Was het misschien Gemini die aan het hallucineren was?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:04 schreef hilliebillie het volgende:
Ik net googelen of er al iets bekend was over de datum. Lees ik dat het vanaf 10 mei wordt uitgezonden en ook op Videoland staat.
Dus ik Videoland checken op tv.. niks te vinden nog.. nogmaals googelen, vind ik bovenstaande resultaat niet meer terug op de eerste pagina en vind ik alleen dat het nog niet bekend is wanneer het komt.
Rare Google. Maar voorlopig dus nog maar even afwachten dus.
Het februari artikel van Ziggo, waarom staat dat het in mei zou kunnen beginnen staat nog wel online, maar de uitzendschema's van mei (en inmiddels ook juni) hebben geen Bestemming X.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:04 schreef hilliebillie het volgende:
Ik net googelen of er al iets bekend was over de datum. Lees ik dat het vanaf 10 mei wordt uitgezonden en ook op Videoland staat.
Dus ik Videoland checken op tv.. niks te vinden nog.. nogmaals googelen, vind ik bovenstaande resultaat niet meer terug op de eerste pagina en vind ik alleen dat het nog niet bekend is wanneer het komt.
Rare Google. Maar voorlopig dus nog maar even afwachten dus.
Ja geen idee. Kan het dus niet meer terugvinden. Maar volgens mij stond het juist nog onder het ai antwoord.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was het misschien Gemini die aan het hallucineren was?
Hier ga ik niet eens naar proberen te kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het februari artikel van Ziggo, waarom staat dat het in mei zou kunnen beginnen staat nog wel online, maar de uitzendschema's van mei (en inmiddels ook juni) hebben geen Bestemming X.
Misschien verschoven tot na het WK? Of na de zomer?
(Had liever dit terug gehad dan 'verstoppertje voor grote mensen')
Ik zie dat er weer genoeg multikul aanwinst in de deelnemers zit. Rob Geus is wel lache als kandidaat. Maar mede dankzij die verschrikkelijke in complot gelovende en verspreidende (!) presentator van echt hele kwalijke zaken kan ik er gewoon niet naar kijken. Zo iemand hoort sowieso niet als boegbeeld van een groot TV programma in beeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
Deelnemers zijn bekend gemaakt:
[ afbeelding ]
In random volgorde:
Ilias Ojja
Rob Geus
Djamila Celina
Harry Piekema
Sor (Rosario Mussendijk)
Joelle Gullit
Kiki Bosman
Niek Roozen
Inge de Bruijn
Krista Arriëns
Allemaal aandachtshoeren o fijn ik ben weer even op tv.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:59 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat dit ook weer vol zit met wanna-be bekende Nederlanders. In dit concept vond ik vorige keer onbekende Nederlanders prima werken
Dat betekent dat Expeditie Robison ergens in november start?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
Kijk! Dan toch nog een nieuw seizoen dit jaar: 30 augustus begint het weer
[ afbeelding ]
Geen idee, weet wel dat het ook niet op een andere dag in september zal zijn:quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat betekent dat Expeditie Robison ergens in november start?
Geen idee, vast een hint van hun locatie.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:19 schreef BillDauterive het volgende:
Wat stond er nou op de sok bij Nasrdin?
Ik verbaas mij echt nergens meer over bij bn’ers.quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
Ze kennen zelfs makkelijke spreekwoorden niet
Bedoel je bij de volgende aflevering?quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ben heel benieuwd waar ze zijn, ik denk nog steeds Rotterdam.
Nee, bij deze aflevering. Toen ik het postte was nog niet bekend welke plek de eerste bestemming wasquote:Op zondag 30 augustus 2026 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedoel je bij de volgende aflevering?
Ja, dat vond ik ook een tegenvaller. Die vent weet helemaal niks en doet altijd alsof hij het wel weet.quote:Op maandag 31 augustus 2026 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorig seizoen was zo leuk start ik het op zit ik tegen Rob Geus aan te kijken
Oh echt? Ik vind Rob wel leukquote:Op maandag 31 augustus 2026 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inge die er in Rotterdam uit moest was wel goud al hadden ze dat ook met Rob kunnen doen die had ik liever zien vertrekken.
Excuses dat ik het al verraden had dat Inge eruit moest. Ik reageer pas de volgende dag, dus dacht dat het geen kwaad kon.quote:
nee het is mijn fout, ik weet als de beste dat als je geen spoiler wil je gewoon niet in een topic moet kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2026 07:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Excuses dat ik het al verraden had dat Inge eruit moest. Ik reageer pas de volgende dag, dus dacht dat het geen kwaad kon.
En hij zei notabene nog de Doelen tegen Krista, maar ja ook dat Kraftwerk een heavy metal band is...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |