Ach je kan zeggen wat je wil er is wel genoeg actie. Die fight net met de Ferrari's waren natuurlijk wel leuk om te kijken.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor liever dat ze zeggen
wat een shitshow
want dan zijn ze nog eerlijk
Hmm, het is het hybride-systeem dat het regelt. er is geen knop op het stuur om energie te gaan harvestenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een beetje stuur, maar ook hoe goed je vroeg ga het gas gaat zodat je kan harvesten en een goede exit hebt
wat is er dan leuk aanquote:Op zondag 15 maart 2026 08:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach je kan zeggen wat je wil er is wel genoeg actie. Die fight net met de Ferrari's waren natuurlijk wel leuk om te kijken.
Het ziet er alleen niet uit en de balans daarin is wat ver te zoeken.
Assault & Battery?quote:
Sjors is altijd slecht als ze niet de goede melk voor in zijn thee hebben 's ochtendsquote:
Je kan ook te ver gaan.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:59 schreef Peterselieman het volgende:
Kun je beter met Hansie op vakantie dan dit kijken
Max is gewoon al 33 rondjes zijn accu aan het opladenquote:Op zondag 15 maart 2026 08:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen rijdt prima. Gewoon lekker managen en dan toeslaan ergens op het einde. Max gaat voor P5 denk ik
Ik kan wel wat zon, zee en strand gebruiken, Hansie mag thuis blijven.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:59 schreef Peterselieman het volgende:
Kun je beter met Hansie op vakantie dan dit kijken
Ik had hem ingeschat op cappucino met havermelk eigenlijkquote:Op zondag 15 maart 2026 08:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sjors is altijd slecht als ze niet de goede melk voor in zijn thee hebben 's ochtends
Maar dat gold in dat gevecht niet perse. Hamilton maakte daar gewoon wel wat mooie race-acties in een sectie waarbij de batterij helemaal niet zoveel invloed heeft.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is er dan leuk aan
wie heeft wanneer de volste batt
heeft toch helemaal niks met racen te maken
Zeg dat.quote:
COLlission.quote:
Misschien in Japan Q3 opofferen om de batterij alvast op te laden voor de race. Beter P10 starten en niet terugvallen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max is gewoon al 33 rondjes zijn accu aan het opladen
Ocon was weer eens doldriestquote:
Herhaling Brazilië 2018?quote:
Jawel. Ocon zegt het zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |