Kan Nyck de Vries en Robin Frijns mee doen die zitten daar wel aan de top!quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef S95Sedan het volgende:
Dit heeft helemaal niks meer met F1 te maken. Ze kunnen het beter hernoemen naar Formule E
ik hoor liever dat ze zeggenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze hun onvrede hadden uitgesproken had jij deze reactie 180 graden omgedraaid.
Formula Battery Management.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef S95Sedan het volgende:
Dit heeft helemaal niks meer met F1 te maken. Ze kunnen het beter hernoemen naar Formule E
Is een beetje stuur, maar ook hoe goed je vroeg ga het gas gaat zodat je kan harvesten en een goede exit hebtquote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
doen ze dat telkens zelf via het stuur, of is het software denk je?
Heeft alleen weinig met skills te maken en meer met gimmicks.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb meer inhaalacties gezien dan een willekeurige race vorig jaar.
Natuurlijk is dat geveinsdquote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel erg cringe hoor die super enthousiaste reacties, en als ze enigszins verstand hebben dus ook geveinsd.
Als Kimi ballen heeft laat ie hem er niet voorbij.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef pmponer het volgende:
Aha Toto heeft gezegd dat George er voorbij mag zie ik.
Je bedoelt hun werk uitvoeren.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV ook, maar het is in beide gevallen een wij-van-wc-eend situatie natuurlijk.
Zeg ook niet dat dat heel hoog niveau was verder, maar het had tenminste nog de schijn van een gevecht.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Wie had de volste batterij dankzij de boosts die hier en daar op het circuits liggen
Ah mooi...dus 1 beschadiging en de auto gaat in vlammen opquote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het zijn geen condensatoren. lithion-ion batterijen. maar specifiek ontworpen cellen voor de Formule1
Nee man, mooi toch gemaakte inhaalacties in plaats van rijders die het doen op basis van hun kunde.quote:
Dan was ik het met ze eens.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor liever dat ze zeggen
wat een shitshow
want dan zijn ze nog eerlijk
Nogmaals: de FE is veeeeeeel beter dan ditquote:Op zondag 15 maart 2026 08:54 schreef S95Sedan het volgende:
Om over drie jaar eenduidig vanuit de commentator booth te zeggen: "We waren allemaal geen fan van deze artificiële regels, dus het is maar goed dat...."quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel erg cringe hoor die super enthousiaste reacties, en als ze enigszins verstand hebben dus ook geveinsd.
ja zag je mooie uitremacties?quote:Op zondag 15 maart 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat dat heel hoog niveau was verder, maar het had tenminste nog de schijn van een gevecht.
Dit gaat helemaal niet om Max. Ik kijk al sinds Senna tijdperk en dit is gewoon stom.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Heb meer inhaalacties gezien dan een willekeurige race vorig jaar. Dat Max er niets van bakt/er niet mee om kan gaan/de auto niet goed is, maakt deze nieuwe vorm natuurlijk niet per definitie kut.
Dit is zo'n leuke act.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Antonelli paars 1
Net nu George achter hem zit!
Ach je kan zeggen wat je wil er is wel genoeg actie. Die fight net met de Ferrari's waren natuurlijk wel leuk om te kijken.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor liever dat ze zeggen
wat een shitshow
want dan zijn ze nog eerlijk
Hmm, het is het hybride-systeem dat het regelt. er is geen knop op het stuur om energie te gaan harvestenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een beetje stuur, maar ook hoe goed je vroeg ga het gas gaat zodat je kan harvesten en een goede exit hebt
wat is er dan leuk aanquote:Op zondag 15 maart 2026 08:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach je kan zeggen wat je wil er is wel genoeg actie. Die fight net met de Ferrari's waren natuurlijk wel leuk om te kijken.
Het ziet er alleen niet uit en de balans daarin is wat ver te zoeken.
Assault & Battery?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |