Zo is het maar net. Ze gaan alvast slaan zodat de ander jou straks niet gaat slaan. Defensie soort van.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Deze oorlog was niet nodig geweest als isreal niet Iran aan zou vallen of de buurlanden met rust liet.
Nee, want MAD.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als Iran kernwapens zou hebben dan gooiden ze er zo eentje hoor
Dan kunnen ze er tijdens de huidige oorlog toch niet mee schieten?quote:Op zondag 15 maart 2026 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De productie wel, maar nu niet meer.
Sinds 83 wordt dat smoesje aangehaald dat Iran binnen twee weken een nucleaire bom zou hebben.quote:Op zondag 15 maart 2026 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er tijdens de huidige oorlog toch niet mee schieten?
Dan is de aanname dat Israel tijdens deze huidige oorlog serieus vernietigd zou kunnen worden toch onzin?
Dan is de vrees van deze cryptoanalist voor een Israelische nucleaire aanval toch compleet ongegrond?
Exact
Nee dat klopt, maar het ging om de aanname welke land zou nou gek genoeg zijn een kernbom te gooien.quote:Op zondag 15 maart 2026 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er tijdens de huidige oorlog toch niet mee schieten?
Dan is de aanname dat Israel tijdens deze huidige oorlog serieus vernietigd zou kunnen worden toch onzin?
Dan is de vrees van deze cryptoanalist voor een Israelische nucleaire aanval toch compleet ongegrond?
Exact
quote:Op zondag 15 maart 2026 13:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Isreal valt aan. Dat isreal zich continu verdedigt is onzin. Het valt vaker aan dan het verdedigd. Het is de agressor in die regio.
Zoals Hamas en al die andere terreurgroepen al zo lang als Israël bestaat aangeven Israël te willen vernietigen?quote:Op zondag 15 maart 2026 14:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Deze oorlog was niet nodig geweest als isreal niet Iran aan zou vallen of de buurlanden met rust liet.
Dat stond niet in de post die je gequote hadquote:Op zondag 15 maart 2026 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar het ging om de aanname welke land zou nou gek genoeg zijn een kernbom te gooien.
Ik denk dat Iran dat vrij snel zou doen mochten ze een werkende raket met bom gereed hebben.
Das alles.
Hamas is een gevolg van bezetting en genocidaal gedrag van isreal.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals Hamas en al die andere terreurgroepen al zo lang als Israël bestaat aangeven Israël te willen vernietigen?
Zoals gewoonlijk: Het Ligt Altijd Aan De Ander.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas is een gevolg van bezetting en genocidaal gedrag van isreal.
Niet altijd. In dit geval wel.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk: Het Ligt Altijd Aan De Ander.
Ook niet het punt dat ik maaktequote:Op zondag 15 maart 2026 19:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sinds 83 wordt dat smoesje aangehaald dat Iran binnen twee weken een nucleaire bom zou hebben.
Ik heb eigenlijk de kracht noch de zin te wijzen op het tribale karakter van heel dat gelazer in het MO.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet altijd. In dit geval wel.
Bij jou ligt het altijd aan een ander maar laten we dat maar ik een ander topic houden.
Doetjequote:Op zondag 15 maart 2026 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk de kracht noch de zin te wijzen op het tribale karakter van heel dat gelazer in het MO.
Tribalisten gonna tribal.
Neuh. Het besef dat je true believers nooit zult overtuigen van wat dan ook. Zit te diep.quote:
De kans op een daadwerkelijke nucleaire oorlog (winter) is vrijwel 0. Maar dat gezegd hebbende: een kernwapen gebruiken op een land zonder kernwapens is natuurlijk ook al behoorlijk krankzinnig. Dus kan mij dat ook moeilijk voorstellen.quote:Op zondag 15 maart 2026 12:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat idee alleen geldt bij de grote kernmachten.
Stel nou dat israel iran bombardeert met een kernwapen.
Nou aan jou de vraag. Welke grootmacht gaat vervolgens nu dan maar namens iran de hele wereld opblazen?
Pas als de VS en Rusland het direct met elkaar aan de stok krijgen op nucleair niveau dan kan je gaan vrezen voor zo veel nucleaire wapens dat het een nucleaire winter veroorzaakt. Beide partijen geven net geen fuck genoeg om "het wrok der andere landen" om daar aan te beginnen
Klopt. Punt is wel dat het onwijs lastig is om een land nucleair te ontwapenen.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:06 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk dat als het gebeurt dat de internationale wil voor israel trouwens helemaal doodvalt. Dan is het alleen nog maar de VS die er misschien nog zin in heeft om vriendjes te zijn. En ... misschien alleen nog maar de republikeinse partij dan.
Ik zie dan eigenlijk een internationale push om israel nucleair te ontwapenen.
Dit is allemaal ontiegelijk slecht nieuws voor israel. Die snappen ook wel dat de grootste kracht in een kernbom zit in een dreiging vanuit de verdedigende positie.
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2026 18:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, want niemand gaat een bom teruggooien wanneer het slechts op Iran is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |