Dank je, dacht ik al.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Herhaling van eind vorig jaar.
Zakjes groenten, big business…
golfer in TV / [NPO1] Keuringsdienst van waarde #42 Waar ieder product wint!quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:14 schreef svann het volgende:
[..]
Dank je, dacht ik al.
Meestal staat hier een aankondiging van een echt nieuwe, reken ik eigenlijk wel op.
Zomer nadert, dus geen nieuwe afleveringen van leuke programma'squote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer dat ze weer gaan herhalen ja en het als nieuwe afleveringen in de app zet. De kangoeroeschoen is ook al geweest.
Ja wel handig als ze het erbij zetten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer dat ze weer gaan herhalen ja en het als nieuwe afleveringen in de app zet. De kangoeroeschoen is ook al geweest.
Suikerquote:Op vrijdag 18 september 2026 15:30 schreef golfer het volgende:
Vandaag weer een nieuwe aflevering.
De supermarkt verkoopt niet alleen halfvolle melk en kwark, maar ook halfvolle roomboter en mayonaise. Minder vet en dus gezonder, en maar een klein beetje duurder. In Keuringsdienst van Waarde wordt onderzocht wat het geheim achter het woordje 'halfvol' is.
Keuringsdienst van Waarde ziet in de supermarkt halfvolle mayonaise en slasaus. Hoe maakt de voedselindustrie deze varianten, die minder vet, gezonder en maar een klein beetje duurder zijn? De redactie ontdekt dat het vooral komt door de toevoeging van een verrassend simpel ingrediënt.
Nee. Water.quote:
Daar kon mijn vader vroeger zo lekker over mopperen, dat al die halva-produkten zoveel duurder waren omdat er notabene meer water in zat.quote:
Plus allerlei aroma's en andere toevoegingen. Maar bijna 60% water.quote:Op zaterdag 19 september 2026 00:11 schreef svann het volgende:
Daar kon mijn vader vroeger zo lekker over mopperen, dat al die halva-produkten zoveel duurder waren omdat er notabene meer water in zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |