Welke winst? Boodschap niet gelezenquote:
en zonder enkel overlegquote:
* greysbones doet zachtjes de mond van Lion dichtquote:
Voor de sensaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:39 schreef spapaars het volgende:
Blijft onzin om 1 bondje uit te sluiten.
het lijkt bijna opzetquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:39 schreef spapaars het volgende:
Blijft onzin om 1 bondje uit te sluiten.
Er staat al een nummer klaar om te releasen zodra Mercedes naar buiten komt hoorde we eerder. En het festival seizoen komt er weer aan dus er moet gewerkt wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk dat Daddy Mercedes daar niet blij van gaat worden.
das wel echt de dombo van de groepquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:41 schreef LionHeart het volgende:
Het is maar goed dat Roland er ook zit, want met Robert zou het niet goed komen.
Denk dat ze wel vermoeden wie er te snel ging drukken.quote:
hoe kwamen ze de eerste week in de plus is de vraagquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:44 schreef LionHeart het volgende:
Goh, hoe komen ze toch in vredesnaam in de min
Eerste spel 250 punten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kwamen ze de eerste week in de plus is de vraag
Mogen ze lekker op elkaar gaan afreageren, maar als de promo van gisteren hierover gaat, dan denk ik van nietquote:
ze hadden eerst wel lolquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mogen ze lekker op elkaar gaan afreageren, maar als de promo van gisteren hierover gaat, dan denk ik van niet
De wegen van de Febo zijn ondoorgrondelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
wat ik nu niet snap
waarom niet allemaal dezelfde woorden
als ze er toch met een koptelefoon zitten
Jaloers omdat ze lol hadden!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef spapaars het volgende:
Waarom maakt Mercedes zich druk? Is toch niet haar bondje!
Hebben ze punten uitgeleend?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef LionHeart het volgende:
Heh, waar maak je je druk om. Laat ze lekker zichzelf in de min werken.
ze hebben nog die schuldquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef LionHeart het volgende:
Heh, waar maak je je druk om. Laat ze lekker zichzelf in de min werken.
Dit ja, ze kan beter vloeken op Thomas, die ook hier weer vroegtijdig klaar was .....quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef spapaars het volgende:
Waarom maakt Mercedes zich druk? Is toch niet haar bondje!
Ah !! Dat zal het zijn. De andere komen wel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
De Vossen zijn zeer waarschijnlijk gruwelijk geirriteerd door het gedrag en het laten lopen van punten door de Haaien.
40 maar dat is geen reden om als schuldeiseres te gaan optreden , dat ze niet hun best hebben gedaanquote:
dat dusquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als ze daardoor op de 2e plek eindigen.
Zou er dan ook één moeten wieberen van de laatste van de knock-outs? Is volgens mij nog nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
En wanneer een bondje in de min blijft, mogen ze niet de finalespel spelen.
hebben we dat al eens gehad?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
En wanneer een bondje in de min blijft, mogen ze niet de finalespel spelen.
Zou zomaar kunnen, de laatste stand.. als de Gieren de 250 pakken gaan de Vossen naar plek 2quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
LOL !!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, de laatste stand.. als de Gieren de 250 pakken gaan de Vossen naar plek 2
[ afbeelding ]
Zeker, dan kunnen ze Vlugge Thomas daarop aankijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elk bondje had op die knop kunnen drukken na 2 zinnen te lezen. Hebberigheidquote:
ohh daar ben ik het ook mee eensquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Elk bondje had op die knop kunnen drukken na 2 zinnen te lezen. Hebberigheid
Een paar boodschappen en het is weer in de min. Ze moeten toch eten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:04 schreef LionHeart het volgende:
Lijkt me dat die punten na de laatste opdracht sws verrekend worden. Dus dan alsnog de haaien evt in de min. Maar goed, is mijn idee.
Er moeten toch nog 2 uitdagingsduels komen?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
laatste dagen
volgende week knock outs?
geen ideequote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Er moeten toch nog 2 uitdagingsduels komen?
Rekken ze er toch gewoon een week bij, Who cares?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Er moeten toch nog 2 uitdagingsduels komen?
Nee nog tweequote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
laatste dagen
volgende week knock outs?
ja even snel gekekenquote:
Hebben ze over al die maanden dat het programma loopt, 1 maand bezuinigd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja even snel gekeken
26 feb finale ongeveer
dus we moeten nog wel even
Maart😁quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja even snel gekeken
26 feb finale ongeveer
dus we moeten nog wel even
Ben het op zich met je eens, maar denk meer een teken van vervelingquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:12 schreef Scottie16 het volgende:
Die Robert is toch geen vent, is nog een jong knulleke, als Roxy eruit gaat wacht ze echt niet op hem. Dat ze zoveel vreet is teken van onvrede.
Dat kan ook maar ze had heel wat natte dromen, ook met paar vrouwen. Die moet er in komen een lesbische meid🤪quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ben het op zich met je eens, maar denk meer een teken van verveling
ik hoor Kim nog schreeuwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |