Bedoel je bij de volgende aflevering?quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ben heel benieuwd waar ze zijn, ik denk nog steeds Rotterdam.
Nee, bij deze aflevering. Toen ik het postte was nog niet bekend welke plek de eerste bestemming wasquote:Op zondag 30 augustus 2026 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedoel je bij de volgende aflevering?
Ja, dat vond ik ook een tegenvaller. Die vent weet helemaal niks en doet altijd alsof hij het wel weet.quote:Op maandag 31 augustus 2026 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig seizoen was zo leuk start ik het op zit ik tegen Rob Geus aan te kijken
Oh echt? Ik vind Rob wel leukquote:Op maandag 31 augustus 2026 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inge die er in Rotterdam uit moest was wel goud al hadden ze dat ook met Rob kunnen doen die had ik liever zien vertrekken.
Excuses dat ik het al verraden had dat Inge eruit moest. Ik reageer pas de volgende dag, dus dacht dat het geen kwaad kon.quote:
nee het is mijn fout, ik weet als de beste dat als je geen spoiler wil je gewoon niet in een topic moet kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2026 07:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Excuses dat ik het al verraden had dat Inge eruit moest. Ik reageer pas de volgende dag, dus dacht dat het geen kwaad kon.
En hij zei notabene nog de Doelen tegen Krista, maar ja ook dat Kraftwerk een heavy metal band is...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |