abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220473704
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
Racket smijten en naar coach snauwen na verlies eerste set in tiebreak. Jesper is ‘n Hollander.
Hij zit wel in een behoorlijke dip dit jaar, zit er vaak dichtbij maar op de big points gaat het toch te vaak mis.

Misschien is Van Bentum toch niet de goede man voor 'm, is ook meer een fysiektrainer natuurlijk. En kan me niet helemaal onttrekken aan het idee dat zijn relatie met influencende schaatster Pien Hersman er ook wat mee te maken heeft
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220473717
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hij zit wel in een behoorlijke dip dit jaar, zit er vaak dichtbij maar op de big points gaat het toch te vaak mis.

Misschien is Van Bentum toch niet de goede man voor 'm, is ook meer een fysiektrainer natuurlijk. En kan me niet helemaal onttrekken aan het idee dat zijn relatie met influencende schaatster Pien Hersman er ook wat mee te maken heeft
Pien Hersman deed het niet heel goed op de OS hé. Geen topsporter dus who cares.
U MAD?
pi_220478348
Pien zat op de tribune in Marrakech, vroeg me al af of haar eigen carrière iets gaat worden aangezien ik geen verstand van schaatsen heb. Ze is nog wel jong (22)
  dinsdag 31 maart 2026 @ 23:01:24 #54
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220479095
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

#tallonwasright ;)

“Dat zijn grote woorden voor een speler die van de nummer 450 (?) van de wereld verliest.”
pi_220479103
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:57 schreef FundsAreSafu het volgende:
Pien zat op de tribune in Marrakech, vroeg me al af of haar eigen carrière iets gaat worden aangezien ik geen verstand van schaatsen heb. Ze is nog wel jong (22)
Pien gaat de top niet halen, en dat weet ze zelf denk ik ook wel....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 april 2026 @ 07:57:44 #56
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220480049
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')