quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:57 schreef mitt het volgende:
Usual suspects in de halve finale.
Alcaraz - Medvedev
Zverev - Sinner
Tijdcapsulequote:
Zie net dat het Medvedev Sinner wordt 1900quote:Op zondag 15 maart 2026 00:08 schreef 100Spokes het volgende:
Hopelijk morgen een finale tussen Alcaraz en Sinner bij Indian Wells
Ja ook leuk dat Medvedev weer eens van zich laat horen. 1900 is de vrouwen finale toch 2300 mannenquote:Op zondag 15 maart 2026 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie net dat het Medvedev Sinner wordt 1900
Pff die tijden neckten me al eerder .... nu staan ze bij op 1900.. Normaliter gaan de vrouwen eerst .. maar dan nog wil ik mijn tijd weten...quote:Op zondag 15 maart 2026 01:33 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ja ook leuk dat Medvedev weer eens van zich laat horen. 1900 is de vrouwen finale toch 2300 mannen
Net 17 dus. Wel al behoorlijk fysiek ontwikkeld zo te zien.quote:In de voetsporen van Nadal en met felicitaties van Djokovic: 17-jarige is jongste matchwinnaar ooit in Miami
Bij zijn debuut op het allerhoogste niveau heeft de 17-jarige Moise Kouame indruk gemaakt door zijn eerste ATP 1.000-wedstrijd te winnen in Miami. Hij is de jongste speler die daarin slaagt sinds ... Rafael Nadal in 2003. Al was de jonge Fransman misschien nog meer onder de indruk van het berichtje van zijn idool Novak Djokovic.
Hij strompelde naar het net om zijn tegenstander de hand te schudden. Zo diep was de 17-jarige Moise Kouame moeten gaan voor zijn eerste overwinning op ATP 1.000-niveau.
Het nummer 385 van de wereld – de jongste speler in de top 900 van de ATP-ranking – kampte in de derde set met krampen en moest meerdere keren een kinesist op het veld roepen. Toch haalde Kouame het tegen de Amerikaanse kwalificatiespeler Zachary Svajda.
Hij is de jongste winnaar ooit op het Masters 1.000-toernooi van Miami. En hij is de jongste speler die een Masters 1.000-wedstrijd wint sinds Rafael Nadal in 2003 in Hamburg. Toen was Kouame nog niet eens geboren. Nadal (16 jaar en 343 dagen) was wel nog net iets jonger dan de Fransman (17 jaar en 13 dagen).
"Hopelijk volgen er nog veel meer", lachte Kouame. "Dit had ik niet verwacht, maar ik moet er snel aan wennen. Het geeft me veel vertrouwen en het laat zien dat ik op de goede weg ben."
De jonge Fransman kreeg achteraf zelfs een berichtje van zijn idool Novak Djokovic. "Ik ben zo zenuwachtig. Ik weet zelfs niet wat ik moet antwoorden. Stel je voor dat je idool je zo'n berichtje stuurt. Het is het coolste wat er ooit is gebeurd."
In zijn tweede ronde moet Kouame het opnemen tegen de Tsjech Jiri Lehecka, het nummer 22 van de wereld.
Dat viel tegen als je zware kramp hebt in de laatste vier games en in een rolstoel de baan afgaatquote:Op zaterdag 21 maart 2026 00:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Net 17 dus. Wel al behoorlijk fysiek ontwikkeld zo te zien.
Vind het ook maar een beperkte eendimensionale speler. Als zijn service en bal 3 draaien dan is hij gevaarlijk, als dat even wat minder is of de tiebreaks vallen verkeerd dan is hij meteen klopbaar.quote:
Krijg je ervan als je zelfs van Tiafoe gaat verliezen.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mensik kukelt even een paar plaatsen naar beneden op de wereldranglijst.
Even bloedgeld ophalen noemen ze datquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik lees dat de ATP een tiende masters 1000 toernooi wil toevoegen in.. Saudi ArabiëDit zou dan ten koste gaan van de golden swing in zuid Amerika en daarmee dus ook Rotterdam raken.
Overhyped die voor het eerst een echt resultaat neerzet nu. En nog steeds pas randje top 100.quote:
Lehecka - Sinner. Wij feliciteren Sinner met een nieuwe Masters titel.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:32 schreef mitt het volgende:
Lehecka - Fils
Zverev - Sinner
Benieuwd of Zverev er überhaupt nog in gelooft..
In de nieuwe opzet bedoel je dan? De oude opzet wonnen ze sowieso een keer in de finale tegen Djokoquote:Op zaterdag 28 maart 2026 06:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lehecka - Sinner. Wij feliciteren Sinner met een nieuwe Masters titel.
Tsjechen in de breedte wel erg sterk, moeten die niet een keer een Davis cupje winnen?
Met het huidige format heb je veel meer aan één wereldtopper die indoor uit de voeten kan.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 06:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lehecka - Sinner. Wij feliciteren Sinner met een nieuwe Masters titel.
Tsjechen in de breedte wel erg sterk, moeten die niet een keer een Davis cupje winnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |