abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:24:35 #226
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320799
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 00:19 schreef AnneX het volgende:
Vanwege de terugloop op fok en alles afgelopen stuitte ik op Monitor in GC / Dagcijfers #251 post eens een post
Blijkbaar is er een user, die VijfHonderdAchtenZestig berichten heeft gepost. Vandaag 8)7

Of ik lees en begrijp het niet. Dan kan vast wel iemand het mij uitleggen…
Oh als ik er eens een dagje voor ga zitten haal ik dat met gemak hoor :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220320841
quote:
10s.gif Op donderdag 12 maart 2026 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh als ik er eens een dagje voor ga zitten haal ik dat met gemak hoor :D
😳

Goeiemorgen!
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:41:01 #228
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320842
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2026 08:40 schreef AnneX het volgende:

[..]
😳

Goeiemorgen!
Hoi goeiemorgen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 12 maart 2026 @ 08:57:33 #229
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220320913
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoe is het afgelopen? Joy gewonnen? Groot verschil?
ja en nee dus :P

https://nos.nl/artikel/26(...)-duel-op-3-000-meter
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220321094
@Vanyel ;( :*

Morgen!
Ik sliep iets na half twaalf en lag van 4-6.30 ongeveer wakker :( en om 7.45 ging de wekker. Buurmeisje weggebracht, nu even wat lekkere boodschapjes doen, huis weer even op orde maken en dan om 13u een uur meetings. Tot die tijd werk ik lekker even niet :).
pi_220321208
Begrijpelijk @Vanyel -O-

Weer een slechte nacht, eerst aan een stuk door nachtmerries en daarna door pijn, alleen laatste uurtje ging het lekker.

Het is heerlijk zonnig buiten, hopelijk blijft het zo nog even
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 09:57:19 #232
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220321269
Ik heb wel goed geslapen eigenlijk. En iets wat ik wel vaker heb na drie dagen geen bier: Lucide dromen. Niet per se onprettig op zich :D Wel heel intensief. Maar dat hoort erbij :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220321388
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2026 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel goed geslapen eigenlijk. En iets wat ik wel vaker heb na drie dagen geen bier: Lucide dromen. Niet per se onprettig op zich :D Wel heel intensief. Maar dat hoort erbij :Y
Van de week wel drie glaasjes rode wijn. Het sliep heerlijk ook nog.
Tķt 3 uur. En daarna draaien tot zeven uur. Ongeveer.
Dat had ik kunnen weten. Het gebeurde vaker. Voortaan als eigenlijk gebruikelijk dan bij 1 glas houden.

In de mail een betaalbericht van het pensioenfonds.
Nieuwe regels en wel ¤ 3,54 verhoogd plus nabetaling van ¤ 7,08 van januari en februari. Langer geleden een jaartje daarvoor gewerkt in een perifeer zknhs. w/
Afkopen was destijds geen optie.

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 12-03-2026 10:24:49 ]
pi_220321557
Prima nachtje hier van 1.15 (serie uitgebinged, op skyshowtime, aanrader; Landman) tot wakker om 7.40, plasje, terug en wakker liggen tot kwart over 9 :P
Douchen wat fruit met thee en ook alweer gegymd ^O^ (NiB).

Balen @Kaatje1 van het slechte slapen en de pijn.

Vanyel ;( :*

Lekker @AnneX, dat zijn weer 2 flesjes wijn :+

Ik schoot wel ff vanochtend onder de douche in een soort 'stress'.... ben gewoon een collega vergeten die best een stukkie van ons secr. af zit tegenwoordig, maar wel bij ons 'cluster' van 4 specialismes hoort. Ze heeft overal gezworven, en heeft eindelijk haar plekkie gevonden bij die eenvrouwspoli.
Maar daardoor en dat ze niet meer zo in beeld is maar er wel bij hoort was ik haar met de telling en de kaartjes maken en hangen aan de zakjes bijna vergeten o|O

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 12-03-2026 11:00:55 ]
pi_220321639
Ai, had je nog een reserve cadeautje?
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 11:13:07 #236
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220321661
Ik slaap duidelijk beter zonder alcohol
pi_220322089
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, had je nog een reserve cadeautje?
Ja en ik kon maar niet bedenken waarom ik die over had.... 8)7 :D
pi_220322359
En weer knalt er een koolmeesje tegen mijn raam, deze heeft het niet gered, ligt in de tuin beneden waar ik niet bij kan. Heb dat in voorgaande jaren nooit eerder gezien -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220322427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer knalt er een koolmeesje tegen mijn raam, deze heeft het niet gered, ligt in de tuin beneden waar ik niet bij kan. Heb dat in voorgaande jaren nooit eerder gezien -O-
https://www.vogelbescherm(...)els-zich-doodvliegen
pi_220322439
Wandeling was koud! Ik zag wel weer het koppeltje futen ipv 1tje. Regelmatig dus ff met verrekijker/fotocamera langs de vijver... vind die gestreepte baby's op de rug zo leuk O+
pi_220322452
Net even een fotootje gemaakt van alle losse zakjes met kaartjes, setjes gebundelde zakjes met kaartje en de doos met bekers en inhoud voor dinsdagavond. :D Nieuwe dopper is voor TL, die drinkt nooit uit bekers, maar al jaren uit een ouwe dopper :+
Niet quoten maar.
(die initialen die je ziet gebruiken we altijd voor de artsen ;) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220322718
Pfff de “dode” vogel heeft nu als naam Lazarus, hij is uit de dood herrezen
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 maart 2026 @ 13:53:49 #243
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220322846
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff de “dode” vogel heeft nu als naam Lazarus, hij is uit de dood herrezen
Ja dat zie je vaker. Dan liggen ze even versuft op de grond en dan gaan ze weer verder O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220323277
Net een mailtje met de uitnodiging voor een van de grootste bierfestivals in Nederland *O*
Verder beginnen we dit weekend met het bezorgen van de 2 nieuwe bieren. De problemen met de labels zijn zo goed als allemaal opgelost.
pi_220324010
Keukenkast flink opgeruimd, vrij weinig over de datum. Rommellade in de vriezer is ook weer netjes, nog 4 lades te gaan maar geen zin meer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220324046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Net een mailtje met de uitnodiging voor een van de grootste bierfestivals in Nederland *O*
Verder beginnen we dit weekend met het bezorgen van de 2 nieuwe bieren. De problemen met de labels zijn zo goed als allemaal opgelost.
Oh ja, dat moest ik nog doen. Besteld!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220324297

@Dr_Flash weet jij waarom het spoor blauwe voetjes heeft? Is hier vast nog niet heel lang zo, ik heb het niet eerder gezien.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220324308
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2026 16:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh ja, dat moest ik nog doen. Besteld!
Super *O*
pi_220324311
Oh, en er dook ook een blauw auto'tje op nadat het waterschap maar weer eens omgeknaagde bomen wat had opgekuisd. Ik vond 't nogal fotogeniek :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 12 maart 2026 @ 17:39:08 #250
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220324451
quote:
7s.gif Op donderdag 12 maart 2026 17:29 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
@:dr_flash weet jij waarom het spoor blauwe voetjes heeft? Is hier vast nog niet heel lang zo, ik heb het niet eerder gezien.
Nou zo te zien aan de rest van de onderbouw (dwarsliggers, ballast) ligt het er al een tijdje (anders is het lichtgrijs). Lijkt me niet dat ze alleen die railklemmen recent vervangen hebben. Dan doen ze meteen alles :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')