abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221818235
Gisteren pas gekeken. Zat al enorm snel op Stonehenge, maar uiteindelijk dacht ik "dat is veel te voor de hand liggend, dus ik geloof er niks van dat het echt daar is". Al was links rijden duidelijk te zien en herkende ik ook het eindpunt van de trein.

Zat trouwens ook te denken aan het praktische stukje. Ik ben nog niet in het VK geweest sinds ze daar de ETA ingevoerd hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar de grens over kunt zonder dat je in person gecontroleerd bent?

In ieder geval vond ik het leuker zonder BN'ers en Nasrdin is imo ook teveel acteur om te kunnen presenteren, maar ik blijf het wel een erg tof programma vinden. Zou jammer zijn als er geen derde seizoen komt door de matige kijkcijfers.
pi_221828294
Ik heb nog weinig hints gezien.
Ze rijden nog steeds links en zijn in de UK. Ik zag iets industrieels, wat me doet denken aan Manchester. Aan de andere kant had de vrouw in het huisje spijkerstof aan. Is Nimes een optie, of is dat veel te ver weg van waar ze zijn?
pi_221828416
Dover?
pi_221828507
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 20:38 schreef StephanL het volgende:
Dover?
Ja, daar lijkt het wel op :D

De eerste opdracht leek heel erg op de opdracht in Kroatië (?) toen in het eerste seizoen, toen Gino mocht kiezen welke teams hij zou helpen.
pi_221828682
Twijfelen over invoering euro _O-
pi_221828714
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 21:08 schreef StephanL het volgende:
Twijfelen over invoering euro _O-
Ja :') Dat was erg knullig.

Ik zit op drie sporen.
Klokken, Only Time. Zouden ze naar Greenwich gaan?
Enya, de Ierse harp. Misschien dan toch maar Ierland?
Van Gogh komt 2x terug; in de diner en zojuist bij deze opdracht. De schildersezels. Misschien Zundert of Arles. Arles ligt bij Nimes.
  zondag 20 september 2026 @ 21:13:54 #82
431269 Teerzii
Winter is coming
pi_221828717
Iets met tijd? Greenwich?
pi_221828737
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 21:13 schreef Teerzii het volgende:
Ja, dat zou ook de starttijd van 1 uur verklaren. Immers start je normaal om 12 uur en dan is het 1 uur in Nederland.
pi_221828850
Ik zet mijn x bij Greenwich, Londen. Ze hebben niet lang genoeg gereden om naar Zuid-Frankrijk te gaan.
pi_221828916
Ik vind dit leuker dan Wie is de mol, wat ongeveer hetzelfde genre is.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221829193
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Helaas scoort het niet al te goed. En spelen ze het met BN'ers dit seizoen. ;(
pi_221829301
Ik meende Buckingham Palace gezien te hebben in het filmpje van Illias dus dat was waar ik hem neergezet zou hebben. Met alle hints had ik eigenlijk Greenwich wel moeten raden, maar ik vind het dichtbij genoeg :+
Ook lang aan Calais gedacht omdat Nasrdin bij Dover iets over grenzen zei en je Frankrijk vanaf daar kunt zien als het helder genoeg is. Al werd ook wel redelijk duidelijk dat ze niet in de boot of trein zijn gegaan.

Wel blij dat Krista eruit is, ik vond haar best irritant worden eigenlijk.
  maandag 21 september 2026 @ 02:29:57 #88
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_221829480
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja wel eens
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_221829722
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2026 23:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Helaas scoort het niet al te goed. En spelen ze het met BN'ers dit seizoen. ;(
Bn-er is zelfs jammer. Het ER en WIDM goed doen om paar seizoenen geen BN-ers te hebben om het interessant te houden.

Als de kijkcijfers op Videoland wel grappig er zijn, kan best dat het programma nog doorgaat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_221830311
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 21:13 schreef Teerzii het volgende:
Wat goed van jou zeg! *O*
Ikzelf bleef maar hangen bij Dover. Lag weer in een deuk toen die stomme hygiëne-vent het over de witte bergen had. _O-
Was even misleid toen ze Enya draaide maar kwam toch weer terug op Dover. Dat ik nooit aan Greenwich heb gedacht. :|W
pi_221830318
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2026 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zet mijn x bij Greenwich, Londen. Ze hebben niet lang genoeg gereden om naar Zuid-Frankrijk te gaan.
Tijd van het rijden is ook vaak een instinker hoor. Ze hebben wel eerder rondjes van enkele uren gereden. :{w
pi_221830330
Ik zat ook pas laat op Greenwich, al die verwijzingen naar klokken en tijd gingen opvallen bij die kiosk. Als je dan gaat terugdenken was tijd wel de rode draad door alle hints heen. En bij tijd, in het VK ging het lampje branden :)

Jammer dat na Harry en Kiki nu Krista het veld moest ruimen, maar dat die "Hey! Cricket"-gladiool er nog in zit.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221830436
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zat ook pas laat op Greenwich, al die verwijzingen naar klokken en tijd gingen opvallen bij die kiosk. Als je dan gaat terugdenken was tijd wel de rode draad door alle hints heen. En bij tijd, in het VK ging het lampje branden :)

Jammer dat na Harry en Kiki nu Krista het veld moest ruimen, maar dat die "Hey! Cricket"-gladiool er nog in zit.
Krista was te lang bezig en drukte daardoor maar snel iets in. Jammer, gunde het die Rob, van de hygiënepolitie, wel. Die vent voegt echt niks toe en doet alsof hij alles wel weet. Heb jij ooit gehoord van De Witte Bergen in Engeland? Die man heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 21-09-2026 10:52:33 ]
pi_221830455
Eigenlijk vind ik alleen Sor en Illias leuke kandidaten :D
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 10:43 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Krista was te lang bezig en drukte daardoor maar snel iets in. Jammer, gunde het die hygiënepolitie wel. Die vent voegt echt niks toe en doet alsof hij alles wel weet. Heb jij ooit gehoord van De Witte Bergen in Engeland? Die man heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. 8)7
Valt mee dat Rob na het bedenken van De Witte Bergen z'n X niet op de Van der Valk in Hilversum heeft gezet.
pi_221830459
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2026 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Eigenlijk vind ik alleen Sor en Illias leuke kandidaten :D
[..]
Valt mee dat Rob na het bedenken van De Witte Bergen z'n X niet op de Van der Valk in Hilversum heeft gezet.
_O- _O- _O-
pi_221830460
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 10:43 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Krista was te lang bezig en drukte daardoor maar snel iets in. Jammer, gunde het die hygiënepolitie wel. Die vent voegt echt niks toe en doet alsof hij alles wel weet. Heb jij ooit gehoord van De Witte Bergen in Engeland? Die man heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. 8)7
_O-

Past wel bij de aflevering van gisteren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_221830466
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2026 10:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
_O-

Past wel bij de aflevering van gisteren.
Nu je het zegt. _O-
pi_221831229
Mooi die vervelende Krista exit
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221832530
Volgende aflevering moet ik toch beter op gaan letten en elk woord op een weegschaaltje gaan leggen. Later besef je hoeveel hints er al gegeven waren. o|O
pi_221839861
2 keer Engeland is wel boring zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')