De plaatselijke criminaliteit komt aan bod, lees ik in de omschrijving.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:13 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat de aflevering van Ik Vertrek van vanavond in mijn woonplaats is
Die vind ik al niet leuk bij dingen waar hij bewezen verstand van heeftquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok… Zeker Henry Schut had ik totaal niet verwacht
Door de wind, door de regen, dwars door alles heenquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:53 schreef Arizona het volgende:
Zo jammer, kom je van de kapper en je haar is eindelijk eens heel mooi gefōhnd. Moet je door regen en wind naar je auto, is er al niks meer over van je kapsel![]()
#firstworldproblems![]()
Ari is dus meer van Als Je Haar Maar Goed Zit.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Door de wind, door de regen, dwars door alles heen
Hebben we eigenlijk veel ESF-liedjes over haar gehad? De Fransen hadden ooit een liedje over snorren geloof ik, maar verder kan ik niet direct wat bedenkenquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ari is dus meer van Als Je Haar Maar Goed Zit.
De Denen lang geleden. Niet toevallig het land van de uitvinders van de Carmen Curlers.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk veel ESF-liedjes over haar gehad? De Fransen hadden ooit een liedje over snorren geloof ik, maar verder kan ik niet direct wat bedenken
Bekijk deze YouTube-videoquote:My little boy, he's two, has hair so blond and curly
I've got a son, he's two, with big brown eyes so tender
Don't you know that I've got one more than you've got?
Okay, maybe, but no one is dearer than mine
For he's a very special one, that's how I see my son
Straight or curly hair - we love our children so
May their eyes be brown or blue - you love your children too
And one thing's for certain -
We hope for everyone that they can have the things they want the most
If they're young or growing old, got straight or curly hair
Ik kan mij wel een artiest herinneren die zijn grote lange vlecht als helikopter gebruiktequote:Op woensdag 11 maart 2026 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk veel ESF-liedjes over haar gehad? De Fransen hadden ooit een liedje over snorren geloof ik, maar verder kan ik niet direct wat bedenken
Niet ik die dacht dat je met 'haar' verwees naar Ariquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet ik die dacht dat je met 'haar' verwees naar Ari
Daar ligt ook potentiequote:Op woensdag 11 maart 2026 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ari is een warrior in de strijd tegen appelknagers. Daar zijn wel liedjes over gemaakt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat was dat andere programma, van SBS denk ik. Die was inderdaad heel vreemd.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er is toch al eerder een aflevering geweest bij jouw in de buurt.
Ik weet niet meer welke maar volgens mij een hele vreemde.
Als ik in beeld kom gaan er mensen een groot probleem hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De plaatselijke criminaliteit komt aan bod, lees ik in de omschrijving.
Kom jij nog met zo’n zwart balkje in beeld?
We hebben Texas Lightning als band gehad en Colorado als liedje, dus er moet wel wat mogelijk zijnquote:
M-m-m-Mata ‘Ariquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:55 schreef H_T het volgende:
[..]
We hebben Texas Lightning als band gehad en Colorado als liedje, dus er moet wel wat mogelijk zijn
Gelukkig post je niet zoveel in TV. Het was toch echt Ik Vertrek.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was dat andere programma, van SBS denk ik. Die was inderdaad heel vreemd.
Ik Vertrek is verder wel in deze omgeving geweest maar niet specifiek mijn dorp.
quote:Vanavond weer.
Meer zon, goedkoper levensonderhoud en een relaxtere manier van leven zijn voor veel Nederlanders de belangrijkste argumenten om naar Spanje te emigreren. Ook Yvonne (50) en Ulrich (62) zijn klaar met het sombere Nederlandse klimaat.
De droom is om in Spanje een spiritueel oord te openen. Vakantiegangers kunnen er helemaal tot zichzelf komen, compleet met massages, healingsessies, detoxkuren en stoombaden waar alle onderdelen van het lichaam aan bod komen.
Zoals gebruikelijk in Ik Vertrek verloopt de verbouwing niet geheel gladjes. Het stel heeft voor een periode onderdak bij Yvonne’s ex, wat de nodige irritaties oplevert. Als het kuuroord bijna wordt opgeleverd, blijken er problemen met de riolering. De eerste gasten zijn dan al in aantocht.
NPO1, 20:30 uur.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik woon dus in de gemeente waar ze naar toe gaan en ik ken deze mensen ook
Ohquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig post je niet zoveel in TV. Het was toch echt Ik Vertrek.
[..]
[..]
Een spiritueel oord, tja, die missen we niet in Nederlandquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig post je niet zoveel in TV. Het was toch echt Ik Vertrek.
[..]
[..]
Ja maar hebben jullie vaginale stoombaden? Ik waag het te betwijfelen!quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een spiritueel oord, tja, die missen we niet in Nederland
haha, losers.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:41 schreef Strani het volgende:
Hmm ze zitten wel helemaal aan de andere kant van de gemeente, niet bij de zee zoals ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |