Ik zou het wel netjes vinden als Mercedes haar excuses asnbood aan Ricky.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:11 schreef schetterklep het volgende:
Roxy hopelijk ook aan de beurt en eerherstel voor RickyEn ook een goede dat ze zei , zoals je er aan komt kom je er ook vanaf
Aan tafel gaan zitten. Vanavond stoelendansquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
en nu er achter komen wat je 5x gedaan hebt, succes!!
Ik vind het wat te makkelijk, het zal vast iets zijn wat hij niet perse in de gaten had.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Aan tafel gaan zitten. Vanavond stoelendans
Mogelijk heeft Robert ook nog 5x de föhn aan/uit gezetquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wat te makkelijk, het zal vast iets zijn wat hij niet perse in de gaten had.
Vechten om de föhn (denk dat dat niet zo verstandig is van de FEBO)quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mogelijk heeft Robert ook nog 5x de föhn aan/uit gezet![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, en dan ook voor de hele groep, net als toen ze verhaal kwam halen voor iets waar ze geen hol mee te maken had.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou het wel netjes vinden als Mercedes haar excuses asnbood aan Ricky.
Wat ziet ze er uit op die foto, ze lijkt wel 50.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ging over de shownieuwsaflevering van gister, zie dit nu pas langskomen..Ja geef haar nog meer podium joh.
Waren het niet Robert en die vieze Roxy die begonnen zijn over kikkerogen en daarna zwegen zodat Ricky de schuld heeft gekregen? Die 2 ukkies moeten hun welgemeende excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou wel sportief zijn van Mercedes en Salar.
Klopt, Roxy met name.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waren het niet Robert en die vieze Roxy die begonnen zijn over kikkerogen en daarna zwegen zodat Ricky de schuld heeft gekregen? Die 2 ukkies moeten hun welgemeende excuses aanbieden.
had ik ook wel verwachtquote:Op woensdag 11 maart 2026 11:06 schreef LionHeart het volgende:
Nou, Mercedes gaat met Ricky praten vandaag
Robert (Gieren en de enige met punten de eerste ronde) ging zitten en pakte daarbij een glas op en zette die weer neer. Maar het zal wel weer totaal iets anders zijn. De vorige keer was het ook iets vaags; over de rand van het kleed lopen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
Nah ja zeg, ze hebben het door blijkbaar![]()
Nou maar hopen dat het toch de föhn was
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Robert (Gieren en de enige met punten de eerste ronde) ging zitten en pakte daarbij een glas op en zette die weer neer. Maar het zal wel weer totaal iets anders zijn. De vorige keer was het ook iets vaags; over de rand van het kleed lopen.Natuurlijk probeert Chest haar kutje eruit te draaien, die voelt nattigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het niet, ik hoop dat Chess met gierende banden en betraande ogen de loods verlaat en nooit meer terugkomt. Vreselijke vrouw en die ex moet zijn handen dichtknijpen dat hij van haar af is.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Zal wel mee vallen. Zolang ze daar op elkaars lip zitten zal het wel weer goed komen tussen die 2.
zij niet echtquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Chess mag nog wel blijven hoor wat mij betreft. Ze maakt wel TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
IK heb al geziien wat voor antwoord ze hem gaat geven, zij is voor de eerste leugen ook niet gebarstenquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Zal wel mee vallen. Zolang ze daar op elkaars lip zitten zal het wel weer goed komen tussen die 2.
Staat al op YTquote:Op woensdag 11 maart 2026 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ging over de shownieuwsaflevering van gister, zie dit nu pas langskomen..Ja geef haar nog meer podium joh.
Waar speelt die Bondgenoten eigen af, In de NO polder of bij Shownews? Die Grote ValentinoShow doet mij zoiezo het ergste denken..quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat al op YT
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat al op YT
Bekijk deze YouTube-video
Ze is helemaal GeMediaGeilt.. die Glorieuze Valentinoquote:
Duidelijk binnengehaald met een missie.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is helemaal GeMediaGeilt.. die Glorieuze Valentino![]()
Ze is geslaagd... Daar ga je nog veel van zien in de bekende SuckTV enzo
Vast het hele riedeltje ja; alleskunner, slechtste chauffeur, jouw vrouw mijn vrouw, etc ..quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is helemaal GeMediaGeilt.. die Glorieuze Valentino![]()
Ze is geslaagd... Daar ga je nog veel van zien in de bekende SuckTV enzo
Ze doet het ook uitstekend op TV , zoals ik al zei reken maar op nog veel meer Gevalentinoquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk binnengehaald met een missie.
Die met die bril van dat programma gelooft zichzelf ook altijd heel erg. Ook zo'n duider als die Viktor nog ietsquote:Op woensdag 11 maart 2026 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar speelt die Bondgenoten eigen af, In de NO polder of bij Shownews? Die Grote ValentinoShow doet mij zoiezo het ergste denken..
Ze luisteren alleen nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |