Ik denk dat hij sowieso niet het zonnetje in huis is.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Rikkie al één keer gelachen sinds 'ie in de Loods zit?
Flesje Prioderm is voldoende tochquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:11 schreef schetterklep het volgende:
Roxy hopelijk ook aan de beurt en eerherstel voor RickyEn ook een goede dat ze zei , zoals je er aan komt kom je er ook vanaf
Misschien straks.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Rikkie al één keer gelachen sinds 'ie in de Loods zit?
typisch dat ze steun zoekt bij de mannenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
En Chest wordt goed opgevangen...![]()
[ afbeelding ]
Ze zit heerlijk in de slachtofferrol actquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
typisch dat ze steun zoekt bij de mannen
T blijft chessquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
typisch dat ze steun zoekt bij de mannen
Maar niet vooraf, Robert had 5 punten met "iets"quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:27 schreef spapaars het volgende:
En zo kan de FEBO achteraf vertellen wat de bedoeling was.
Dat zou wel sportief zijn van Mercedes en Salar.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat mag ik helemaal hopen want dat vindt ik zo gemeen dat hij er op afgerekend wordt.
Robert is 5x aan tafel gaan zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar niet vooraf, Robert had 5 punten met "iets"
De leugen van Roxy is nu boven water dus die kliek die tegen Ricky is zal een beetje moeten dimmen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Chess de master manipulator, morgen de ontknoping.![]()
Ik snap de afgunst in de loods jegens Ricky niet, lijkt toch een van de normale personen.
Hij heeft nog een maand en ik kan me voorstellen dat hij zich niet op zijn plaats voelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Rickie komt nog niet echt uit de verf. Moet oppassen dat na zijn vliegende start hij geen toneel haakje krijgt als hij geen TV gaat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |