:
Wat stond er nou op de sok bij Nasrdin?
Ik verbaas mij echt nergens meer over bij bn’ers.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ze kennen zelfs makkelijke spreekwoorden niet
Bedoel je bij de volgende aflevering?quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ben heel benieuwd waar ze zijn, ik denk nog steeds Rotterdam.
Nee, bij deze aflevering. Toen ik het postte was nog niet bekend welke plek de eerste bestemming wasquote:Op zondag 30 augustus 2026 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedoel je bij de volgende aflevering?
Ja, dat vond ik ook een tegenvaller. Die vent weet helemaal niks en doet altijd alsof hij het wel weet.quote:Op maandag 31 augustus 2026 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig seizoen was zo leuk start ik het op zit ik tegen Rob Geus aan te kijken
Oh echt? Ik vind Rob wel leukquote:Op maandag 31 augustus 2026 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inge die er in Rotterdam uit moest was wel goud al hadden ze dat ook met Rob kunnen doen die had ik liever zien vertrekken.
Excuses dat ik het al verraden had dat Inge eruit moest. Ik reageer pas de volgende dag, dus dacht dat het geen kwaad kon.quote:
nee het is mijn fout, ik weet als de beste dat als je geen spoiler wil je gewoon niet in een topic moet kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2026 07:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Excuses dat ik het al verraden had dat Inge eruit moest. Ik reageer pas de volgende dag, dus dacht dat het geen kwaad kon.
En hij zei notabene nog de Doelen tegen Krista, maar ja ook dat Kraftwerk een heavy metal band is...quote:
3 stapels maken: 1 voor ponden, 1 voor dollars en 1 voor euro'squote:Op zondag 13 september 2026 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
Weer een rekensom. Nou, dat zal dan nog wel even duren.
Ligt dat niet dik bovenop.quote:Op zondag 13 september 2026 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
De vlag van Wales was ook geen vlag van Wales.
We hoorden Smoke on the Water, van Deep Purple, een Britse band.
En reden ze nou aan de rechterkant van de weg?
Heb je toch gelijk gehad.quote:Op zondag 13 september 2026 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zet mijn x op Stonehenge. Ben benieuwd
Wat goed van jou.quote:Op zondag 13 september 2026 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zet mijn x op Stonehenge. Ben benieuwd
Als kandidaat moet je zorgen dat die er zo lang mogelijk in blijft, als je met hem de finale haalt weet je zeker dat je wint.quote:Op maandag 14 september 2026 18:42 schreef Killerjas het volgende:
Hoop dat Rob Geus eruit gaat, verschrikkelijke vent
Eens, die gozer denkt alles maar te weten en wil steeds maar het woord hebben en sust anderen af. Als een ander het goed heeft lift hij mee en wist het opeens ook, kwal is het. Ze hadden hem eruit moeten gooien i.p.v. Harry.quote:Op maandag 14 september 2026 18:42 schreef Killerjas het volgende:
Hoop dat Rob Geus eruit gaat, verschrikkelijke vent
Zonder BNers vond ik het veeeeeeeel leukerquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bekendere mensen lijden wel af van het spel met momenten.
En op de BBC is ie nog leuker!quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Zonder BNers vond ik het veeeeeeeel leuker
Ja heb ik ook.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Zonder BNers vond ik het veeeeeeeel leuker
Ja, daar lijkt het wel opquote:
Jaquote:
Ja, dat zou ook de starttijd van 1 uur verklaren. Immers start je normaal om 12 uur en dan is het 1 uur in Nederland.quote:
Helaas scoort het niet al te goed. En spelen ze het met BN'ers dit seizoen.quote:Op zondag 20 september 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind dit leuker dan Wie is de mol, wat ongeveer hetzelfde genre is.
Ja wel eensquote:Op zondag 20 september 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind dit leuker dan Wie is de mol, wat ongeveer hetzelfde genre is.
Bn-er is zelfs jammer. Het ER en WIDM goed doen om paar seizoenen geen BN-ers te hebben om het interessant te houden.quote:Op zondag 20 september 2026 23:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Helaas scoort het niet al te goed. En spelen ze het met BN'ers dit seizoen.
Wat goed van jou zeg!quote:
Tijd van het rijden is ook vaak een instinker hoor. Ze hebben wel eerder rondjes van enkele uren gereden.quote:Op zondag 20 september 2026 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zet mijn x bij Greenwich, Londen. Ze hebben niet lang genoeg gereden om naar Zuid-Frankrijk te gaan.
Krista was te lang bezig en drukte daardoor maar snel iets in. Jammer, gunde het die Rob, van de hygiënepolitie, wel. Die vent voegt echt niks toe en doet alsof hij alles wel weet. Heb jij ooit gehoord van De Witte Bergen in Engeland? Die man heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op maandag 21 september 2026 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zat ook pas laat op Greenwich, al die verwijzingen naar klokken en tijd gingen opvallen bij die kiosk. Als je dan gaat terugdenken was tijd wel de rode draad door alle hints heen. En bij tijd, in het VK ging het lampje branden
Jammer dat na Harry en Kiki nu Krista het veld moest ruimen, maar dat die "Hey! Cricket"-gladiool er nog in zit.
Valt mee dat Rob na het bedenken van De Witte Bergen z'n X niet op de Van der Valk in Hilversum heeft gezet.quote:Op maandag 21 september 2026 10:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Krista was te lang bezig en drukte daardoor maar snel iets in. Jammer, gunde het die hygiënepolitie wel. Die vent voegt echt niks toe en doet alsof hij alles wel weet. Heb jij ooit gehoord van De Witte Bergen in Engeland? Die man heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
quote:Op maandag 21 september 2026 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Eigenlijk vind ik alleen Sor en Illias leuke kandidaten
[..]
Valt mee dat Rob na het bedenken van De Witte Bergen z'n X niet op de Van der Valk in Hilversum heeft gezet.
quote:Op maandag 21 september 2026 10:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Krista was te lang bezig en drukte daardoor maar snel iets in. Jammer, gunde het die hygiënepolitie wel. Die vent voegt echt niks toe en doet alsof hij alles wel weet. Heb jij ooit gehoord van De Witte Bergen in Engeland? Die man heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 21 september 2026 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Past wel bij de aflevering van gisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |