40 maar dat is geen reden om als schuldeiseres te gaan optreden , dat ze niet hun best hebben gedaanquote:
dat dusquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als ze daardoor op de 2e plek eindigen.
Zou er dan ook één moeten wieberen van de laatste van de knock-outs? Is volgens mij nog nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
En wanneer een bondje in de min blijft, mogen ze niet de finalespel spelen.
hebben we dat al eens gehad?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
En wanneer een bondje in de min blijft, mogen ze niet de finalespel spelen.
Zou zomaar kunnen, de laatste stand.. als de Gieren de 250 pakken gaan de Vossen naar plek 2quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
LOL !!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, de laatste stand.. als de Gieren de 250 pakken gaan de Vossen naar plek 2
[ afbeelding ]
Zeker, dan kunnen ze Vlugge Thomas daarop aankijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elk bondje had op die knop kunnen drukken na 2 zinnen te lezen. Hebberigheidquote:
ohh daar ben ik het ook mee eensquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Elk bondje had op die knop kunnen drukken na 2 zinnen te lezen. Hebberigheid
Een paar boodschappen en het is weer in de min. Ze moeten toch eten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:04 schreef LionHeart het volgende:
Lijkt me dat die punten na de laatste opdracht sws verrekend worden. Dus dan alsnog de haaien evt in de min. Maar goed, is mijn idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |