SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
IK heb al geziien wat voor antwoord ze hem gaat geven, zij is voor de eerste leugen ook niet gebarstenquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Zal wel mee vallen. Zolang ze daar op elkaars lip zitten zal het wel weer goed komen tussen die 2.
Staat al op YTquote:Op woensdag 11 maart 2026 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ging over de shownieuwsaflevering van gister, zie dit nu pas langskomen..Ja geef haar nog meer podium joh.
Waar speelt die Bondgenoten eigen af, In de NO polder of bij Shownews? Die Grote ValentinoShow doet mij zoiezo het ergste denken..quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat al op YT
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat al op YT
Bekijk deze YouTube-video
Ze is helemaal GeMediaGeilt.. die Glorieuze Valentinoquote:
Duidelijk binnengehaald met een missie.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is helemaal GeMediaGeilt.. die Glorieuze Valentino![]()
Ze is geslaagd... Daar ga je nog veel van zien in de bekende SuckTV enzo
Vast het hele riedeltje ja; alleskunner, slechtste chauffeur, jouw vrouw mijn vrouw, etc ..quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is helemaal GeMediaGeilt.. die Glorieuze Valentino![]()
Ze is geslaagd... Daar ga je nog veel van zien in de bekende SuckTV enzo
Ze doet het ook uitstekend op TV , zoals ik al zei reken maar op nog veel meer Gevalentinoquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk binnengehaald met een missie.
Die met die bril van dat programma gelooft zichzelf ook altijd heel erg. Ook zo'n duider als die Viktor nog ietsquote:Op woensdag 11 maart 2026 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar speelt die Bondgenoten eigen af, In de NO polder of bij Shownews? Die Grote ValentinoShow doet mij zoiezo het ergste denken..
Ze luisteren alleen nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |