Hier is (met wat voorzichtige en onopvallende AI-elementen) het resultaat:quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was nou juist m'n plan om dat aan jou uit te besteden.
Met de vlaggen van de landen die niet meedoen?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier is (met wat voorzichtige en onopvallende AI-elementen) het resultaat:
[ afbeelding ]
Oekraïne doet wel mee hoor, maar die hosten inderdaad niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met de vlaggen van de landen die niet meedoen?
Ik zie geen Oekraïnse vlag?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oekraïne doet wel mee hoor, maar die hosten inderdaad niet.
[ afbeelding ]
In versie 1 in het hartje.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie geen Oekraïnse vlag?
Maar ik denk dat ik ergens een grap/sarcasme mis
Owh, inderdaad! Ik keek naar de 2equote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In versie 1 in het hartje.
Niets meer aan doenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oekraïne doet wel mee hoor, maar die hosten inderdaad niet.
[ afbeelding ]
Werkt dat ook als 'voel je geen aardbeving dan bén je de aardbeving'?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
Blijkbaar was er een aardbeving van 3.0 vlakbij Assen afgelopen nacht. Luide knal en alles. Ik heb er alleen niks van gemerkt.
Oh ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
Blijkbaar was er een aardbeving van 3.0 vlakbij Assen afgelopen nacht. Luide knal en alles. Ik heb er alleen niks van gemerkt.
Noem je hem nu dik?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Werkt dat ook als 'voel je geen aardbeving dan bén je de aardbeving'?
Niet per se, misschien snurkt hij gewoon heel hard.quote:
Als snurken aardbevingen zou veroorzaken was het hier elke nacht raak.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet per se, misschien snurkt hij gewoon heel hard.
Misschien is dat het ook wel, maar merk je dat dus zelf niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als snurken aardbevingen zou veroorzaken was het hier elke nacht raak.
Hmmm. Helm maar ophouden dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien is dat het ook wel, maar merk je dat dus zelf niet.
Past wel bij wat er in de rest van de wereld gebeurd dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:17 schreef ijs_beer het volgende:
ik heb een recapje gezien met de liedjes van dit jaar. Wat een ellende zeg. Jeetje.
Kan een lied over bedacht worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Past wel bij wat er in de rest van de wereld gebeurd dan.
Het begin is er.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan een lied over bedacht worden.
"We leven in een rottige tijd. Landen vallen over haat en nijd. De benzine is enorm gestegen, we doen er helaas niets tegen. Maar wie zegt dat het goed komt, is iemand die elektrisch rijdt."
Ijs!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:17 schreef ijs_beer het volgende:
ik heb een recapje gezien met de liedjes van dit jaar. Wat een ellende zeg. Jeetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |