Zo zat van die ´ik heb aandacht nodig´ Mercedes. Ze doet of ze alleen bevriend is met Salar maar ondertussen is ze helemaal verliefd op hem en of dat wederzijds is? Buiten de poort is het toch echt uit het oog, uit het hart.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Of Mercedes effe wil stoppen met sjaggo doen, iedereen is effe irritant blijkbaar en AnoekiePoekie kan haar lachen niet inhouden..![]()
[ afbeelding ]
Ik ga stuk om Anouk. Die denkt echt van : "Wat doe ik hier ? "quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Of Mercedes effe wil stoppen met sjaggo doen, iedereen is effe irritant blijkbaar en AnoekiePoekie kan haar lachen niet inhouden..![]()
[ afbeelding ]
Die slipper aan de deur zou ik meteen afschaffen, wat is dat voor onzin zeg. Kun je nou die paar weekjes niets in je broek houden? Sowieso smerig mokkel met puberjochie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo zat van die ´ik heb aandacht nodig´ Mercedes. Ze doet of ze alleen bevriend is met Salar maar ondertussen is ze helemaal verliefd op hem en of dat wederzijds is? Buiten de poort is het toch echt uit het oog, uit het hart.
Dat geloof ik wel, Mercedes lijkt zwaar spijt te hebben van wegwillen, maar het zal mijn niets verbazen als ze onmiddelijke ontheffing kan krijgen van Febo.. om dit Koppeltje ook de volgende cyclus in beeld te hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo zat van die ´ik heb aandacht nodig´ Mercedes. Ze doet of ze alleen bevriend is met Salar maar ondertussen is ze helemaal verliefd op hem en of dat wederzijds is? Buiten de poort is het toch echt uit het oog, uit het hart.
Denk dat Daddy Mercedes daar niet blij van gaat worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, Mercedes lijkt zwaar spijt te hebben van wegwillen, maar het zal mijn niets verbazen als ze onmiddelijke ontheffing kan krijgen van Febo.. om dit Koppeltje ook de volgende cyclus in beeld te hebben
Zou zomaar kunnen want ik denk ook dat Mercedes opziet tegen de ontmoeting met haar vader.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, Mercedes lijkt zwaar spijt te hebben van wegwillen, maar het zal mijn niets verbazen als ze onmiddelijke ontheffing kan krijgen van Febo.. om dit Koppeltje ook de volgende cyclus in beeld te hebben
Daar kan ik mij ook wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen want ik denk ook dat Mercedes opziet tegen de ontmoeting met haar vader.
AnoekiePoekie speelt tot nu toe nog steeds het onkreukbare lieve Poppetje met vrindje thuis.. maar hoelang houdt ze act vol idd als Salar vrij komtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:05 schreef Scottie16 het volgende:
Zodra Mer weg is, gaat Anouk close worden met salar😁
Ah ze heeft een vriendje thuis zitten, maar dat wil niks meer zeggen in deze bijna gouden kooi🤪quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
AnoekiePoekie speelt tot nu toe nog steeds het onkreukbare lieve Poppetje met vrindje thuis.. maar hoelang houdt ze act vol idd als Salar vrij komt
Precies.. Chess-metvrindjethuis ging ook supersnel om , En ook Roxy-metvrindjethuis gaat losquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:16 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Ah ze heeft een vriendje thuis zitten, maar dat wil niks meer zeggen in deze bijna gouden kooi🤪
chess had daadwerkelijk een relatie van 6 jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. Chess-metvrindjethuis ging ook supersnel om , En ook Roxy-metvrindjethuis gaat los
Ik wacht met spanning op de jeuk van AnoekiePoekie, dat onkreukbare Heilige Maria beeld wat ze opvoerd irriteert me al mateloosquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
chess had daadwerkelijk een relatie van 6 jaar
Roxy een scharrel van een maand
ik zie geen heilige maagd mariaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning op de jeuk van AnoekiePoekie, dat onkreukbare Heilige Maria beeld wat ze opvoerd irriteert me al mateloos
Ahgossiequote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie geen heilige maagd maria
wel iemand die komt om het spel te spelen
wat een verademing
Zou zommaar kunnen, AnoekiePoekie ½Nixnut rondhangstertje na 4 weekjes de Pot pakt en oprot.. een bekend scenarioquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:27 schreef freaky40 het volgende:
Of Anouk is volgende cyclus al weer vertrokken door winst van de pot of uit zichzelf, of binnen de kortste keren hangt de nookslippert ook al weer aan de deur van de Vossen of welk bondje waar ze dan ook zit...
Die twee zijn ook wel echt totaal andere types waar je het eigenlijk al van verwacht door hun gedrag. Ook al zou Anouk op een ander verliefd worden in de loods, dan gaat ze er waarschijnlijk op een nettere wijze mee om, zoals Donna (niet krikken en wachten tot na de bondgenoten). Denk niet dat Anouk zich op zo'n gevoelloze tokkie manier gaat profileren zoals Francesca(de echte naam van Chess) en Roxy.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. Chess-metvrindjethuis ging ook supersnel om , En ook Roxy-metvrindjethuis gaat los
Jahh.. Anoekie gaat het vast wel in stijl doen, áls ze ooit nog iets gaat doenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die twee zijn ook wel echt totaal andere types waar je het eigenlijk al van verwacht door hun gedrag. Ook al zou Anouk op een ander verliefd worden in de loods, dan gaat ze er waarschijnlijk op een nettere wijze mee om, zoals Donna (niet krikken en wachten tot na de bondgenoten). Denk niet dat Anouk zich op zo'n gevoelloze tokkie manier gaat profileren zoals Francesca(de echte naam van Chess) en Roxy.
Ze speelt het spel, maar een heilige uitstraling is daar onderdeel van. Ik mag haar niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie geen heilige maagd maria
wel iemand die komt om het spel te spelen
wat een verademing
ik ben voor Mercedesquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze speelt het spel, maar een heilige uitstraling is daar onderdeel van. Ik mag haar niet.
Ik gun eigenlijk geen enkel bondje de winst dit keer.![]()
![]()
Maar ik ben wel voor Roland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |