abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220306047
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:54 schreef Since2003 het volgende:

[..]
"But Russia!"

God wat hopeloos :P
Hij kan beter naar zijn vriendje Netanyahu kijken.
Die doen het ook doelbewust.

Maar nee de VS staat natuurlijk altijd aan de goede kant en is maar een foutje 8)7
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:55:30 #277
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220306054
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mooi om te zien wel, hoe al die 'deugmensen' rent-free in jouw hoofdje wonen.
Sowieso zou de wereld een stuk gezelliger (maar ook stukken saaier) worden met alleen deugmensen ;) . Alles lekker grijs ipv. Zwart of wit.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:57:00 #278
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220306084
quote:

[..]
"But Russia!"

Nouja, als je je eigen beleid gaat vergelijken met Russisch beleid weet je wel dat er wat mis gaat. In ieder geval niet iets om trots op te zijn dat je jezelf tot dat niveau verlaagt.
pi_220306086
quote:

[..]
"But Russia!"

Nee, hij moet gewoon glashard liegen. Veel beter.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:03:02 #280
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220306112
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:57 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, hij moet gewoon glashard liegen. Veel beter.
Wel mooi dat ze het toegoeven idd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:07:49 #281
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220306165
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 06:18 schreef Since2003 het volgende:

[..]
He gatver. Een satanist.
Integendeel.

Ik ben voor het Westen en onze Joods-Christelijke fundamenten en uitgesproken tegen moslimfundamentalisme, wellicht de ideologie die het dichtste bij satanisme komt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat als het wereldbeeld wellicht is vertroebeld door moreel en cultureel relativisme, men dit soort dingen niet meer ziet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 06:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus als je een ongeluk veroorzaakt ben je niet verantwoordelijk.

Gewoon doorrijden.
Dit is een oorlog, geen normale dag op de weg.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220306230
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel.

Ik ben voor het Westen en onze Joods-Christelijke fundamenten en uitgesproken tegen moslimfundamentalisme, wellicht de ideologie die het dichtste bij satanisme komt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat als het wereldbeeld wellicht is vertroebeld door moreel en cultureel relativisme, men dit soort dingen niet meer ziet.
[..]
Dit is een oorlog, geen normale dag op de weg.
Dat je zelf de moord op kinderen kunt goedpraten. :r
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:21:51 #283
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220306288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:13 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Zo rolt men hier in "bepaalde contreien". :'(
pi_220306310
quote:

[..]
Een double tap. Op een school. Die al ruim 10 jaar op die locatie zat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:27:46 #285
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220306323
quote:

[..]
Dat doet niemand. Dan moet je bij de mensen zijn die direct dan wel indirect in de bres springen voor partijen zoals Hezbollah, de Palestijnen, de Houthi's of dus het Iraanse regime. Niet bij het Westen. Want ook de slachtoffers van de bombardementen in Iran zijn het gevolg van de koers die het regime daar heeft gekozen: een koers van terreur, haat en keiharde onderdrukking.

Of ben jij soms ook van mening dat bijvoorbeeld de geallieerden maar een stel '(kinder)moordenaars' waren door de talloze bombardementen op Duitse steden waar tienduizenden mensen om het leven zijn gekomen, waaronder de nodige kinderen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220306347
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat doet niemand. Dan moet je bij de mensen zijn die direct dan wel indirect in de bres springen voor partijen zoals Hezbollah, de Palestijnen, de Houthi's of dus het Iraanse regime. Niet bij het Westen. Want ook de slachtoffers van de bombardementen in Iran zijn het gevolg van de koers die het regime daar heeft gekozen: een koers van terreur, haat en keiharde onderdrukking.

Ik heb jou de aanvallen van Israel en nu ook de VS nog nooit zien veroordelen.
Alleen maar slappe excuses die je altijd aanhaalt.

De andere kant, de volgens jou pro-pallies, zie ik wel ALLE aanvallen veroordelen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel.

Christelijk fundament. Niets joods aan Europa.
Ah ja moslims zijn natuurlijk satanisten _O-

Wees blij dat er nog mensen zijn met een moraal.
Anders waren we allemaal zoals jij, Trump, Poetin en Netanyahu.
Daar wordt de wereld niet zo best van.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:33:16 #287
3542 Gia
User under construction
pi_220306368
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:44 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ik snap ergens wel waar dat gevoel vandaan komt. Als je weer eens met straattuig te maken hebt dat een grote bek heeft, zoals ik gisteren nog, dan kun je snel in dat soort gedachten schieten.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet zo zwart-wit is. Toen ik bij de Amsterdam Arena werkte zag ik vaak hoe mensen in bepaalde situaties totaal kunnen veranderen. Mensen die thuis waarschijnlijk heel normaal zijn, kunnen in een groep of in een bepaalde omgeving ineens behoorlijk naar gedrag vertonen.

En tegelijk heb ik ook heel andere ervaringen. Mijn Turkse buren bijvoorbeeld zijn gek op kinderen en op zoetigheid. Of het nu Sint Maarten, Sinterklaas, Kerst of Eid al Fitr is, ze vinden altijd wel een reden om onze dochter iets lekkers te geven.

Daarom voelt het voor mij te simpel om alles in één hokje te stoppen. Er zijn nare ervaringen, maar er zijn ook gewoon heel veel normale mensen die goede buren willen zijn. Ik geniet in ieder geval enorm van de culturen en kleuren om mij heen.
Oh, ik heb ook een heel leuk buurvrouwtje, Helmondse van geboorte met Marokkaanse afkomst. Toen ze hier pas woonde met man en twee kinderen, droeg ze een spijkerbroek en t-shirt met lange mouwen en drapeerde losjes een hoofddoek over haar haar, die ook steeds afgleed. Je hoort aan haar nauwelijks een accent. Prima meid.
Maar paar jaar terug is ze een aantal maanden terug naar Marokko geweest en nu is ze heel traditioneel gekleed. Dit komt op mij over alsof ze nu helemaal buigt voor de islam, terwijl ze dat eerst duidelijk niet deed. En dan vraag ik me af: Ben je nog wel jezelf, wie je wilt zijn, of ben je wat je omgeving van je wil?
En dat moet ze zelf weten, natuurlijk, ik behandel haar er niet anders door. Niet met meer, maar ook niet met minder respect.
pi_220306373
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Een double tap. Op een school. Die al ruim 10 jaar op die locatie zat.
Het lijkt er niet op dat de intentie is geweest om schoolkinderen te raken. De school zat er al 10 jaar, maar waarschijnlijk heeft men oude kaarten en inlichtingen gebruikt.

Onderzoek doen, publieke verantwoordelijkheid nemen en de eikels die nalatig zijn geweest met de inlichtingen op het hakblok. Maargoed, dat gaat deze wappieregering toch niet doen.
Incelfrikandel
pi_220306377
Het is ook wel schattig dat Dejannetje consequent rept over 'de Palestijnen' als kwaadaardig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:35:10 #290
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220306386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik heb jou de aanvallen van Israel en nu ook de VS nog nooit zien veroordelen.
Alleen maar slappe excuses die je altijd aanhaalt.

De andere kant, de volgens jou pro-pallies, zie ik wel ALLE aanvallen veroordelen.
[..]
Christelijk fundament. Niets joods aan Europa.
Ah ja moslims zijn natuurlijk satanisten _O-

Wees blij dat er nog mensen zijn met een moraal.
Anders waren we allemaal zoals jij, Trump, Poetin en Netanyahu.
Daar wordt de wereld niet zo best van.
Nee, dit argument wordt door niemand gemaakt. Ik heb het over moslimfundamentalisme.
quote:
Islamic fundamentalism is a, usually, modern movement within Islam that advocates for a strict, literal interpretation of the Quran and Sunnah, aiming to purge non-Islamic influences and restructure society and state under sharia law. It seeks to return to the foundational roots of Islam as a total way of life.

Bron: Google Gemini
Dit is dus een specifieke stroming binnen de Islam.

En of jij het nu wil of niet, het Westen en Europa kent een Joods-Christelijk fundament.
pi_220306410
Ik snap deze post niet echt, maar misschien iemand anders wel.

twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:39:34 #292
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220306420
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:34 schreef Monolith het volgende:
Het is ook wel schattig dat Dejannetje consequent rept over 'de Palestijnen' als kwaadaardig.
Een samenleving waar nog nooit iets van een vredesbeweging is geweest en al meer dan een anderhalve eeuw bezig zijn met een gebied 'Judenfrei' te krijgen en twee jaar terug nog totaal uitzinnig van vreugde (jong en oud) in de straten stonden toen er doodgemartelde mensen in pick-up trucks doorheen werden gereden, mag je best erg kritisch op zijn ja.

Die samenleving kent dan ook veel kwaadaardige sentimenten. Dat maakt het dan ook zo opmerkelijk dat velen in het Westen daar veel sympathie voor voelen. Dan schaar je je namelijk achter die sentimenten.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 11:40:12 #293
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220306428
Waar was alle verontwaardiging van de FOK! Sharia politie toen duizenden demonstranten in koele bloede werden doodgeschoten?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220306431
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Oh, ik heb ook een heel leuk buurvrouwtje, Helmondse van geboorte met Marokkaanse afkomst. Toen ze hier pas woonde met man en twee kinderen, droeg ze een spijkerbroek en t-shirt met lange mouwen en drapeerde losjes een hoofddoek over haar haar, die ook steeds afgleed. Je hoort aan haar nauwelijks een accent. Prima meid.
Maar paar jaar terug is ze een aantal maanden terug naar Marokko geweest en nu is ze heel traditioneel gekleed. Dit komt op mij over alsof ze nu helemaal buigt voor de islam, terwijl ze dat eerst duidelijk niet deed. En dan vraag ik me af: Ben je nog wel jezelf, wie je wilt zijn, of ben je wat je omgeving van je wil?
En dat moet ze zelf weten, natuurlijk, ik behandel haar er niet anders door. Niet met meer, maar ook niet met minder respect.
Ben ook in Marokko en Jordanië geweest. Hele lieve en leuke Moslim dames gesproken. Die ook het liefste uit dat regime willen, maar het is bijna onmogelijk. Je hele familie keert zich af van je als je een niet Moslim date. Er is geen vrije wil. Mensen die zeggen van wil begrijpen echt niks van die cultuur.
pi_220306436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Het lijkt er niet op dat de intentie is geweest om schoolkinderen te raken. De school zat er al 10 jaar, maar waarschijnlijk heeft men oude kaarten en inlichtingen gebruikt.

Onderzoek doen, publieke verantwoordelijkheid nemen en de eikels die nalatig zijn geweest met de inlichtingen op het hakblok. Maargoed, dat gaat deze wappieregering toch niet doen.
Als inlichtingendiensten informatie in real time kunnen krijgen dmv bv satellieten en hacks van verkeerscameras, dan is het vertrouwen op info die ruim 10 jaar oud is voor het bepalen van een doelwit wel meer dan slechts nalatigheid imho...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220306441
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:35 schreef HowardRoark het volgende:

En of jij het nu wil of niet, het Westen en Europa kent een Christelijk fundament.
pi_220306442
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:40 schreef inslagenreuring het volgende:
Waar was alle verontwaardiging van de FOK! Sharia politie toen duizenden demonstranten in koele bloede werden doodgeschoten?
Die is er. Nog steeds. Nooit weggegaan.

Maar ik zie vooralsnog niet hoe dat land in anarchie onderdompelen iets gaat veranderen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_220306447
Sneuvelbereidheid onder antisemieten is juist heel laag.
Alleen maar goed dat Lindsey campagne voert

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')