quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:57 schreef mitt het volgende:
Usual suspects in de halve finale.
Alcaraz - Medvedev
Zverev - Sinner
Tijdcapsulequote:
Zie net dat het Medvedev Sinner wordt 1900quote:Op zondag 15 maart 2026 00:08 schreef 100Spokes het volgende:
Hopelijk morgen een finale tussen Alcaraz en Sinner bij Indian Wells
Ja ook leuk dat Medvedev weer eens van zich laat horen. 1900 is de vrouwen finale toch 2300 mannenquote:Op zondag 15 maart 2026 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie net dat het Medvedev Sinner wordt 1900
Pff die tijden neckten me al eerder .... nu staan ze bij op 1900.. Normaliter gaan de vrouwen eerst .. maar dan nog wil ik mijn tijd weten...quote:Op zondag 15 maart 2026 01:33 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ja ook leuk dat Medvedev weer eens van zich laat horen. 1900 is de vrouwen finale toch 2300 mannen
Net 17 dus. Wel al behoorlijk fysiek ontwikkeld zo te zien.quote:In de voetsporen van Nadal en met felicitaties van Djokovic: 17-jarige is jongste matchwinnaar ooit in Miami
Bij zijn debuut op het allerhoogste niveau heeft de 17-jarige Moise Kouame indruk gemaakt door zijn eerste ATP 1.000-wedstrijd te winnen in Miami. Hij is de jongste speler die daarin slaagt sinds ... Rafael Nadal in 2003. Al was de jonge Fransman misschien nog meer onder de indruk van het berichtje van zijn idool Novak Djokovic.
Hij strompelde naar het net om zijn tegenstander de hand te schudden. Zo diep was de 17-jarige Moise Kouame moeten gaan voor zijn eerste overwinning op ATP 1.000-niveau.
Het nummer 385 van de wereld – de jongste speler in de top 900 van de ATP-ranking – kampte in de derde set met krampen en moest meerdere keren een kinesist op het veld roepen. Toch haalde Kouame het tegen de Amerikaanse kwalificatiespeler Zachary Svajda.
Hij is de jongste winnaar ooit op het Masters 1.000-toernooi van Miami. En hij is de jongste speler die een Masters 1.000-wedstrijd wint sinds Rafael Nadal in 2003 in Hamburg. Toen was Kouame nog niet eens geboren. Nadal (16 jaar en 343 dagen) was wel nog net iets jonger dan de Fransman (17 jaar en 13 dagen).
"Hopelijk volgen er nog veel meer", lachte Kouame. "Dit had ik niet verwacht, maar ik moet er snel aan wennen. Het geeft me veel vertrouwen en het laat zien dat ik op de goede weg ben."
De jonge Fransman kreeg achteraf zelfs een berichtje van zijn idool Novak Djokovic. "Ik ben zo zenuwachtig. Ik weet zelfs niet wat ik moet antwoorden. Stel je voor dat je idool je zo'n berichtje stuurt. Het is het coolste wat er ooit is gebeurd."
In zijn tweede ronde moet Kouame het opnemen tegen de Tsjech Jiri Lehecka, het nummer 22 van de wereld.
Dat viel tegen als je zware kramp hebt in de laatste vier games en in een rolstoel de baan afgaatquote:Op zaterdag 21 maart 2026 00:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Net 17 dus. Wel al behoorlijk fysiek ontwikkeld zo te zien.
Vind het ook maar een beperkte eendimensionale speler. Als zijn service en bal 3 draaien dan is hij gevaarlijk, als dat even wat minder is of de tiebreaks vallen verkeerd dan is hij meteen klopbaar.quote:
Krijg je ervan als je zelfs van Tiafoe gaat verliezen.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mensik kukelt even een paar plaatsen naar beneden op de wereldranglijst.
Even bloedgeld ophalen noemen ze datquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik lees dat de ATP een tiende masters 1000 toernooi wil toevoegen in.. Saudi ArabiëDit zou dan ten koste gaan van de golden swing in zuid Amerika en daarmee dus ook Rotterdam raken.
Overhyped die voor het eerst een echt resultaat neerzet nu. En nog steeds pas randje top 100.quote:
Lehecka - Sinner. Wij feliciteren Sinner met een nieuwe Masters titel.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:32 schreef mitt het volgende:
Lehecka - Fils
Zverev - Sinner
Benieuwd of Zverev er überhaupt nog in gelooft..
In de nieuwe opzet bedoel je dan? De oude opzet wonnen ze sowieso een keer in de finale tegen Djokoquote:Op zaterdag 28 maart 2026 06:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lehecka - Sinner. Wij feliciteren Sinner met een nieuwe Masters titel.
Tsjechen in de breedte wel erg sterk, moeten die niet een keer een Davis cupje winnen?
Met het huidige format heb je veel meer aan één wereldtopper die indoor uit de voeten kan.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 06:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lehecka - Sinner. Wij feliciteren Sinner met een nieuwe Masters titel.
Tsjechen in de breedte wel erg sterk, moeten die niet een keer een Davis cupje winnen?
Bizar dat ie de USO en AO niet gewonnen heeft dan. Voelt een beetje als Djokovic 2013 die ineens van Nadal verloor op HC (de laatste keer ooit dat hij een HC wedstrijd verloor van Nadal)quote:Op maandag 30 maart 2026 13:52 schreef EP3 het volgende:
Sinner's dominantie op hardcourt begint toch wel absurde vormen aan te nemen nu.
In Australië had ik nooit de indruk dat hij echt fit was. Daar sukkelde hij behoorlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:00 schreef Norrage het volgende:
Jesper is wel hard aan het falen....
[..]
Bizar dat ie de USO en AO niet gewonnen heeft dan. Voelt een beetje als Djokovic 2013 die ineens van Nadal verloor op HC (de laatste keer ooit dat hij een HC wedstrijd verloor van Nadal)
Hij zit wel in een behoorlijke dip dit jaar, zit er vaak dichtbij maar op de big points gaat het toch te vaak mis.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
Racket smijten en naar coach snauwen na verlies eerste set in tiebreak. Jesper is ‘n Hollander.
Pien Hersman deed het niet heel goed op de OS hé. Geen topsporter dus who cares.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zit wel in een behoorlijke dip dit jaar, zit er vaak dichtbij maar op de big points gaat het toch te vaak mis.
Misschien is Van Bentum toch niet de goede man voor 'm, is ook meer een fysiektrainer natuurlijk. En kan me niet helemaal onttrekken aan het idee dat zijn relatie met influencende schaatster Pien Hersman er ook wat mee te maken heeft
#tallonwasrightquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zit wel in een behoorlijke dip dit jaar, zit er vaak dichtbij maar op de big points gaat het toch te vaak mis.
Misschien is Van Bentum toch niet de goede man voor 'm, is ook meer een fysiektrainer natuurlijk. En kan me niet helemaal onttrekken aan het idee dat zijn relatie met influencende schaatster Pien Hersman er ook wat mee te maken heeft
Pien gaat de top niet halen, en dat weet ze zelf denk ik ook wel....quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:57 schreef FundsAreSafu het volgende:
Pien zat op de tribune in Marrakech, vroeg me al af of haar eigen carričre iets gaat worden aangezien ik geen verstand van schaatsen heb. Ze is nog wel jong (22)
Geen idee of het te zien was, maar gewonnen met 7-5 6-1.... we kunnen toch wel concluderen dat Sluiter 'm op de goede weg heeft gekregen. Kwartfinale en kruipt richting Top 50quote:
Ja, het lijkt erop alsof Dzumhur de als 4e geplaatste Borges eruit gaat gooien, al is het nog niet zover. Dat moet Botic toch ook wel kunnen winnen zou je zeggen..quote:Op woensdag 1 april 2026 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee of het te zien was, maar gewonnen met 7-5 6-1.... we kunnen toch wel concluderen dat Sluiter 'm op de goede weg heeft gekregen. Kwartfinale en kruipt richting Top 50
Ja het is heel moeilijk om niet te jynxen, maar zou het zou het zou het dan eindelijk toch een keer?quote:Op woensdag 1 april 2026 19:09 schreef GwaiLow het volgende:
Ook top favoriet Diallo is weggeveegd door Molcan, dus de weg naar de finale ligt open voor onze Boot
Ja, het is zeker mogelijk! Al geef ik Navone (of Molcan) ook wel een aardige kans. En dan zal de finale tegen de nr 3 geplaatste Marozsan zijn. Die zal makkelijk de finale halen, want Prizmic en Altmaier zijn elkaar enorm aan het slopen nu.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja het is heel moeilijk om niet te jynxen, maar zou het zou het zou het dan eindelijk toch een keer?
Waar? Ziggo?quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Unieke kans hoor, ga met belangstelling kijken.
Ja, opeens gaf de degelijke Navone zijn servicegame makkelijk weg. Slecht moment voor hem..quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:50 schreef GwaiLow het volgende:
Denk wel dat we kunnen stellen dat Marozsan dit toernooi zal winnen. Hij zal zometeen makkelijk over die spanjaard heenlopen en compleet fris aan de finale kunnen beginnen.
Bij GwaiLow worden wedstrijd standaard beslist op basis van het aantal getenniste uren.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]een topsporter kan toch wel twee driesetters in twee dagen spelen?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat Navone er nog okselfris uitzag. Dus heel misschien heeft hij wel kansquote:Op zaterdag 4 april 2026 15:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Deze analyses heb ik gemist. GwaiLow over frisheid.
Heel vast in de rally’s. Moet zeggen dat Botic de nodige punten verloor waar hij niet zo heel veel verkeerd deed helaas.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:42 schreef Norrage het volgende:
Navone wel nare gravelrukker, maar Botic
Ach de traditionele finalesjook tegen Merida was nog pijnlijker geweestquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:22 schreef mitt het volgende:
Ach Botic. Zonde.
Andere finalist. Daniel Merida. Wie? Precies.
Botic zal huilen vannacht.
Eens. Best een leuke sympathieke speler die Navone.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heel vast in de rally’s. Moet zeggen dat Botic de nodige punten verloor waar hij niet zo heel veel verkeerd deed helaas.
https://sportnieuws.nl/te(...)2026040610110835915/quote:Op zondag 5 april 2026 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Heel mooi. Z’n wijf zit in Linz, kan ie daarnaartoe de landverrader.
Weg ermee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/te(...)2026040610110835915/
Maggewoonniegebeureklaar
''Hard aan het werk en in de spiegel kijken.''quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/te(...)2026040610110835915/
Maggewoonniegebeureklaar
Eerste verlies van een zet sinds Shanghai.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:52 schreef mitt het volgende:
Sinner verliest een set tegen Machac. Speelt matig.
Bij Masters toernooien?quote:Op donderdag 9 april 2026 15:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eerste verlies van een zet sinds Shanghai.
Bij masters inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Bij Masters toernooien?
Alcaraz verloor ook een set maar die liet zich weer in slaap sussen.
Ik ben eigenlijk afgeknapt op de speler Sinner sinds dat dopinggedoequote:Op zondag 12 april 2026 19:29 schreef mitt het volgende:
Wat een prestatie van Sinner. Hoewel Alcaraz misschien de interessantere speler is met een hogere piek, is Sinner een machine die niks laat liggen.
Ach @de_boswachterquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:16 schreef GwaiLow het volgende:
Griekspoor in München toch weer direct in ronde 1 naar huis hoor. Wat een frustratie zit er in die man.
Relatie met Oostenrijkgodin lijkt ook een kort leven beschoren.quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:16 schreef GwaiLow het volgende:
Griekspoor in München toch weer direct in ronde 1 naar huis hoor. Wat een frustratie zit er in die man.
Is het al over en uit?quote:Op dinsdag 14 april 2026 14:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Relatie met Oostenrijkgodin lijkt ook een kort leven beschoren.
Madrid speelt hij sowieso. Rome hangt meestal af van hoe diep hij gaat in Madrid.quote:Op woensdag 15 april 2026 09:05 schreef mitt het volgende:
Mooi dat Alcaraz in Barcelona speelt. Zal hij Madrid of Rome overslaan nu?
Barcelona is al ten einde.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Madrid speelt hij sowieso. Rome hangt meestal af van hoe diep hij gaat in Madrid.
6-3 6-0 en naar huisquote:Op donderdag 16 april 2026 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
Hij speelt echt heel erg slecht. Dit is kansloos. Cerundolo hoeft niet eens zijn best te doen.
Ook Madrid slaat ie overquote:Op woensdag 15 april 2026 21:56 schreef chufi het volgende:
Alcaraz trekt zich terug uit Barcelona... polsblessure ...
Hij zit in ieder geval in een prima flow. Jesper de Jong mag tegen 'm in de eerste ronde in Madridquote:
Hij verdedigt een derde ronde in Rome en zal daar wel kwalificatie moeten spelen dus die top 100 wordt hem voorlopig niet meerquote:Op woensdag 22 april 2026 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Jodar wint met 6-4 derde set... het blijft toch wel een beetje het probleem van De Jong dat ie dit soort potten er telkens net niet uit weet te slepen. Hij kan onderhand wel weer wat goede resultaten gebruiken.
Nee het ziet er niet goed uit wat dat betreft, denk toch dat hij weer aan een echte coach moet gaan denken ipv enkel Van Bentum, die blijft vooral natuurlijk een fitnesstrainerquote:Op donderdag 23 april 2026 09:16 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Hij verdedigt een derde ronde in Rome en zal daar wel kwalificatie moeten spelen dus die top 100 wordt hem voorlopig niet meer
Is De Bakker weg? Wist ik niet eens, wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 23 april 2026 09:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het ziet er niet goed uit wat dat betreft, denk toch dat hij weer aan een echte coach moet gaan denken ipv enkel Van Bentum, die blijft vooral natuurlijk een fitnesstrainer
Oh ja die heeft ie ook nogquote:Op donderdag 23 april 2026 10:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Is De Bakker weg? Wist ik niet eens, wat is er gebeurd?
Staat nu 1 set voor tegen Fonsecaquote:Op vrijdag 24 april 2026 21:25 schreef mitt het volgende:
'Fenomeen' Jodar moet het dan maar doen op RG
Beukt deMinaur van de baan.
En gewonnen, knap hoor.quote:
Die zit er lekker in. Vandaag ook weer een set met 6-0.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:25 schreef mitt het volgende:
'Fenomeen' Jodar moet het dan maar doen op RG
Beukt deMinaur van de baan.
Hij begint wel goed. In de eerste 2 games van Sinner tot 40-40.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:13 schreef EP3 het volgende:
Die Jodar maakt momenteel wel indruk, idd.
Ben benieuwd of zijn spel n beetje bestand is tegen het aanhoudende geweld van Sinner.
De nieuwe Kristof Vliegen?quote:Op donderdag 30 april 2026 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Blockx in de halve finale van Madrid nadat hij Ruud in 2 sets wegzet.
Hij is nog jong. Misschien is het geen bevlieging.quote:
Lijkt me dat hij deze unieke reeks toch wilt continueren. 5 masters op rij is een record, de eerste vier van het jaar ook. Rome is bovendien de enige die hij nog nooit wonquote:
Eerste ronde Borges en mocht ie winnen daarna wonderkind Jodar op de planning net zoals in Madrid.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jesper de Jong heeft de kwalificatie van Rome overleeft
Terecht blijktquote:Op woensdag 6 mei 2026 17:06 schreef mitt het volgende:
Jesper nu begonnen op een mooie baan zonder toeschouwers.
quote:“Je bent een debiel!”: zelfs de stoel van de umpire was niet veilig voor woedende tennisser die wedstrijd verliest zonder laatste game te spelen
Ophef in de tenniswereld. Tristan Boyer (25) werd deze week gediskwalificeerd nadat hij een woedeaanval kreeg tijdens de Francavilla al Mare Open.
De Amerikaan was het derde reekshoofd van het Challenger-toernooi in Italië. Hij stond echter op de rand van de uitschakeling tegen lokaal talent Daniele Rapagnetta. Na verlies in de eerste set verloor Boyer z’n opslag bij 5-5 in set twee, waardoor de Italiaan mocht gaan serveren voor de match. Zo ver kwam het echter niet. Boyer sloeg z’n racket aan diggelen, kreeg een waarschuwing, bleef doorrazen en kreeg een ‘game penalty’ aan z’n broek. Gevolg: 7-5 voor Rapagnetta en de overwinning.
De 25-jarige Boyer verloor vervolgens helemaal de controle. Hij sloeg zijn racket tegen de stoel van de umpire en maakte die uit voor “debiel”. De Amerikaan liep terug en sloeg nog wat rackets stuk. “Dit is ongelooflijk, er is niets gebeurd! Dit slaat nergens op, f*ck you”, riep hij nog alvorens het veld te verlaten.
Dat was Rinderknech, die eerst in het schema stond.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eerste ronde Borges en mocht ie winnen daarna wonderkind Jodar op de planning net zoals in Madrid.
Botic ondertussen soepel naar ronde 2 na een overwinning op Alexandre Muller, stuit nu op lucky loser Kovaceviv omdat er iemand van de geplaatsten zich heeft teruggetrokken, kan even niet herleiden wie. Biedt perspectief, maar dan gaat het vaak mis
Nee viel tegen, normaal is hij mentaal wel sterk maar dit was niet best. Zal waarschijnlijk wel gewoon kwalificaties Roland Garros moeten spelen, en Wimbledon waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:38 schreef mitt het volgende:
Leek nergens op van de Jong. Slecht dat hij zo snel zichzelf uit de wedstrijd checkte.
Hij heeft in de press-conference al aangegeven dat ie niet zal spelen in Geneve en zich direct gaat richten op RG.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:52 schreef mitt het volgende:
Tegenvallend voor Djokovic. Zonder Alcaraz is hij toch weer een stap dichterbij nummer 25 maar die helpt niet. Zal hij volgende week in Genčve gaan spelen voor wat ritme?
Tarrel Remspoor mag heel snel kelderen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:15 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat Rusland-likker Griekspoor eruit ligt
32e en 4e Rus nu, op naar de KKDquote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tarrel Remspoor mag heel snel kelderen.
Wie heeft het wereldrecord zonder doping?quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:33 schreef wimderon het volgende:
32e zege op een Masters op rij voor Sinner.
Bekijk deze YouTube-video
FedererGod met 29.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie heeft het wereldrecord zonder doping?
Espressootje bestellen wel baasquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:16 schreef Szura het volgende:
Darderi
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Wel met 6-1 6-1 gesloopt, in de vuilnisbak ermee 🚮
Act en vervolgens niet kunnen tennissen. Die motte we niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Espressootje bestellen wel baas
6 zelfs, hij won Parijs ook nog.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:41 schreef mitt het volgende:
5 Masters op rij![]()
Niet dat de tegenstand geweldig is, maar je moet het maar doen.
Diens laatste kunstje was Parijs ‘24, daarna had ie moeten stoppenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Geloven we niet meer in een laatste kunstje van N. Djokovic?
Ik wel, zeker op Wimbledon.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Geloven we niet meer in een laatste kunstje van N. Djokovic?
Daar zou je je wat 2026 betreft best wel eens lelijk in kunnen vergissen.quote:
Ik kreeg de indruk dat zijn fysieke problemen in Rome niet fake waren. Hij zal wel fit moeten blijven. In Australië verloor hij ook van Djokovic, dat zou bijvoorbeeld op Wimbledon ook kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:58 schreef EP3 het volgende:
[..]
Daar zou je je wat 2026 betreft best wel eens lelijk in kunnen vergissen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |