Die zei vooraf al dat hij niet voluit zou gaan..quote:
Om er morgen volledig afgereden te worden door Mathieuquote:Op maandag 9 maart 2026 13:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei vooraf al dat hij niet voluit zou gaan..
Maar dat doet hij tegenwoordig vaker niet dan wel
He just look angryquote:
Schuld van Iran?quote:
Morgen samen met WOUT schroeien!quote:
Ja, dat was een stuk beter ja.quote:
quote:
Sympathiekere jongen dan Jan Christen, Dylan Groenewegen en Theo Bos.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Toch wel trollen voor gevorderden.
Ze leren het ook nooit bij Lotto. Visma is extreem voorzichtig altijd maar Lotto zou iemand met een gebroken been nog laten starten.quote:
Hopelijk doen Lamain samen met Boogerd op de NOS. Daar komt het gouden koppel niet in de buurt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Boh, het gouden koppel gaat dit jaar ook de Tour doen
Maar ga er vanuit dat ze niet alle grote rondes doen? Welke valt dan weg?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Boh, het gouden koppel gaat dit jaar ook de Tour doen
Het zou me ook niet verbazen als Van Aert zometeen met een lekke ketting in een bocht staat.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:16 schreef Slobeend het volgende:
Het zou me niets verbazen als Del Toro Van der Poel eruit rijdt zo.
Wisselpost in en Rhino's stekenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:33 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaat een ongekende teringzooi worden.
Compleet achterlijk dat ze niet op 50 km al wat witte wegen uitgetekend hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:33 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaat een ongekende teringzooi worden.
Dan had ie mooi Catalunya en Giro kunnen overslaanquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:36 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Compleet achterlijk dat ze niet op 50 km al wat witte wegen uitgetekend hebben.
Goed dat Vingegaard hier niet gestart is, zullen we maar zeggen.
Vol het skoekeloen in!quote:
Einde tijdperk Van der Poelquote:
Als die slappe hier al niet voorin kan blijven met een treintje gaat dat niks worden in de Ronde en Roubaixquote:
Oefenen om in dienst van Brennan te rijdenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou dit Wout-droomplan zijn? Op kop beuken als voorbereiding voor de klassiekers
Volgens de regie wel, of het echt zo is weet ik niet.quote:
Vooral om de schade beperkt houden voor Jorgensonquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou dit Wout-droomplan zijn? Op kop beuken als voorbereiding voor de klassiekers
Wel, Arensman viel ook voor de groep Ganna, dus het kan wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens de regie wel, of het echt zo is weet ik niet.
Ja nu wel omdat hij als 50e opdraait en dus al 30 meter verloor. Kansloos.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vooral om de schade beperkt houden voor Jorgenson
Die zit duidelijk (hopelijk) in opbouw nogquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu was viesslecht vandaag
Ik wil deze viesslechte benen ook wel voor een weekje lenen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mathieu was viesslecht vandaag
De week rond Roubaix zal kurkdroog zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was sowieso geen echte sprint, die fietsen stuiteren echt alle kanten op.
Dit tactische regenbuitje mag ook in Vlaanderen en Roubaix wel passeren.
De laatste 10 meters ging volgens mij Mathieu ook nier meer volledig voluitquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was sowieso geen echte sprint, die fietsen stuiteren echt alle kanten op.
Dit tactische regenbuitje mag ook in Vlaanderen en Roubaix wel passeren.
quote:Van Aert kon zich wel optrekken aan de aanwezigheid van zijn gezin. Zijn partner Sarah De Bie was erbij in Italië, net als zijn zoontjes Georges (5) en Jerome (2,5).
Die is snel weer ziekquote:
Beginnen ze daar (en in andere landen) niet met 6 pas op school?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Moet Georges inmiddels niet eens naar school? Hoezo is die altijd overal bij.
Is daar België? Geen idee waar Wout woont... in België is het ook 5.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beginnen ze daar (en in andere landen) niet met 6 pas op school?
Ah, ik dacht 6. Maar dat is dan Duitsland denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Is daar België? Geen idee waar Wout woont... in België is het ook 5.
Is een paar jaar geleden gewijzigd, weet ik toevallig.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik dacht 6. Maar dat is dan Duitsland denk ik.
Ik had het gevoel dat Mathieu gisteren Pellizzari nog niet echt bij naam kende. Tenminste hij noemde in het interview een paar keer Del Toro maar nooit Pellizzari.quote:Op woensdag 11 maart 2026 01:33 schreef TAmaru het volgende:
Ik vond Mathieu ook nog niet echt indrukwekkend. Ik vond vooral Pellizzari indrukwekkend, wat een progressie heeft die gemaakt man. Hoort nu al bij de absolute toppers in het peloton.
Roglic heeft op zich vorig jaar nog Catalonië gewonnen en daar was hij toch best indrukwekkend op sommige momenten. Maar ik ben het wel met je eens dat het tijdperk Roglic zo langzamerhand wel voorbij lijkt. Pellizzari lijkt sowieso beter dan Roglic op het moment.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat Mathieu gisteren Pellizzari nog niet echt bij naam kende. Tenminste hij noemde in het interview een paar keer Del Toro maar nooit Pellizzari.
En dat MvdP niet altijd (gemakkelijk) een sprint wint, weten we nog wel in die keren tegen Asgreen (RVV) en Pedersen (Gent-Wevelgem)
Chris Horner vond Pellizzari gisteren een knucklehead, omdat hij op kop ging rijden bij het begin van de grindstrook, en daarmee Roglic moest lossen uit de kopgroep. Maar Chris denkt nog steeds dat Roglic een eindklassement kan winnen![]()
Trouwens, Mathieu rijdt vandaag rond met de bergtrui
Andere situatie toch ook. Nu met 3, ging zelf bijna onderuit eerder en moest (aldus hemzelf) een aardig jasje uitdoen om uberhaupt terug te komen bij Del Toro.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens wat matig van Mathieu dat hij niet wilde overnemen van Del Toro, ben ik niet van hem gewend
Als het Pogacar was geweest, had hij 100% overgenomen
Daarom vond ik het ook geen sterke beurt, want hij nam niet over en kwam alsnog bijna tekort in de sprintquote:Op woensdag 11 maart 2026 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Andere situatie toch ook. Nu met 3, ging zelf bijna onderuit eerder en moest (aldus hemzelf) een aardig jasje uitdoen om uberhaupt terug te komen bij Del Toro.
Gevalletje geen risico nemen en even niet beter kunnen.
quote:How predictable were the past editions?:
quote:Favorites for the final GC, based on awarded stars in the PCS game:
quote:The race was briefly neutralised due to a closed railway crossing.
quote:Race resumed.
quote:The average speed per hour:
quote:In the stage 2 of the 2003 Paris-Nice, Kazakh rider Andrei Kivilev crashed with 40 kilometer to go. The rider in front of him had a mechanical issue and Kivilev couldn't manage to dodge him. He died the morning after the stage in a hospital in Saint-Etienne. The third stage was neutralized with the remaining Cofidis riders crossing the finish line first.
The incident, and Kivilev's subsequent death, was the trigger for the UCI to implement the compulsory wearing of helmets in all races.
Dank voor de nuttige feitjes her en der, Steef!quote:The slowest stages in Tirreno-Adriatico since 2015:
Was dat Karsten of Jeroen?quote:
Ik kan jullie geruststellen, in Vlaanderen is school sowieso verplicht vanaf het jaar dat je 6 wordt, het eerste leerjaar. Georges geniet wellicht van zijn laatste maanden kleuterklas.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Moet Georges inmiddels niet eens naar school? Hoezo is die altijd overal bij.
Ah, dus dan was @mitt hier onzin aan het vertellen?quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:53 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik kan jullie geruststellen, in Vlaanderen is school sowieso verplicht vanaf het jaar dat je 6 wordt, het eerste leerjaar. Georges geniet wellicht van zijn laatste maanden kleuterklas.
Blijkbaar is de leerplicht zelfs verlaagd naar het jaar waarin je 5 wordtquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dus dan was @:Mitt hier onzin aan het vertellen?
Doet hij dan boter in de koffie? Of koffie op de boter?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doet hij dan boter in de koffie? Of koffie op de boter?
Vreemde combinatie wel.
Halvarine of bakboter in je koffie, gadverdamme.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bedankt voor de reminder aan dit absoluut legendarische filmpje
quote:
KENNERSPUBLIEKquote:Op donderdag 12 maart 2026 12:13 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Is toch een soort Berendries? Zou wel moeten lukken toch?quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:57 schreef Faraday01 het volgende:
Bijna 2k tegen 8,5% , dat is er toch al over voor Wout en Mathieu als de klassementmamnen doortrekken?
Ze houden goed stand tot nu toe.quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:57 schreef Faraday01 het volgende:
Bijna 2k tegen 8,5% , dat is er toch al over voor Wout en Mathieu als de klassementmamnen doortrekken?
Gewoon tempo naar boven gereden. Als del Toro er eerder aan begint is het wel een ander verhaalquote:
Nee, dat klopt wel, maar het is ook niet zo dat de groep nog heel groot is.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gewoon tempo naar boven gereden. Als del Toro er eerder aan begint is het wel een ander verhaal
Wel een filmpje uploaden en hier posten! Ben wel benieuwd naar het resultaat.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:22 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
Boter in de koffie, ik ga dat eens proberen
Die zat op dat klimmetje op het einde kapot, en moest ook reageren op een uitvaller. Dit was natuurlijk ook geen echte massasprint.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:20 schreef BobW het volgende:
Massasprinter Wout wordt links en rechts ingehaald
Moest niks. Had ook kunnen pokeren.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zat op dat klimmetje op het einde kapot, en moest ook reageren op een uitvaller. Dit was natuurlijk ook geen echte massasprint.
Had gekund ja, maar dan had hij denk ik ook verloren.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moest niks. Had ook kunnen pokeren.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:09 schreef wimderon het volgende:
Ik ga mijn haren ook laten blonderen.
Zonder Mathieu had hij waarschijnlijk wel gewonnen. Dit waren niet de juiste keuzes. Maar idd linksom of rechtsom. Hij had hier nooit eerste kunnen worden. Het lot van Wout onderhand.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar dan had hij denk ik ook verloren.
Het verschil tussen de keuzes de veelwinnaars maken en de renners die vaak net niet winnen werd fantastisch geïllustreerd in de laatste kilometer vandaag.quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een sprint.Met tegenwind ook nog eens, blijkbaar.
Tactisch gezien hadden een paar renners wel andere keuzes kunnen maken. Ik noem geen namen.
Wout kun je toch ook wel een veelwinnaar noemen, al is dat vele winnen wel van eventjes terugquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het verschil tussen de keuzes de veelwinnaars maken en de renners die vaak net niet winnen werd fantastisch geïllustreerd in de laatste kilometer vandaag.
Matje zegt dan ook nog droogjes: had al gewonnen dus ik kon wel wachten en de gok nemen. Dodelijk voor Wout.
Hij heeft in kleine groepen een belabberd track record de laatste 3 jaar. Behalve de puur fysieke kwaliteit heeft het ook te maken met gebrek aan koersinstinct. Hij koerst vooral beredeneerd en nu hij vaak niet meer de sterkste is, is er altijd wel iemand beter of doet wel iets op instinct.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout kun je toch ook wel een veelwinnaar noemen, al is dat vele winnen wel van eventjes terug
Dit was dan ook weer zo'n 'goedmakertje' van Jorgenson voor de herstelwerkzaamheden van Van Aert op het gravel.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout kun je toch ook wel een veelwinnaar noemen, al is dat vele winnen wel van eventjes terug
Hij heeft natuurlijk dinsdag een finale van 15k en gisteren ook zoiets gereden. Dat is toch heel wat anders dan de muurtjesrit waar hij won maar compleet naar de klote was. Ik had overigens ook niet verwacht dat hij vandaag mee zou gaan. Aan de andere kant, morgen is sowieso niet voor hem en zondag hoogstens nog een sprintje aantrekken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu al geprobeerd in de aanval te gaan. Ik had eigenlijk verwacht dat ie vandaag en morgen wel zou laten lopen na het overmatig koersen in de Tirreno van 2021.
Visma zoekt voor volgend jaar nog een Belgische hoofdsponsor?quote:Op donderdag 12 maart 2026 23:07 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dit was dan ook weer zo'n 'goedmakertje' van Jorgenson voor de herstelwerkzaamheden van Van Aert op het gravel.
Teamwork. Come one, he!
Ik snap dat niet. Tot twee keer toe bewezen in Frankrijk dat hij dit soort spel kan winnen. Zat ook gewoon op het wiel eergisteren, voordat hij onderuit ging. Dan ga je toch niet zo op kop boren, met het risico op een eerdere aanval van een Pellizzari of Del Toro die jij dan net niet kan counteren. Dit alles voor een 'mogelijke' etappezege voor kopman Wout.
Dwars door Vlaanderen revisited.
Bang voor potentiele aanslagen op Matteo in Vlaanderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:22 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Visma zoekt voor volgend jaar nog een Belgische hoofdsponsor?
Goede zet van Roodhooftjes om hem nog terug te halenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fenomeen Ed Planckaert staat weer geweldig op punt.
Het was zijn eigen idee. Maar daar hebben ze inderdaad geluk mee gehad, was een groot verlies geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Goede zet van Roodhooftjes om hem nog terug te halen
Valgren is toch ook prima?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Flip zou wel een leuke winnaar zijn.
Het heeft nog lang geduurdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
We wachten op de plof van Alaphilippe
Bijna 4000hm, dat staat gelijk aan een stevige bergrit. Voor de variatie is zo'n rit erbij inderdaad wel leukquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel een goed parcours hier ook weer. Blijft altijd een beetje gek dat je dit soort ritten amper in de Giro ziet.
Pellizzari had ook wel iets aan een ploegmaat gehad. Iemand als Roglic, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:24 schreef wimderon het volgende:
Del Toro miste een type laatste ploegmaat. Iemand als Jan Christen ofzo.
Of Remcoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pellizzari had ook wel iets aan een ploegmaat gehad. Iemand als Roglic, bijvoorbeeld.
neequote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:58 schreef Idisrom het volgende:
De demarrage van Carapaz op de laatste helling vlak voor de top. Kan dat wel als je ploeggenoot alleen op kop rijdt?
Dit zag ik gisteren ook. Ik weet niet waar precies tegen geprotesteerd werd.quote:
Ik denk een protest tegen het feit dat wielrennen morsdood is sinds Pogi mee doet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dit zag ik gisteren ook. Ik weet niet waar precies tegen geprotesteerd werd.
Ook vond ik Steven Kruiswijk wel snel afhaken gisteren. Een jaar te lang doorgegaan?
Of een monument voor St. Kruiswijk die op 27 mei 2016 is gekruisigd, gestorven en begraven.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:51 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik denk een protest tegen het feit dat wielrennen morsdood is sinds Pogi mee doet.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:53 schreef Bugno3 het volgende:
Hardop gelachen om de AD-kop, waarin ze zich afvroegen of Matje "kon aanhaken' vandaag.
Daar ging het een keer ook best aardig anders!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Op Mur de Bretagne ging het niet heel goed. En dit is zwaarder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |