quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoeveel CO2 zal dat figuur wel niet uitstoten.
De ME begon al op buurtbewoners te meppen voordat er uberhaupt met vuurwerk werd gegooid.quote:Op zaterdag 25 april 2026 13:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Krijgen ze nu ook zwaar vuurwerk naar hun hoofd gegooid?
Waarom gebeurt dat? Zit daar een geweldsinstructie achter?quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ME begon al op buurtbewoners te meppen voordat er uberhaupt met vuurwerk werd gegooid.
Vreemd dat de verslaggevers ter plaatse allemaal het tegenovergestelde aangevenquote:Op zaterdag 25 april 2026 14:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ME begon al op buurtbewoners te meppen voordat er uberhaupt met vuurwerk werd gegooid.
Zeker met dat groenharig CO2-kanon voor je.quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat zal het heerlijk ruiken in die bus.
En een paar reinigingsunits voor het wegdek waar zij gezeten heeft is ook geen overbodige luxe, lijkt mij zo.quote:Op zaterdag 25 april 2026 13:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ze is toch niet gaan zitten he? Dan moet eerst het wegdek ook nog worden gerepareerd voor de weg weer open kan.
Simpel. Infiltreer in die groep en begin te rellen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ‘nadeel’ van deze beroepsdemonstranten is dat ze het uiteindelijk altijd volledig geweldsloos doen
Wat je de afgelopen dagen en ook al eerder zag bij de extreem rechtse beroepsdemonstranten is dat ze vrijwel direct cobra’s of ander spul naar de politie beginnen te gooien. Dan maak je het ze in principe heel gemakkelijk qua geweldsinstructie
Als je daar voedsel van maakt, dan wordt dat allemaal tafelzuur.quote:
utrecht4palestinequote:
Iemand de doorgang blokkeren is niet vreedzaam.quote:Op zaterdag 25 april 2026 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ‘nadeel’ van deze beroepsdemonstranten is dat ze het uiteindelijk altijd volledig geweldsloos doen
Wat je de afgelopen dagen en ook al eerder zag bij de extreem rechtse beroepsdemonstranten is dat ze vrijwel direct cobra’s of ander spul naar de politie beginnen te gooien. Dan maak je het ze in principe heel gemakkelijk qua geweldsinstructie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |