Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik ook niet (en loeren in de camera) maar ik vind het wel primaquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ik trek dat belerende toontje van haar totaal niet
Dat vond Roma ook van Valentijne haar nieuwe poes toen ze die even liet zien alsof het de normaalste zaak vd wereld isquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Valentijne weet alles
heeft alles meegemaakt
en ja ze is gewoon zoooo goed
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
het stemmetje is er weer
en de krokodillen tranen
uit de kikkerogen
Er waren meerdere dingen waarover gesproken zou kunnen zijn maar zij zou het echt niet weten omdat het normaal is dat je zo doet?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze gelooft er in elk geval zelf in.
Ze wilde vrij zijn toch, nou
Dat mag ik helemaal hopen want dat vindt ik zo gemeen dat hij er op afgerekend wordt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:11 schreef schetterklep het volgende:
Roxy hopelijk ook aan de beurt en eerherstel voor RickyEn ook een goede dat ze zei , zoals je er aan komt kom je er ook vanaf
Ze denkt dat ze 'oprecht spijt' heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er waren meerdere dingen waarover gesproken zou kunnen zijn maar zij zou het echt niet weten omdat het normaal is dat je zo doet?
Ik hoop echt dat hij de eer aan zichzelf houdt en er een punt achter zet.
Hij zei het zelf, het is meer geven dan krijgen.
Ik denk dat hij sowieso niet het zonnetje in huis is.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Rikkie al één keer gelachen sinds 'ie in de Loods zit?
Flesje Prioderm is voldoende tochquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:11 schreef schetterklep het volgende:
Roxy hopelijk ook aan de beurt en eerherstel voor RickyEn ook een goede dat ze zei , zoals je er aan komt kom je er ook vanaf
Misschien straks.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Rikkie al één keer gelachen sinds 'ie in de Loods zit?
typisch dat ze steun zoekt bij de mannenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
En Chest wordt goed opgevangen...![]()
[ afbeelding ]
Ze zit heerlijk in de slachtofferrol actquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
typisch dat ze steun zoekt bij de mannen
T blijft chessquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
typisch dat ze steun zoekt bij de mannen
Maar niet vooraf, Robert had 5 punten met "iets"quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:27 schreef spapaars het volgende:
En zo kan de FEBO achteraf vertellen wat de bedoeling was.
Dat zou wel sportief zijn van Mercedes en Salar.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat mag ik helemaal hopen want dat vindt ik zo gemeen dat hij er op afgerekend wordt.
Robert is 5x aan tafel gaan zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar niet vooraf, Robert had 5 punten met "iets"
De leugen van Roxy is nu boven water dus die kliek die tegen Ricky is zal een beetje moeten dimmen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Chess de master manipulator, morgen de ontknoping.![]()
Ik snap de afgunst in de loods jegens Ricky niet, lijkt toch een van de normale personen.
Hij heeft nog een maand en ik kan me voorstellen dat hij zich niet op zijn plaats voelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Rickie komt nog niet echt uit de verf. Moet oppassen dat na zijn vliegende start hij geen toneel haakje krijgt als hij geen TV gaat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |