Oh zo bedoel je. Nee dat ben ik met je eens hoor. Maar dat er ergens een tegenreactie gaat komen lijkt me toch evident.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als een Islamitische terrorist hier een aanslag pleegt op een random Paasmarkt (daar had je het over). Heeft dat niets met Israël te maken.
Helaas worden door de meeste geloven in de wereld veel mensen vanaf hun geboorte geïndoctrineerd dat alles de wil van God is. Zelfs jij praat hier verminking van babies door besnijdenis goed hoe correleert dat met zelfbeschikking.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen in Islamitische landen hebben exact dezelfde mate van zelfbeschikking en zelfverantwoordelijkheid als alle andere mensen ter wereld.
Nucleaire capaciteiten die ze al gesloopt hadden met operatie 'Midnight Hammer'?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ging toch om kernwapens tegen te gaan? Is dat überhaupt gelukt, je leest of hoort amper wat over bijvoorbeeld Fordow.
Dat er binnen religieuze contreien sprake is van indoctrinatie is natuurlijk zeker waar, maar dat geeft mensen niet minder zelfbeschikking. Je zou een dergelijk argument ook nooit maken voor religieuze Christenen ergens in de VS of religieuze Joden in Israël, waarom dan wel voor moslims? En met besnijdenis heeft dit niets te maken dus daar ga ik niet eens op in.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas worden door de meeste geloven in de wereld veel mensen vanaf hun geboorte geïndoctrineerd dat alles de wil van God is. Zelfs jij praat hier verminking van babies door besnijdenis goed hoe correleert dat met zelfbeschikking.
Blijkbaar is dat toen niet gelukt anders was deze oorlog niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nucleaire capaciteiten die ze al gesloopt hadden met operatie 'Midnight Hammer'?
Het probleem met tunnels is dat ze een in-/uitgang hebben. Weet men die goed te raken, dan heb je wel een flink probleem met de bereikbaarheid van je tunnel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ging toch om kernwapens tegen te gaan? Is dat überhaupt gelukt, je leest of hoort amper wat over bijvoorbeeld Fordow.
Nu ben ik geen militair expert maar het lijkt me toch wel mogelijk om een complex diep in de grond of bergen te bouwen waar de Amerikanen niet kunnen bombarderen zelfs met hun bunkerbusters.
US hebben zelf ook meerdere van die complexen diep in de grond die directe hits van meerdere atoombommen kunnen overleven die bestaan al sinds de jaren 50.
Bekijk deze YouTube-video
Is het al afgelopen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:07 schreef luxerobots het volgende:
De ene Khamenei is opgevolgd door de andere Khamenei. Iraniërs hebben nog steeds geen vrijheid, sterker nog, de demonstraties in Iran zijn voor het huidige regime.
En ondertussen is de olieprijs skighhigh gegaan.
Trump, wat een geopolitiek wonder is het toch ook.
Die kun je weer uit graven. Meen dat tijdens de operatie deze zomer men vooral richtte op de ventilatieschaft . En los van een nucleair complex is Iran zo fucking groot, ze kunnen ook geheime ondergrondse complexen hebben of bouwen waar men normale raketten en of drones bouwen die de regio flink kunnen blijven ontregelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het probleem met tunnels is dat ze een in-/uitgang hebben. Weet men die goed te raken, dan heb je wel een flink probleem met de bereikbaarheid van je tunnel.
Als iemand een fetish heeft voor culturen als die van het Iraanse regime, dan ben jij het wel. Het enige probleempje is het label. Als er made in Israel/VS op had gestaan had je het allemaal machtig mooi gevonden.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat telt niet, in bepaalde contreien komt men alleen specifiek naar voren als er kan worden gejammerd over het Westen. Wat ook laat zien dat men dus helemaal niet om mensenlevens geeft zoals men stellig probeert te beweren.
[..]
Dat maakt het ook zo tragisch dat er Westerlingen zijn die zulke culturen exotiseren, omarmen en doen alsof het op het niveau staat als de Westerse cultuur. Alsof we hier niet over mogen oordelen, want dat is dan meteen weer 'racistisch'.
Eh ja, denk je dat een extreem regime zomaar even zich er bij neer legt?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als iemand een fetish heeft voor culturen als die van het Iraanse regime, dan ben jij het wel. Het enige probleempje is het label. Als er made in Israel/VS op had gestaan had je het allemaal machtig mooi gevonden.
Buitenlandse leiders omleggen kijken we in Europa al honderden jaren negatief tegenaan. Het was juist Iran die fatwa's uitschreef. Nu doet de VS het openlijk.
Oorlogen starten zonder VN resolutie zouden we niet meer doen. Ja dat heeft als gevolg dat je moet toekijken als Iran inwoners doodschiet, maar het achterliggende idee was WW3 voorkomen. Nu doet de VS waar ze zin in hebben. Groenland next? Cuba? Of een China naar Taiwan waar de VS nu geen enkel moreel verhaal meer tegen kan stellen. Hoeveel doden gaan daar vallen?
Amerikaanse commandanten en politici hebben het openlijk over gods oorlog voeren. Genoeg evangelische gekken die Israel als vehikel naar armageddon beschouwen. Hoe is dit nog anders dan de freaks die wachten op de 12e Imam?
En jij maar dom klappen.
En dat allemaal na een geschiedenis van de afgelopen 70 jaar waarin de VS een eindeloze oorlog tegen de bevolking van het land heeft gevoerd met het huidige regime en de Irak oorlog als eindresultaat. Echt geen enkele indicatie dat het Trump regime slimmer is dan de vorige presidenten die geweld gebruikten. Het eindresultaat van deze oorlog lijkt een nog extremer regime of burgeroorlog te worden.
Je bent pro extra vluchtelingen maken en dus ook ontvangen, dure fossiele brandstoffen, pro aanslagen en extra islamisering van Europa.
Tuurlijk geeft dit gebruik geindoctrineerde mensen minder zelfbeschikking omdat men door de religieuze propaganda denkt dat het Gods keus is en ze zelf op weinig dingen invloed kunnen hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat er binnen religieuze contreien sprake is van indoctrinatie is natuurlijk zeker waar, maar dat geeft mensen niet minder zelfbeschikking. ? En met besnijdenis heeft dit niets te maken dus daar ga ik niet eens op in.
Nee dat denk ik niet. Daarom is deze oorlog ook zo achterlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh ja, denk je dat een extreem regime zomaar even zich er bij neer legt?
En hoeveel extremer wil je hebben er is maar 1 land op de planeet die misschien erger is en dat is Noord Korea!
Je zou ook kunnen posten wat je nou precies hypocriet vindt aan zijn verhaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ah ok. Het is wel duidelijk wat er hypocriet is aan jouw verhaal.
Nederland heeft een school vernield in Utrecht? Oprechte vraag.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Daarom is deze oorlog ook zo achterlijk.
Alsof jij daar enig idee van hebt. Je bent een slaafje van propaganda. Gisteren nog riep je nog wat over de meisjesschool en hoe verschrikkelijk het Iraanse regime wel niet was, ik liet zien dat Nederland hetzelfde in hartje Utrecht heeft gedaan en toen verdween je.
Prewar US intel assessment found intervention in Iran wasn't likely to change leadershipquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is het al afgelopen dan?
Nee men is nog bezig!
Trump heeft ook aangegeven aan het iraanse volk om nog niet de straat op te gaan maar thuis te blijven zolang men nog doelen aan het bombarderen is.
Het doel was de ondergronds opgestelde opwerkingscentrifuges voor een tijdje uit te schakelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kun je weer uit graven. Meen dat tijdens de operatie deze zomer men vooral richtte op de ventilatieschaft . En los van een nucleair complex is Iran zo fucking groot, ze kunnen ook geheime ondergrondse complexen hebben of bouwen waar men normale raketten en of drones bouwen die de regio flink kunnen blijven ontregelen.
Nee de beste man was verbaasd dat Iran een school in de buurt van een kazerne had. Menselijke schilden enzovoorts. Nederland heeft iets vergelijkbaars gedaan met de Kromhoutkazerne en in de VS zijn de scholen op de kazerne.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:28 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nederland heeft een school vernield in Utrecht? Oprechte vraag.
Dan is het normaal om kinderen te vermoorden kennelijk..quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel.
Ik ben voor het Westen en onze Joods-Christelijke fundamenten en uitgesproken tegen moslimfundamentalisme, wellicht de ideologie die het dichtste bij satanisme komt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat als het wereldbeeld wellicht is vertroebeld door moreel en cultureel relativisme, men dit soort dingen niet meer ziet.
[..]
Dit is een oorlog, geen normale dag op de weg.
Nee, Nederland is heel laf bezig door scholen in de omgeving van kazernes te bouwen, of andersom.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:28 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nederland heeft een school vernield in Utrecht? Oprechte vraag.
Trump dezelfde gek als Poetin. O ja Trump neemt contact op met Poetin om sancties op Russische olie maar even te vergeten. Want Oekraine en de EU is voor Trump schijnbaar niet zo belangrijk. Waanzin die actie van Trump.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is het al afgelopen dan?
Nee men is nog bezig!
Trump heeft ook aangegeven aan het iraanse volk om nog niet de straat op te gaan maar thuis te blijven zolang men nog doelen aan het bombarderen is.
Prewar assesment?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Prewar US intel assessment found intervention in Iran wasn't likely to change leadership
Het is gewoon niet echt voorspelbaar dat dit gaat werken.
Ik was even vergeten dat ze Venezuela binnen zijn gevallen en al het olie in beslag hebben genomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Trump dezelfde gek als Poetin. O ja Trump neemt contact op met Poetin om sancties op Russische olie maar even te vergeten. Want Oekraine en de EU is voor Trump schijnbaar niet zo belangrijk. Waanzin die actie van Trump.
En alsof het om mensenrechten of kernwapens gaat. Man man.
Een deal ja. 😀 En wat houd die deal in? In iedergeval niets naar Cuba. Maw de controle heeft Venezuela in iedergeval niet meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ze Venezuela binnen zijn gevallen en al het olie in beslag hebben genomen.
Dat hebben ze gedaan neem ik aan?
Oh nee wacht, ze hebben een deal gesloten en niks gestolen terwijl ik daarvoor hoorde dat alles met de olie te maken had, ze hadden behoiorlijk makkelijk alles gewoon in kunnen nemen maar dat deed men NIET!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |