Tuurlijk terroriseert NK de regio. Het is alleen anders dan Hamas oid.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Terroriseert Noord-Korea de regio, stuurt verscheidene terreurgroeperingen aan? Daarnaast heeft Noord-Korea helaas kernwapens. Ik zou verder geen problemen hebben als Noord-Korea wordt aangepakt. Ook daar zou de wereld een betere plek van worden.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heel leuk dat je alles weer lekker toepast in je eigen straatje....
De VN gaat nooit een actie in Iran goedkeuren omdat het helemaal niets op slaat.
Hooguit dat een paar landen zich gaan onthouden van stemmen ipv tegen te stemmen.
Er is geen enkele noodzaak en geen enkel recht dat de VN naar Iran zou moeten.
Het internationale recht is nutteloos, alleen maar omdat bananenrepublieken en dictaturen zoals de VS, Rusland en Israel de kont afvegen met humanitaire en oorlogs rechten
Tijd voor militair ingrijpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tuurlijk terroriseert NK de regio. Het is alleen anders dan Hamas oid.
Elk jaar raketten richting de zee van Japan. Skirmishes met Zuid-Korea, waarbij ook geschoten wordt. Mensen omleggen buiten hun grenzen met gif. Constant hacken van westerse diensten (vooral crypto). Sturen van afval met ballonnen naar Zuid-Korea. Sturen van soldaten naar Rusland om tegen Oekraiene te vechten.
En als je verder terug gaat nog veel meer natuurlijk. Inclusief het proberen om te leggen van de Zuid-Koreanse president. Schieten op burgers op eilandjes voor de kust, etc.
Ding is, mensen in NK worden veel zwaarder onderdrukt dan in Iran. Waar mensen in ieder geval het land uit kunnen.
Hahaha.quote:
Maar he, Noord-Korea is niet Islamitisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tuurlijk terroriseert NK de regio. Het is alleen anders dan Hamas oid.
Elk jaar raketten richting de zee van Japan. Skirmishes met Zuid-Korea, waarbij ook geschoten wordt. Mensen omleggen buiten hun grenzen met gif. Constant hacken van westerse diensten (vooral crypto). Sturen van afval met ballonnen naar Zuid-Korea. Sturen van soldaten naar Rusland om tegen Oekraiene te vechten.
En als je verder terug gaat nog veel meer natuurlijk. Inclusief het proberen om te leggen van de Zuid-Koreanse president. Schieten op burgers op eilandjes voor de kust, etc.
Ding is, mensen in NK worden veel zwaarder onderdrukt dan in Iran. Waar mensen in ieder geval het land uit kunnen.
Linkse mensen zijn juist pro het Westen lol.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:50 schreef Zoddie het volgende:
Je hebt veel linkse mesnen die niet Pro Iran regime zijn maar wel anti-westen.
Dat zullen de meesten zijn van die groepen.
Er zijn echter ook nog de 'Tankies'.
Extreem linksen die zo anti-westers zijn dat ze letterlijk het Iraanse regime steunen, die Pro China en Pro Rusland zijn.
Van die Hasan Piker types.
Het zijn uitzonderingen. Dat zegt al genoeg. Kijk eens om je heen. In heel West-Europa lopen ze met PRO-Iran vlaggen rond. En bij de tegendemonstraties is geen hoofddoek te bekennen. Kijk eens in Engeland afgelopen weekend. Het is bizar zorgwekkend en het wordt alleen maar erger.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:38 schreef Korenfok het volgende:
[..]
jij spreekt nu voor elke moslim? genoeg beelden gezien van mensen moslims wie tegen het regime zijn daar.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En wat dan nog?
Is niet jouw/ons probleem wat voor regime ze daar willen of wel dan?
Die mensen zullen wel tegen het neerknuppelen van demonstraties zijn, sure. Maar staan alsnog achter het regime.
Overigens genoeg moslims die wel dingen veroordelen, maar joh.
hardop gelachen weer. Vrije manier van leven waar de islam lijnrecht tegenover staat maar er wel alles aan doen on het hun zo makkelijk mogelijk te maken die vrijheden te beperken in het westen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn juist pro het Westen lol.
Zeker de vrije manier van leven en samenwerkingsverbanden zoals de EU.
Niemand keurt de daden van het regime goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rekening houden met burgers is alleen een criterium als het een verdwaalde tomahawk is, of nevenschade.
Het zittende regime mag rustig genocide plegen.
Interessanter stuk dan de titel doet vermoeden.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:52 schreef nostra het volgende:
'Medeoprichter Iraanse Revolutionaire Garde: ‘Dit regime moet zich zo snel mogelijk overgeven’ ' https://fd.nl/politiek/15(...)p-android&gift=G0Vnx (gratis te lezen)
Wie zegt dat ze het eens zijn met de Islam dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hardop gelachen weer. Vrije manier van leven waar de islam lijnrecht tegenover staat maar er wel alles aan doen on het hun zo makkelijk mogelijk te maken die vrijheden te beperken in het westen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar he, Noord-Korea is niet Islamitisch.
Dus dan vindt meneer @:HowardRoark het wel ok.
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Terroriseert Noord-Korea de regio, stuurt verscheidene terreurgroeperingen aan? Daarnaast heeft Noord-Korea helaas kernwapens. Ik zou verder geen problemen hebben als Noord-Korea wordt aangepakt. Ook daar zou de wereld een betere plek van worden.
lol.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het eens zijn met de Islam dan?
Niemand....
Enige verschil met jullie groep is dat ze het alsnog oneens zijn met grof geweld tegen moslims.
Niemands vrijheden in het Westen worden beperkt lol....
Wonen we in het M-O dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
lol.
leef als vrije meid of gay een dag in het midden-oosten en dan zie je het verschil wel. All fanatiekelingen in die religie die hierheen komen, de reden dat de landen daar nauwelijks vluchtelingen opnemen.
Ik ben niet links, maar in mijn hoofd past deze manier van denken gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hardop gelachen weer. Vrije manier van leven waar de islam lijnrecht tegenover staat maar er wel alles aan doen on het hun zo makkelijk mogelijk te maken die vrijheden te beperken in het westen.
Ondertussen keur je die daden met een paar woorden af en besteed je je tijd vooral aan het bombardement op deze school. Dat wekt de indruk dat die slachtoffers voor jou zwaarder wegen dan de tienduizenden mensen die om het leven zijn gebracht door het regime. Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:01 schreef Perox het volgende:
[..]
Niemand keurt de daden van het regime goed.
Kun je ook uitleggen waar de opzettelijkheid dan zou zitten?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:01 schreef Perox het volgende:
[..]
De vraag is wel wat hier speelt.
Bewust alle dochters van alle belangrijke commandanten vermoorden of per ongeluk te oude data hebben gebruikt. Dit even tegen de achtergrond van opscheppen over het hacken van verkeerscamera's maar wel 10 jaar verouderde data gebruiken.
Dit riekt naar opzettelijke moord.
Op 165-175 burgers.
Waarvan de meeste jonge schoolmeisjes in de leeftijd van 7 tot 12 jaar.
Wat een rare vraag ... hoe moet hij dat nou weten?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ondertussen keur je die daden met een paar woorden af en besteed je je tijd vooral aan het bombardement op deze school. Dat wekt de indruk dat die slachtoffers voor jou zwaarder wegen dan de tienduizenden mensen die om het leven zijn gebracht door het regime. Hoe komt dat?
Opmerkelijk dat je dat denkt, want nee, dat is dus helemaal geen verplichting. Van mijn eigen voorbeelden waren het ingrijpen tegen IS en verscheidene interventies in Joegoslavië zonder VN-resolutie.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:42 schreef HowardRoark het volgende:
Daar is wel eerst een VN-resolutie voor nodig.
Ach ach.quote:
we willen ook geen m-o worden, dat is nou juist het hele punt slappequote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wonen we in het M-O dan?
Wil iemand daar wonen dan?
Nee.
Keurt dat dan geweld tegen burgers goed?
Nee.
geen vrijheden afnemen, juist anderen dezelfde vrijheid geven. En vertrouwen in de toekomst daar moet wel een basis van zijn. De afgelopen periode heeft mijn vertrouwen in de koloniale islam niet een boost gegeven.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:06 schreef Korenfok het volgende:
Dus je wil vrijheid van mensen afnemen, die gewoon hun leven leiden.... en dat noem jij westerse normen en waarden.
Alsof er vanuit christendom niet voldoende aan knopingspunten kunnen worden aangedragen om vrijheid in te beperken of heilige oorlogen te starten (Kijk maar naar het Kremlin nu, maar ook genoeg andere voorbeelden..). Juist het vertrouwen hebben in de toekomst en ook in onze mede mens is de basis van ons westerse samenleving en ons protestantse cultuur. iedereen weet dat er nooit 100% zekerheid is en veiligheid.
Het westen is veel te naïef. Dit werkte niet en gaat nooit werken. Maar voor ze erachter komen is het te laat en dan gaat de USA (terecht) zeggen, we told you.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:06 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik ben niet links, maar in mijn hoofd past deze manier van denken gewoon niet.
Dus je wil vrijheid van mensen afnemen, die gewoon hun leven leiden.... en dat noem jij westerse normen en waarden.
Alsof er vanuit christendom niet voldoende aan knopingspunten kunnen worden aangedragen om vrijheid in te beperken of heilige oorlogen te starten (Kijk maar naar het Kremlin nu, maar ook genoeg andere voorbeelden..). Juist het vertrouwen hebben in de toekomst en ook in onze mede mens is de basis van ons westerse samenleving en ons protestantse cultuur. iedereen weet dat er nooit 100% zekerheid is en veiligheid.
Mooi om exacte getallen naar buiten te zien komen vanuit Iran. Dat gebeurde tot vorige week niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:01 schreef Perox het volgende:
[..]
Niemand keurt de daden van het regime goed.
Verdwaalde tomahawk is niet hetzelfde als double tapping. Dat is een vervelend feitje voor je dat is duidelijk.
De vraag is wel wat hier speelt.
Bewust alle dochters van alle belangrijke commandanten vermoorden of per ongeluk te oude data hebben gebruikt. Dit even tegen de achtergrond van opscheppen over het hacken van verkeerscamera's maar wel 10 jaar verouderde data gebruiken.
Dit riekt naar opzettelijke moord.
Op 165-175 burgers.
Waarvan de meeste jonge schoolmeisjes in de leeftijd van 7 tot 12 jaar.
Voor de oorlog in Joegoslavië zijn er toch verschillende VN- resoluties aangenomen staat mij bij? En als niet, dan zou het dus in strijd zijn met het internationale recht.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je dat denkt, want nee, dat is dus helemaal geen verplichting. Van mijn eigen voorbeelden waren het ingrijpen tegen IS en verscheidene interventies in Joegoslavië zonder VN-resolutie.
Het gaat mij niet over vertrouwen in de Islam (waarom in vredes naam zou iemand dat hebben?)quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we willen ook geen m-o worden, dat is nou juist het hele punt slappe
[..]
geen vrijheden afnemen, juist anderen dezelfde vrijheid geven. En vertrouwen in de toekomst daar moet wel een basis van zijn. De afgelopen periode heeft mijn vertrouwen in de koloniale islam niet een boost gegeven.
Rusland heeft elke resolutie tegen gehouden.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voor de oorlog in Joegoslavië zijn er toch verschillende VN- resoluties aangenomen staat mij bij? En als niet, dan zou het dus in strijd zijn met het internationale recht.
Ik zie het nu ook inderdaad. Daar ga je dan al, dit is dus wat ik bedoel met dat zo een systeem niet functioneert.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:19 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Rusland heeft elke resolutie tegen gehouden.
Niemand keurt de daden van het regime goed. Sterker nog iedereen keurt het af. Daar gaat het ook niet om. Lekker stropoppen steeds man.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ondertussen keur je die daden met een paar woorden af en besteed je je tijd vooral aan het bombardement op deze school. Dat wekt de indruk dat die slachtoffers voor jou zwaarder wegen dan de tienduizenden mensen die om het leven zijn gebracht door het regime. Hoe komt dat?
[..]
Kun je ook uitleggen waar de opzettelijkheid dan zou zitten?
Hiermee insinueer je dat het dus de bedoeling was van de VS om die school te raken en zoveel mogelijk kinderen om te leven te brengen. Dat is een aantijging die toch wel een stevige onderbouwing zou verdienen ..
Wat werkt er nog wel aan de EU?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook inderdaad. Daar ga je dan al, dit is dus wat ik bedoel met dat zo een systeem niet functioneert.
Waar zeg ik van wel dan, slappe?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we willen ook geen m-o worden, dat is nou juist het hele punt slappe
mooi zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar zeg ik van wel dan, slappe?
En het Westen wordt dan ook geen M-O.
Het is niet zo moeilijk om te bevestigen he? Het was een school en hij was in gebruik en hij is volledig verwoest. Nee, weet je wat, we gaan het over de rekenkunst van het regime hebben. Zwaktebod.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mooi om exacte getallen naar buiten te zien komen vanuit Iran. Dat gebeurde tot vorige week niet.
Toevallig of niet.
En dat gaat ook prima, met allerlei andere culturen werkt dat best.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het gaat mij niet over vertrouwen in de Islam (waarom in vredes naam zou iemand dat hebben?)
Vertrouwen in onze cultuur. Alleen wat ik mij realiseer is dat veel 'extreem' rechtsen juist geen vertrouwen hebben in onze cultuur en juist walgen van onze verdraagzaamheid, open cultuur en respect voor het individu.
Alles.quote:
Ik heb prima vertrouwen in Moslims.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het gaat mij niet over vertrouwen in de Islam (waarom in vredes naam zou iemand dat hebben?)
Vertrouwen in onze cultuur. Alleen wat ik mij realiseer is dat veel 'extreem' rechtsen juist geen vertrouwen hebben in onze cultuur en juist walgen van onze verdraagzaamheid, open cultuur en respect voor het individu.
Amen. Snap oprecht niet hoe iemand het niet met deze post eens kan zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:25 schreef Zoddie het volgende:
[..]
En dat gaat ook prima, met allerlei andere culturen werkt dat best.
Maar niet met Moslims.
Daar ziet men juist dat 'onze cultuur' steeds meer in gevaar is.
De arabische wereld brengen hun cultuur naar ons en die van hun past niet goed samen met die van ons.
Dat geeft veel wrijving en problemen en hoe meer er hier heen komen hoe meer onze cultuur in gevaar komt door een steeds dominantere arabische cultuur.
Uitgerekend Amerika met dit regime wat gaat zeggen “we told you”. Alleen het idee alquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het westen is veel te naïef. Dit werkte niet en gaat nooit werken. Maar voor ze erachter komen is het te laat en dan gaat de USA (terecht) zeggen, we told you.
Hilarisch!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitgerekend Amerika met dit regime wat gaat zeggen “we told you”. Alleen het idee al
Het feit dat je steeds vanuit een ons en wij moet praten om je persoonlijke meningen te kunnen vormen haalt je hele verhaal onderuit.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:25 schreef Zoddie het volgende:
[..]
En dat gaat ook prima, met allerlei andere culturen werkt dat best.
Maar niet met Moslims.
Daar ziet men juist dat 'onze cultuur' steeds meer in gevaar is.
De arabische wereld brengen hun cultuur naar ons en die van hun past niet goed samen met die van ons.
Dat geeft veel wrijving en problemen en hoe meer er hier heen komen hoe meer onze cultuur in gevaar komt door een steeds dominantere arabische cultuur.
Dat is zelf het meest treurige. Dat zelfs die het zien. Maar we zullen het zien over 40 jaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitgerekend Amerika met dit regime wat gaat zeggen “we told you”. Alleen het idee al
Ah, de beroemde voorspelling dat na X aantal jaar de profetie zal uitkomen. Is goed, Jomanda.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is zelf het meest treurige. Dat zelfs die het zien. Maar we zullen het zien over 40 jaar.
Gewoon een gedachte expiriment, zie je in die nationalistischere aanpak van een Maga of de partijen wat verder naar rechts in bijvoorbeeld Nederland ook een beperking van vrijheid? Kan het beide waar zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wat ben je toch aandoenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, de beroemde voorspelling dat na X aantal jaar de profetie zal uitkomen. Is goed, Jomanda.
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen weerwoord hebt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het feit dat je steeds vanuit een ons en wij moet praten om je persoonlijke meningen te kunnen vormen haalt je hele verhaal onderuit.
En vind je dat in de huidige Verenigde Staten de vrijheid goed beschermd is?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het westen is veel te naïef. Dit werkte niet en gaat nooit werken. Maar voor ze erachter komen is het te laat en dan gaat de USA (terecht) zeggen, we told you.
Systeem functioneert prima altijd gedaan. Probleem is dat er een Rusische pion in het witte huis is gedropt, wie dus ruslands belangen dient en ook alleeen maar Ruslands belangen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook inderdaad. Daar ga je dan al, dit is dus wat ik bedoel met dat zo een systeem niet functioneert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |