3 stapels maken: 1 voor ponden, 1 voor dollars en 1 voor euro'squote:Op zondag 13 september 2026 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
Weer een rekensom. Nou, dat zal dan nog wel even duren.
Ligt dat niet dik bovenop.quote:Op zondag 13 september 2026 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
De vlag van Wales was ook geen vlag van Wales.
We hoorden Smoke on the Water, van Deep Purple, een Britse band.
En reden ze nou aan de rechterkant van de weg?
Heb je toch gelijk gehad.quote:Op zondag 13 september 2026 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zet mijn x op Stonehenge. Ben benieuwd
Wat goed van jou.quote:Op zondag 13 september 2026 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zet mijn x op Stonehenge. Ben benieuwd
Als kandidaat moet je zorgen dat die er zo lang mogelijk in blijft, als je met hem de finale haalt weet je zeker dat je wint.quote:Op maandag 14 september 2026 18:42 schreef Killerjas het volgende:
Hoop dat Rob Geus eruit gaat, verschrikkelijke vent
Eens, die gozer denkt alles maar te weten en wil steeds maar het woord hebben en sust anderen af. Als een ander het goed heeft lift hij mee en wist het opeens ook, kwal is het. Ze hadden hem eruit moeten gooien i.p.v. Harry.quote:Op maandag 14 september 2026 18:42 schreef Killerjas het volgende:
Hoop dat Rob Geus eruit gaat, verschrikkelijke vent
Zonder BNers vond ik het veeeeeeeel leukerquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bekendere mensen lijden wel af van het spel met momenten.
En op de BBC is ie nog leuker!quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Zonder BNers vond ik het veeeeeeeel leuker
Ja heb ik ook.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Zonder BNers vond ik het veeeeeeeel leuker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |