Mogen ze lekker op elkaar gaan afreageren, maar als de promo van gisteren hierover gaat, dan denk ik van nietquote:
ze hadden eerst wel lolquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mogen ze lekker op elkaar gaan afreageren, maar als de promo van gisteren hierover gaat, dan denk ik van niet
De wegen van de Febo zijn ondoorgrondelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
wat ik nu niet snap
waarom niet allemaal dezelfde woorden
als ze er toch met een koptelefoon zitten
Jaloers omdat ze lol hadden!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef spapaars het volgende:
Waarom maakt Mercedes zich druk? Is toch niet haar bondje!
Hebben ze punten uitgeleend?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef LionHeart het volgende:
Heh, waar maak je je druk om. Laat ze lekker zichzelf in de min werken.
ze hebben nog die schuldquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef LionHeart het volgende:
Heh, waar maak je je druk om. Laat ze lekker zichzelf in de min werken.
Dit ja, ze kan beter vloeken op Thomas, die ook hier weer vroegtijdig klaar was .....quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef spapaars het volgende:
Waarom maakt Mercedes zich druk? Is toch niet haar bondje!
Ah !! Dat zal het zijn. De andere komen wel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
De Vossen zijn zeer waarschijnlijk gruwelijk geirriteerd door het gedrag en het laten lopen van punten door de Haaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |